SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Raene, zo zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True, de helft gebruikt m toch pas als ze halverwege de andere baan zitten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zie ik meestal niet eensZelf vergeet ik em ook wel eens, zeker als er niemand achter me zit.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is een heerlijke auto
Ik trok kutjochies met petjes in een golf eruit met dat ding
Bij mij staat de tv stof te happenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ben ik zo'n sucker voor programma's als 'spoorloos'?
Die tv moet echt de deur uit
Zafiraquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is een heerlijke auto
Ik trok kutjochies met petjes in een golf eruit met dat ding
Nou, doe dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ben ik zo'n sucker voor programma's als 'spoorloos'?
Die tv moet echt de deur uit
Wij hadden ook alleen maar problemen er meequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zafiraik had al een hekel aan Opel, door dat schijthok ook iedereen bij de dealer dood willen schieten
![]()
![]()
Ding was na 4 jaar compleet naar de tyfus, motor gaar, remmen kapot, subframe rot, achterklep rot
Mijn vader doet dat anders, hij koopt 'saaie' auto's, met de dikste motor en laat dan alles eraf halen, zelfs eventuele dikke bumpers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn papa heeft altijd van die midlifecrisis auto's en ik vind het stiekem wel leuk als wij die hebben want dan kijkt iedereen bij het stoplicht zo raar![]()
Ja gaan we ook doenquote:
Echtquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij hadden ook alleen maar problemen er mee
Nu een astrarijdt als een zonnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Gewoon dat ding als computermonitor gebruiken!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja gaan we ook doen
naja niet de tv de deur uit maar de zenders op zeggen of hoe heet dat?
Heb je spelcomputers dan ofzo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja gaan we ook doen
naja niet de tv de deur uit maar de zenders op zeggen of hoe heet dat?
Dat is ook priceless, wil nog steeds eens m'n 2.4L blok afbouwen maar huis gaat voorquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat anders, hij koopt 'saaie' auto's, met de dikste motor en laat dan alles eraf halen, zelfs eventuele dikke bumpers.
Dan moet je een Porsche zien kijken als je in een Volvo ernaast blijft rijden
JAAAA Rhu, neem zo'n wii, dan val je gelijk ook afquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je spelcomputers dan ofzo?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Raene, zo zekerIk ben heel relaxed tijdens het autorijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
ik niet, mijn vriend welquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je spelcomputers dan ofzo?
ik heb een wii maar dat is kei saaiquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
JAAAA Rhu, neem zo'n wii, dan val je gelijk ook af
Dat is bullshitquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
JAAAA Rhu, neem zo'n wii, dan val je gelijk ook af
Dát is geniaal jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat anders, hij koopt 'saaie' auto's, met de dikste motor en laat dan alles eraf halen, zelfs eventuele dikke bumpers.
Dan moet je een Porsche zien kijken als je in een Volvo ernaast blijft rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |