hoezo is dat haatquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu staat er een plaatje op van een kikker in een glas bier![]()
Mijn zoon haat mij echt he?
Jij weet niet hoe doodsbang ik ben voor kikkers? En ja zelfs van foto's kan ik mij het apezuur schrikken, vraag maar aan Vinquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoezo? Hij loopt je gewoon te fucken, daar is het een kind voor toch?
Het enige wat ik zei is dat ik het vervelend vind dat motorrijders overal tussendoor piepenquote:
Oooh nee dat wist ik nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe doodsbang ik ben voor kikkers? En ja zelfs van foto's kan ik mij het apezuur schrikken, vraag maar aan Vin
Bij dezenquote:
Dat dusquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik snap nooit dat jullie allemaal zoveel last er van hebben, 95% van de keer herken je zulke mensen al ruim van te voren en kan je daar op anticiperen. Vaak is een beetje gas erbij en blokkeren een prima oplossing. Groot licht wil ook helpen
Als het echt file is en ze gaan niet belachelijk hard, dan heb ik daar geen moeite mee. Je moet sowieso goed in je spiegel kijken bij het wisselen van rijbaan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Het enige wat ik zei is dat ik het vervelend vind dat motorrijders overal tussendoor piepen.
Watquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lichte bekleding helpt ook nietHeb bij een vorige auto eens een halve dag lopen schrobben op de achterbank na een heftige partij
Echt nog nooit last van gehad. Ik kijk regelmatig in de achteruitkijkspiegel. Ik geef ook altijd ruimte. Maar ik neem zelf ook ruimte op de weg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Het enige wat ik zei is dat ik het vervelend vind dat motorrijders overal tussendoor piepen.
9/10x mag dat ook gewoonquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar voldoende vermogen voorquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik snap nooit dat jullie allemaal zoveel last er van hebben, 95% van de keer herken je zulke mensen al ruim van te voren en kan je daar op anticiperen. Vaak is een beetje gas erbij en blokkeren een prima oplossing. Groot licht wil ook helpen
J. kan dat ook niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt nog nooit last van gehad. Ik kijk regelmatig in de achteruitkijkspiegel. Ik geef ook altijd ruimte. Maar ik neem zelf ook ruimte op de weg.
En ik ben de enige in de straat die fatsoenlijk kan in parkeren
Niet altijd werkt dat, soms drukken ze hem ertussen. Of kijken ze niet en dan ben je gewoon de lul.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Dan moet je er niet naast blijven hangen maar dat jou voordeur net voorbij de A-stijl isquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet altijd werkt dat, soms drukken ze hem ertussen. Of kijken ze niet en dan ben je gewoon de lul.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik parkeer beter dan hem![]()
Vooral achteruit
Nicequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik parkeer beter dan hem![]()
Vooral achteruit
Volgens mij was het al bekend dat je een betere auto nodig hadquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
9/10x mag dat ook gewoonAlleen niet op enkelbaanswegen
En niet harder dan 10km/h verschil tot 40km/h tussen de file door.
[..]
Niet iedereen heeft daar voldoende vermogen voor
Dat snapt m'n neus ook welquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je er niet naast blijven hangen maar dat jou voordeur net voorbij de A-stijl is
Ik kan vooruit niet fatsoenlijk parkerenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Ik hou van achteruit inparkeren
Ik ook!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Ik hou van achteruit inparkeren
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij was het al bekend dat je een betere auto nodig hadAls zelfs Huppel het met me eens is...
En je hebt er ook geen vermogen voor nodig om goed te kijken. De meeste mensen kijken niet verder dan 2-3 auto's voor hun. Terwijl je honderden meters vooruit kan kijken, negeer die auto's voor je, die zie je ook wel als je een paar honder meter vooruit kijken. Ja, dit geldt ook voor in de stad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |