Ik snap hem niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Mooie was ook; de positieve herwaardering kan ook gewoon bij de winst opgeteld worden, toch?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Mooie was ook; de positieve herwaardering kan ook gewoon bij de winst opgeteld worden, toch?
Als je een bedrijfsmiddel herwaardeert naar een hogere waarde dan creëer je volgens het jaarrekeningrecht een herwaarderingsreserve ( art. 2:390BW)quote:
En dat is inderdaad geen winst.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Als je een bedrijfsmiddel herwaardeert naar een hogere waarde dan creëer je volgens het jaarrekeningrecht een herwaarderingsreserve ( art. 2:390BW)
Haha gekkie ik heb helemaal geen inkomen johquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Rustig aan Ties. April pas weer.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Rustig aan Ties. April pas weer.
En fiscaal?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Als je een bedrijfsmiddel herwaardeert naar een hogere waarde dan creëer je volgens het jaarrekeningrecht een herwaarderingsreserve ( art. 2:390BW)
pauperquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha gekkie ik heb helemaal geen inkomen joh
Niks, want waarderen naar hogere actuele waarde is fiscaal niet toegestaan.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er kan niet eens een duimpje vanaf?
Junkquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga maar weer eens vroeg naar bed
melatonine
Het verschil wordt overigens weer rechtgetrokken doordat bij verkoop van het bedrijfsmiddel de bijbehorende herwaarderingsreserve vrijvalt in de winstquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Niks, want waarderen naar hogere actuele waarde is fiscaal niet toegestaan.
Fiscaal waardeer je naar de historische kostprijs cq lagere bedrijfswaarde
Mag je dat eigenlijk elke dag gebruiken zonder gevolgen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben verslaafd aan m'n bed
Ja kan primaquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mag je dat eigenlijk elke dag gebruiken zonder gevolgen?
Het is lichaamseigen dacht ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mag je dat eigenlijk elke dag gebruiken zonder gevolgen?
Ik vind dat nogal een boude stellingname:quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Niks, want waarderen naar hogere actuele waarde is fiscaal niet toegestaan.
Fiscaal waardeer je naar de historische kostprijs cq lagere bedrijfswaarde
Tsjokkolienboi-P.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja kan prima
alleen dr. Tchock had daar nog een theorie over
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja kan prima
alleen dr. Tchock had daar nog een theorie over
Ahquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is lichaamseigen dacht ik.
Dat inderdaad, daarnaast is de dosering erg laag in NLquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is lichaamseigen dacht ik.
Ik reproduceer nu alleen die kennis die door dhr. De Geus wordt verspreid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een boude stellingname:
http://www.eerstekamer.nl/toezegging/redelijke_en_constructieve
Hier staat ook een potje. Bij jetlag neem ik het in.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat inderdaad, daarnaast is de dosering erg laag in NL
en zijn er op de langere duur ook geen bijwerkingen bevonden
het enige wat misschien kan voordoen dat je er afhankelijk van wordt, maar dat ben ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |