hoezo is dat haatquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu staat er een plaatje op van een kikker in een glas bier![]()
Mijn zoon haat mij echt he?
Jij weet niet hoe doodsbang ik ben voor kikkers? En ja zelfs van foto's kan ik mij het apezuur schrikken, vraag maar aan Vinquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoezo? Hij loopt je gewoon te fucken, daar is het een kind voor toch?
Het enige wat ik zei is dat ik het vervelend vind dat motorrijders overal tussendoor piepenquote:
Oooh nee dat wist ik nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe doodsbang ik ben voor kikkers? En ja zelfs van foto's kan ik mij het apezuur schrikken, vraag maar aan Vin
Bij dezenquote:
Dat dusquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik snap nooit dat jullie allemaal zoveel last er van hebben, 95% van de keer herken je zulke mensen al ruim van te voren en kan je daar op anticiperen. Vaak is een beetje gas erbij en blokkeren een prima oplossing. Groot licht wil ook helpen
Als het echt file is en ze gaan niet belachelijk hard, dan heb ik daar geen moeite mee. Je moet sowieso goed in je spiegel kijken bij het wisselen van rijbaan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Het enige wat ik zei is dat ik het vervelend vind dat motorrijders overal tussendoor piepen.
Watquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lichte bekleding helpt ook nietHeb bij een vorige auto eens een halve dag lopen schrobben op de achterbank na een heftige partij
Echt nog nooit last van gehad. Ik kijk regelmatig in de achteruitkijkspiegel. Ik geef ook altijd ruimte. Maar ik neem zelf ook ruimte op de weg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Het enige wat ik zei is dat ik het vervelend vind dat motorrijders overal tussendoor piepen.
9/10x mag dat ook gewoonquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar voldoende vermogen voorquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik snap nooit dat jullie allemaal zoveel last er van hebben, 95% van de keer herken je zulke mensen al ruim van te voren en kan je daar op anticiperen. Vaak is een beetje gas erbij en blokkeren een prima oplossing. Groot licht wil ook helpen
J. kan dat ook niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt nog nooit last van gehad. Ik kijk regelmatig in de achteruitkijkspiegel. Ik geef ook altijd ruimte. Maar ik neem zelf ook ruimte op de weg.
En ik ben de enige in de straat die fatsoenlijk kan in parkeren
Niet altijd werkt dat, soms drukken ze hem ertussen. Of kijken ze niet en dan ben je gewoon de lul.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Dan moet je er niet naast blijven hangen maar dat jou voordeur net voorbij de A-stijl isquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet altijd werkt dat, soms drukken ze hem ertussen. Of kijken ze niet en dan ben je gewoon de lul.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik parkeer beter dan hem![]()
Vooral achteruit
Nicequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik parkeer beter dan hem![]()
Vooral achteruit
Volgens mij was het al bekend dat je een betere auto nodig hadquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
9/10x mag dat ook gewoonAlleen niet op enkelbaanswegen
En niet harder dan 10km/h verschil tot 40km/h tussen de file door.
[..]
Niet iedereen heeft daar voldoende vermogen voor
Dat snapt m'n neus ook welquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je er niet naast blijven hangen maar dat jou voordeur net voorbij de A-stijl is
Ik kan vooruit niet fatsoenlijk parkerenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Ik hou van achteruit inparkeren
Ik ook!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Ik hou van achteruit inparkeren
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij was het al bekend dat je een betere auto nodig hadAls zelfs Huppel het met me eens is...
En je hebt er ook geen vermogen voor nodig om goed te kijken. De meeste mensen kijken niet verder dan 2-3 auto's voor hun. Terwijl je honderden meters vooruit kan kijken, negeer die auto's voor je, die zie je ook wel als je een paar honder meter vooruit kijken. Ja, dit geldt ook voor in de stad!
Het gebeurt echt heel zelden, dat iemand mij daarmee verbaast. Je ziet het altijd aankomen, door snelheids verschil, beweging van de auto, eerder gedrag, etc, etc.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet altijd werkt dat, soms drukken ze hem ertussen. Of kijken ze niet en dan ben je gewoon de lul.
Dat parkeren doen ze hier gewoon midden op de weg en alle parkeervakken staan gewoon leegquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
En ik ben de enige in de straat die fatsoenlijk kan in parkeren
Dat is dus het probleem, mensen kijken dichtbij!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij was het al bekend dat je een betere auto nodig hadAls zelfs Huppel het met me eens is...
En je hebt er ook geen vermogen voor nodig om goed te kijken. De meeste mensen kijken niet verder dan 2-3 auto's voor hun. Terwijl je honderden meters vooruit kan kijken, negeer die auto's voor je, die zie je ook wel als je een paar honder meter vooruit kijken. Ja, dit geldt ook voor in de stad!
Dat ben ik niet met je eensquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snapt m'n neus ook wel
en
You can't anticipate idiocy.
Roadragequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat parkeren doen ze hier gewoon midden op de weg en alle parkeervakken staan gewoon leeg!
De rood/witte paaltjes hebben hier ook geen betekenis, de buurvrouw tikt em eruit en zet haar ongekeurde safira gewoon voor mijn hek neer..
Ik wilde laatst frietjes halen bij van ree, er stond serieus een audi die gewoon even terwijl het druk is twee parkeervakken inneemt! Met zo'n kuthoer in de bijrijdersstoel met een arrogante bek van hier tot tokyo
!!
Ik vraag het wel!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
Parkeer liever iets anders ergens in.
Zafiraquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat parkeren doen ze hier gewoon midden op de weg en alle parkeervakken staan gewoon leeg!
De rood/witte paaltjes hebben hier ook geen betekenis, de buurvrouw tikt em eruit en zet haar ongekeurde safira gewoon voor mijn hek neer..
Ik wilde laatst frietjes halen bij van ree, er stond serieus een audi die gewoon even terwijl het druk is twee parkeervakken inneemt! Met zo'n kuthoer in de bijrijdersstoel met een arrogante bek van hier tot tokyo
!!
Dat weet ik ook wel, maar dat neemt niet weg dat je met een Suzuki Alto een gat dicht kan rijden als dat nodig mocht zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan vooruit niet fatsoenlijk parkeren
Laatst ging ik die tv kast halen bij de IKEA, had ik uit automatisme achteruit ingeparkeerd. KUT!quote:
Eigen, vaste, bewaakte parkeerplaats hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Raene het volgende:
[..]
!!
Achterinquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag het wel!!
Wat wil je dan waarin parkeren?
Soms moet je even stoom afblazenquote:
Precies, en niet alleen aso, maar ook gewoon langzaam, slecht kijken, etc, elk gedrag is voorspelbaar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, mensen kijken dichtbij!!
Vooruit kijken is echt zoveel beter, dan zie je echt veel meer en heb je ook sneller door of iemand aso rijdt en dus een gevaar zou kunnen zijn!
De kans bestaat wel, ga die gok niet nemen dat ze toch vergeten te kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gebeurt echt heel zelden, dat iemand mij daarmee verbaast. Je ziet het altijd aankomen, door snelheids verschil, beweging van de auto, eerder gedrag, etc, etc.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag het wel!!
Wat wil je dan waarin parkeren?
quote:
Als je zonder auto al zo bentquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Soms moet je even stoom afblazen.
Ik zit nu niet in de auto.
Het is gewoon een lompe kut autoquote:
Jezus ik mag toch wel zeggen wat ik denk of niet?quote:
175pk helpt wel jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar dat neemt niet weg dat je met een Suzuki Alto een gat dicht kan rijden als dat nodig mocht zijn.![]()
Met dat kijken ben ik het met je eens
Maar dat weet je dan, serieus, ik rij 25.000km per jaar en de keren per jaar dat ik het verkeerd inschat, kan ik op 2 handen tellen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De kans bestaat wel, ga die gok niet nemen dat ze toch vergeten te kijken.
Hier staan 2 autos op 4 vakkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
Hier zetten mensen hem ook steeds op de stoep ook al zijn er genoeg vakken
Ik kan daar echt niet tegen
Neequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Jezus ik mag toch wel zeggen wat ik denk of niet?
Nice. Wat rij je ook alweer?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
175pk helpt wel ja
[..]
Maar dat weet je dan, serieus, ik rij 25.000km per jaar en de keren per jaar dat ik het verkeerd inschat, kan ik op 2 handen tellen.
Dat zie ik meestal niet eensquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan mensen die geen richtingaanwijzer gebruiken bij het wisselen van rijbaan
Een Lanciaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Raene, zo zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True, de helft gebruikt m toch pas als ze halverwege de andere baan zitten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zie ik meestal niet eensZelf vergeet ik em ook wel eens, zeker als er niemand achter me zit.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is een heerlijke auto
Ik trok kutjochies met petjes in een golf eruit met dat ding
Bij mij staat de tv stof te happenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ben ik zo'n sucker voor programma's als 'spoorloos'?
Die tv moet echt de deur uit
Zafiraquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is een heerlijke auto
Ik trok kutjochies met petjes in een golf eruit met dat ding
Nou, doe dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ben ik zo'n sucker voor programma's als 'spoorloos'?
Die tv moet echt de deur uit
Wij hadden ook alleen maar problemen er meequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zafiraik had al een hekel aan Opel, door dat schijthok ook iedereen bij de dealer dood willen schieten
![]()
![]()
Ding was na 4 jaar compleet naar de tyfus, motor gaar, remmen kapot, subframe rot, achterklep rot
Mijn vader doet dat anders, hij koopt 'saaie' auto's, met de dikste motor en laat dan alles eraf halen, zelfs eventuele dikke bumpers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn papa heeft altijd van die midlifecrisis auto's en ik vind het stiekem wel leuk als wij die hebben want dan kijkt iedereen bij het stoplicht zo raar![]()
Ja gaan we ook doenquote:
Echtquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij hadden ook alleen maar problemen er mee
Nu een astrarijdt als een zonnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Gewoon dat ding als computermonitor gebruiken!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja gaan we ook doen
naja niet de tv de deur uit maar de zenders op zeggen of hoe heet dat?
Heb je spelcomputers dan ofzo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja gaan we ook doen
naja niet de tv de deur uit maar de zenders op zeggen of hoe heet dat?
Dat is ook priceless, wil nog steeds eens m'n 2.4L blok afbouwen maar huis gaat voorquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat anders, hij koopt 'saaie' auto's, met de dikste motor en laat dan alles eraf halen, zelfs eventuele dikke bumpers.
Dan moet je een Porsche zien kijken als je in een Volvo ernaast blijft rijden
JAAAA Rhu, neem zo'n wii, dan val je gelijk ook afquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je spelcomputers dan ofzo?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Raene, zo zekerIk ben heel relaxed tijdens het autorijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
ik niet, mijn vriend welquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je spelcomputers dan ofzo?
ik heb een wii maar dat is kei saaiquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
JAAAA Rhu, neem zo'n wii, dan val je gelijk ook af
Dat is bullshitquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
JAAAA Rhu, neem zo'n wii, dan val je gelijk ook af
Dát is geniaal jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat anders, hij koopt 'saaie' auto's, met de dikste motor en laat dan alles eraf halen, zelfs eventuele dikke bumpers.
Dan moet je een Porsche zien kijken als je in een Volvo ernaast blijft rijden
inderdaadquote:
Nu wil ik weten wat jouw pappa rijdtquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een heel verhaal als we in papa zijn auto rijden
Dan is mijn vriend een jonge internet tycoon en ik zijn trophy wife
Ik heb geen tijd om iets te bouwen helaas, anders heb ik ook wel leuke ideetjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook priceless, wil nog steeds eens m'n 2.4L blok afbouwen maar huis gaat voor
Al een paar keer gehad dat er zoiets zich voordeed nu.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een wii maar dat is kei saai
quote:
Niet zo chagrijnig doen hequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben heel relaxed tijdens het autorijden.
dat ga ik niet zeggen maar het kost meer dan wat ik in mijn leven verdient heb en het heeft van die onderdelen die er uit ploepen als je op de juiste knopjes duwt en zoquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu wil ik weten wat jouw pappa rijdt
[..]
Ik heb geen tijd om iets te bouwen helaas, anders heb ik ook wel leuke ideetjes
Waarom zo geheimzinnig? Is er maar 1 iemand die die auto in Nederland heeft ofzo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ga ik niet zeggen maar het kost meer dan wat ik in mijn leven verdient heb en het heeft van die onderdelen die er uit ploepen als je op de juiste knopjes duwt en zo
maar hij heeft hem net verkocht voor iets waar meer dan 2 mensen in kunnen
Hij had een go-go-gadgetmobiel?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ga ik niet zeggen maar het kost meer dan wat ik in mijn leven verdient heb en het heeft van die onderdelen die er uit ploepen als je op de juiste knopjes duwt en zo
Mag ook per DMquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb hem hier in onderdelen staan, helaas moet er nog wel wat in want wil het dan absurd gebouwd hebben. Zuigers/Drijfstangen/Nokken/Drysump etc.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om iets te bouwen helaas, anders heb ik ook wel leuke ideetjes
Nee, maar het gaat jullie gewoon niks aanquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zo geheimzinnig? Is er maar 1 iemand die die auto in Nederland heeft ofzo?
Dan is het dus ook niet zo'n exclusieve autoquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat jullie gewoon niks aan
en meer dan ik in mijn leven verdient heb zegt niet zo veel hoor
ik werk nooit
nee dat zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het dus ook niet zo'n exclusieve auto
Herkenbaar, ik heb ook wel zo'n droom blok/auto/bak combinatiequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb hem hier in onderdelen staan, helaas moet er nog wel wat in want wil het dan absurd gebouwd hebben. Zuigers/Drijfstangen/Nokken/Drysump etc.
Gaat hard dan helaas
Mijn ex zijn pa had ook alleen maar dure auto's, dan gingen we wel eens boodschappen doen ermee, de blikken van mensenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een heel verhaal als we in papa zijn auto rijden
Dan is mijn vriend een jonge internet tycoon en ik zijn trophy wife
Feraquote:
Maargoed, heeft geen haast. Als die over een paar jaar pas af is is het ook best. Juist het leuke eraan het opbouwen om het vervolgens weer te slopen en dan opnieuw te beginnenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ook wel zo'n droom blok/auto/bak combinatie
Je wilt niet weten hoe vaak je wordt aangehouden, zeker als je nog wat jonger lijktquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn ex zijn pa had ook alleen maar dure auto's, dan gingen we wel eens boodschappen doen ermee, de blikken van mensen...
Ik vind sleutelen leuk, maar rijden leuker :$ Heb het geduld niet, denk ook serieus dat ik gewoon ga sparen en mijn droom auto ga laten bouwen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed, heeft geen haast. Als die over een paar jaar pas af is is het ook best. Juist het leuke eraan het opbouwen om het vervolgens weer te slopen en dan opnieuw te beginnen
echt hequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn ex zijn pa had ook alleen maar dure auto's, dan gingen we wel eens boodschappen doen ermee, de blikken van mensen...
dat hebben we nog nooit gehadquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak je wordt aangehouden, zeker als je nog wat jonger lijkt![]()
Werkte ooit bij een exclusieve autohandel (Jofu kwam wel eens op bezoek daar), als ik dan naar huis reed met een auto van de zaak, werd ik bijna wekelijks aangehouden(ok ik was ook nog geen 20 toen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |