quote:Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego![]()
Zou ik even mee wachtenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef Bombshell het volgende:
Voor dat Tinder zou ik bijna mn relatie opgeven als ik het zo lees.
Precies, vooral hit or missquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou ik even mee wachten![]()
Zo geweldig is het nu ook weer niet
Had match met perfecte meisje. Ze heeft me geblokkeerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef ImYourPimp het volgende:
pfff wordt wel een beetje moe van die wijven die iedereen maar liken omdat 'ze erachter willen komen wie hun leuk vind'
Doorzetten. Het is het waard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:56 schreef GlenSpey het volgende:
1e match is een feit. Zit te twijfelen wat ik er nu mee moetheb eigenlijk helemaal geen zin in zo'n suf chatgesprekje met een of andere muts. Maarja, aan de andere kant...
Dit krijg ik ook, nooit iets gezien, kan ook niemand liken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:10 schreef Greye het volgende:
"Je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt bekeken". Ook als ik 'm op 100 km zet. Sinds gister. Grrr.
Zelfde probleem hier.. werkt voor geen 'meter'quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit krijg ik ook, nooit iets gezien, kan ook niemand liken.
Ik ben dus niet de enige. Waar kan het aan liggen though? ik kan ook gewoon echt niemand vinden om te liken. Het bestaat hier in Lissabon echt wel, ik weet zeker dat er zat te vinden is maar het werkt niet op al mijn android apparaten. (Netbook, twee telefoons)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier.. werkt voor geen 'meter'
Nou het heeft dus wel gewerkt, maar sinds gister niet meer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. Waar kan het aan liggen though? ik kan ook gewoon echt niemand vinden om te liken. Het bestaat hier in Lissabon echt wel, ik weet zeker dat er zat te vinden is maar het werkt niet op al mijn android apparaten. (Netbook, twee telefoons)
Ik hoop dat er binnenkort een fix komt, hier werkt het niet terwijl ik in Amsterdam zit.. Bij mij heeft het helemaal niet gewerkt. Heb wel een aantal keer alles verwijdert maar als ik dan weer opstart krijg ik weer exact dezelfde personen en na een stuk of 10 komt er niks meer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. Waar kan het aan liggen though? ik kan ook gewoon echt niemand vinden om te liken. Het bestaat hier in Lissabon echt wel, ik weet zeker dat er zat te vinden is maar het werkt niet op al mijn android apparaten. (Netbook, twee telefoons)
Ah, bij mij werkt het uberhaupt nooit. Welke telefoon heb jij dan als ik vragen mag? Ook Android?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:35 schreef Greye het volgende:
[..]
Nou het heeft dus wel gewerkt, maar sinds gister niet meer.
Hoop het ook inderdaad. Zou het op iOS beter werken? Ik krijg helemaal niets. Kan mijn locatie laten zoeken en that's it.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik hoop dat er binnenkort een fix komt, hier werkt het niet terwijl ik in Amsterdam zit.. Bij mij heeft het helemaal niet gewerkt. Heb wel een aantal keer alles verwijdert maar als ik dan weer opstart krijg ik weer exact dezelfde personen en na een stuk of 10 komt er niks meer.
Ik heb iPhone, ik was juist in de veronderstelling dat het op Android beter werktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, bij mij werkt het uberhaupt nooit. Welke telefoon heb jij dan als ik vragen mag? Ook Android?
[..]
Hoop het ook inderdaad. Zou het op iOS beter werken? Ik krijg helemaal niets. Kan mijn locatie laten zoeken en that's it.
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:40 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik heb iPhone, ik was juist in de veronderstelling dat het op Android beter werkt
Een s4quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Blijkbaar nietheb drie android devices en het werkt op geen van de drie...
Oke, ik heb zelf een s waarop het ook niet werkt. Vaag en bijzonder jammer want ik lees hier wel heel veel positiefs.quote:
Gegevens? Straks in mn pauze maar eens proberen dan. Je bedoelt niet de hele app zelf toch? Dat heb ik namelijk al een paar keer gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:49 schreef OHC205 het volgende:
op Android doe ik soms via applicatiebeheer de gegevens van tinder wissen.
et voila! Doet het weer![]()
Galaxy s4 btw.
Let's hope so!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef OHC205 het volgende:
In hetzelfde venster waar je kunt kiezen om de app te verwijderen kun je ook op "gegevens wissen" drukken. Dan wordt de info van de SD kaart gewist en de buffer leeg gemaakt. M.a.w. als je de app opnieuw opstart dan moet je weer opnieuw inloggen en gaat ie verder. Althans bij mij
En ben je dan niet al je matches kwijt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef OHC205 het volgende:
In hetzelfde venster waar je kunt kiezen om de app te verwijderen kun je ook op "gegevens wissen" drukken. Dan wordt de info van de SD kaart gewist en de buffer leeg gemaakt. M.a.w. als je de app opnieuw opstart dan moet je weer opnieuw inloggen en gaat ie verder. Althans bij mij
Zijn er genoeg lees ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan zijn er gewoon geen Tinder gebruikers in Portugal. Ook een optie toch?
Nee ben mijn matches dan niet kwijtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:20 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
En ben je dan niet al je matches kwijt?
En doe je dat ook weleens bij Whatsapp? Ik ben dan altijd bang dat ik al mijn gesprekken kwijtraak.
Ze heeft je geblokkeerd. Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef Greye het volgende:
Gegevens wissen heeft voor mij gewerkt.
Alleen, net had ik een match met een leuk meisje, en die vind ik nu dus mooi nergens meer terug. Super!
Haha lekker is dat, nog niet eens wat gezegd xDquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze heeft je geblokkeerd. Welkom bij de club
http://tindermeisjesopreis.tumblr.com/quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Whehe, iedereen die inderdaad lekker maatschappelijk betrokken staat te zijn op Tinder.
http://anthropologystudentsontinder.tumblr.com/
Hier nog niet meegemaakt hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:55 schreef Happel het volgende:
Dat is eerder regel dan uitzondering. Bij mij tenminste..
Kom ze ook vaak tegen ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Whehe, iedereen die inderdaad lekker maatschappelijk betrokken staat te zijn op Tinder.
Jij bent mooier dan ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:21 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Hier nog niet meegemaakt hoor.
Ze liken je toch ook niet voor niets op het begin? Als je lekker slap tegen ze aan begint te lullen kan ik me niet voorstellen dat je gelijk wordt geblockt. Ik heb sommige awesome chatgesprekken over onzinonderwerpen zoals badeendjes en cavia's, maar het is wel grappig.quote:
Op 150 zit ik bij lange na niet (na een week), woon jij in een grote stad?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:34 schreef Silenus het volgende:
Heb het nu 3 weken en ruim 150 matches. Is natuurlijk niet bepaald te doen om met iedereen te gaan afspreken.Komende tijd wel wat dates gepland in ieder geval.
In Utrecht ja, heel vrouwelijk Utrecht zit ook op Tinder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:41 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Op 150 zit ik bij lange na niet (na een week), woon jij in een grote stad?
Ja dat is dus het betere werk. Ik ga geregeld stappen in Utrecht en dat is inderdaad het wallhalla als het op vrouwen aankomt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
In Utrecht ja, heel vrouwelijk Utrecht zit ook op Tinder.
Ja wat is dat met die tijgers?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:32 schreef Silverdigger2 het volgende:
is er ook een 'selfy - negertjes helpen - tijger - colourrun - bikini foto' tumbler?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:23 schreef Silenus het volgende:
Allemaal in de tiger temple in Thailand geweest natuurlijk! En dan voor 400 bath (en een verklaring dat je ze niet kunt aanklagen als de tijger je onverhoopt op eet) met een half gedrogeerde tijger knuffelend op de foto.
(heb overigens ook zo'n foto maar die zet ik niet op tinder)
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ze liken je toch ook niet voor niets op het begin? Als je lekker slap tegen ze aan begint te lullen kan ik me niet voorstellen dat je gelijk wordt geblockt. Ik heb sommige awesome chatgesprekken over onzinonderwerpen zoals badeendjes en cavia's, maar het is wel grappig.
Hier werkt het allemaal prima. Soms geen matches, en soms een hele lijst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef x1N2ition het volgende:
Ik woon in Tilburg, maar de app werkt niet of nauwelijks. Hot or Not is een app die hetzelfde werkt en die app werkt dan weer wel, raar.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Eenheidsworst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Selfies, olifantenmeisjes, Gekleurde rotkoppen op feesten, in the mirror with the ipad pictures, foto's met op ELKE foto 2 wijven waardoor je dus niet weet wie het is, Emo's, techno sloeries, hipsters, je ex, Afrikanen helpers, geile donders, wanhopige sletten etc.
Het is net Fok!.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Selfies, olifantenmeisjes, Gekleurde rotkoppen op feesten, in the mirror with the ipad pictures, foto's met op ELKE foto 2 wijven waardoor je dus niet weet wie het is, Emo's, techno sloeries, hipsters, je ex, Afrikanen helpers, geile donders, wanhopige sletten etc.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
techno sloeries, hipsters, geile donders, wanhopige sletten etc.
Wat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef Badger. het volgende:
Vriend van mij die net gedumpt is gebruikt het voornamelijk als egobooster. Hoe serieus je het moet nemen weet ik niet, want hij is niet bepaald moeders mooiste maar hij schijnt matches te hebben met de mooiste dames..
Spreekt ook wel vaak met ze af, maar hij valt dan ook wel op het type onzeker naïef inhoudsloos vespa iphone meiske..
Of er ook normale chicks zonder imagoproblemen of een uitgestelde puberteit opzitten betwijfel ik..
Die worden hier standaard weggedrukt zodra ik een paard op die foto's ontdek. Ik moet het eerste mooie paardenmeisje nog tegenkomenquote:
Wat is er nou weer mis met wanhopige sletten en geile donders?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan jij refereren naar het deel van mijn post waar iets negatiefs staat over hun ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:05 schreef Happel het volgende:
Wat is er nou weer mis met wanhopige sletten en geile donders?
Je hele post ademt negativiteit vandaar mijn aanname dat je ook moeite had met hetgeen ik aanstipte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan jij refereren naar het deel van mijn post waar iets negatiefs staat over hun ?
Ik had laatst 3 friends en 40 interessesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef japiedevlugge het volgende:
18 shared interesses en 3 shared friends, wel een record hier
Klinkt bekend, de app werkt nog niet feilloosquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
Ik kreeg een persoon, match en nu doet hij de hele avond niks
Erg jammer, het is de enige handige app als hij werktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt bekend, de app werkt nog niet feilloos
Joh, jij vindt ten minste mensenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:32 schreef Photomorti het volgende:
alweer 40 matchesmoet nu steeds door me matches lijst heenscrollen op me telefoon pffffff im exhausted.
maar dat ziet ze niet hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:36 schreef Gatenkaas het volgende:
Net een vriendin van me voorbij zien komen op de app. Maar geliked, zal ze vast blij mee zijn.
De andere helft van Nederland heet geloof ik Lotte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:12 schreef Greye het volgende:
Wat komt de naam "Quirine" hier overigens belachelijk vaak voor o0
matches zijn wederzijds. Je was alleen later met likenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:11 schreef GlenSpey het volgende:
Nou 1 volle dag bezig en pas 2 matchesen dat waren in beide gevallen pas matches toen ik hun een like gaf... dus van alle likes die ik zelf tot nog toe uitgedeeld heb is er gewoon geen 1 die teruggeliked heeft
daar gaat mn positieve zelfbeeld...
Mensen die in een kansenwijk wonenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:12 schreef Greye het volgende:
Wat komt de naam "Quirine" hier overigens belachelijk vaak voor o0
je komt toch via de achterdeur binnen bij die chimeids?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:04 schreef MultiBanaan het volgende:
Al mensen die flink aan het neuken zijn dankzij Tinder? En dan gewoon zo keihard over haar heen spuiten, je lul aan haar haar afvegen, je kleren aan doen, en zeggen: "Je moet de groeten van Tinder hebben, kut!" en daarna door de achterdeur verdwijnen
Ik heb wel eens een Amerikaanse gehad die toevallig in Nederland was (toen de app aan stond) en een stewardess. Die is ook regelmatig 3000 mile ver weg ofzo. Maar als het echt structureel is klopt er iets niet inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:57 schreef AntiCasanova het volgende:
Heey ik snap dus helemaal niets van Tinder..
Ik heb nu een foto wat mijn fb profiel foto is. ls ik in de app op foto's toevoegen klik dan zegt hij album waar niks in staat.
En dan de matches. Voor ik iemand heb geliked of niet klik ik op profiel en staat er bijvoorbeeld 60km bij mij vandaan omdat ik hem op max 60km afstand heb gezet. Wanneer ik dan like en t is een match. En ik kijk weer dan staat er ineens dat ze 5000km bij mij vandaan woont...
Hebben meer mensen hier last van? Al mijn matches wonen in Amerika..
Ik kreeg net ook een "Quirine" als suggestiequote:
Dat klopt inderdaad, hoewel ik het alleen binnen Nederland heb. En dan is het evt. nog niet zo'n probleem, dan is het juist handig, extra match erbij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:57 schreef AntiCasanova het volgende:
Heey ik snap dus helemaal niets van Tinder..
Ik heb nu een foto wat mijn fb profiel foto is. ls ik in de app op foto's toevoegen klik dan zegt hij album waar niks in staat.
En dan de matches. Voor ik iemand heb geliked of niet klik ik op profiel en staat er bijvoorbeeld 60km bij mij vandaan omdat ik hem op max 60km afstand heb gezet. Wanneer ik dan like en t is een match. En ik kijk weer dan staat er ineens dat ze 5000km bij mij vandaan woont...
Hebben meer mensen hier last van? Al mijn matches wonen in Amerika..
Toch juist handig als je de Q nog moet in het alfabet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kreeg net ook een "Quirine" als suggestie
Hoe bedoel je? Krijg ik dan geen melding als ik later was met liken of...?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:53 schreef n8n het volgende:
[..]
matches zijn wederzijds. Je was alleen later met liken
Jij liked iemand en ziet niks: dat kan twee dingen betekenen: ze heeft je nog niet gezien, of ze heeft je wel gezien en op het kruisje gedrukt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Krijg ik dan geen melding als ik later was met liken of...?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Silenus het volgende:
Overigens een mooie toevoeging op de tijger/Afrikaanse kindjes/colourrun-foto's:
de 'haha ik doe gek vanachter de stenen blokken bij het Holocaust-monument in Berlijn'-foto. Misschien wel nog irritanter.
Je ziet niet al die likes he, je ziet het alleen als je terug liked. En ik heb zo het vermoeden dat hele aantrekkelijke vrouwen heel kieskeurig zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Fides het volgende:
Ik heb 't ook even gedownload, maar hoe moet dit voor een aantrekkelijke vrouw zijn? Zullen wel vele tientallen zo-niet honderden likes per dag krijgen?![]()
Verder lijkt me deze App als je niet in een grote stad woont niet heel erg privacyproof, haha. Helemaal nietbals je redelijk zeldzame naam hebt.
Klopt. Je krijgt als het goed is vrijwel meteen eerst alle mensen die jou geliked hebben, ook buiten je eigen zoek range zelfs.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:03 schreef Fides het volgende:
Ah, maar als je iemand liked dan komt je foto'tje wel eerder bij die andere voorbij? Want ik had al vrij snel nadat ik een accountje had aangemaakt een match, en aangezien hier (Amsterdam) er wel tienduizenden users zullen zijn kan dat bijna geen toeval zijn zeg maar.
U studeert voor raketgeleerde?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:09 schreef Gauner het volgende:
Na een paar dagen nu een stuk of 60 matches maar het overgrote deel is toch echt ontzettend inhoudsloos. De meeste mensen waarmee ik echt een gesprek op gang heb kunnen brengen zijn nota bene bijna allemaal meiden die bij mij op de faculteit zitten.
Mweh. Maar hoe zit het met het instellen? Want hij blijft maar hangen op zoeken op matches in de buurt... Niet dat ik nu in Amsterdam zit ofzo maar ik zit ook weer niet in Oost-Groningen. Volgens mij klopt het niet.quote:
Haha en dan zeiken over diepgangquote:
quote:ik ben eline!
ik ben 12 jaar!
ik ga naar beekdal!
ik heb veel vriendinnen!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:25 schreef mstx het volgende:
Krijg ik net een suggestie, iemand van 23 jaar, is dit de omschrijving:
[..]__________!
12-jarigen op tinder
You know you want it..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:25 schreef mstx het volgende:
Krijg ik net een suggestie, iemand van 23 jaar, is dit de omschrijving:
[..]__________!
12-jarigen op tinder
Ik ben bang dat het een lokpuber van de AIVD isquote:
Klinkt niet heel veel anders dan in de kroeg, right:P?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:09 schreef Gauner het volgende:
Na een paar dagen nu een stuk of 60 matches maar het overgrote deel is toch echt ontzettend inhoudsloos. De meeste mensen waarmee ik echt een gesprek op gang heb kunnen brengen zijn nota bene bijna allemaal meiden die bij mij op de faculteit zitten.
Zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een lokpuber van de AIVD is
Ik zit in het Noorden dus krijg erg veel Wytske, Tjitske enzovoortquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad.
Wat een namen zie je voorbij komen op die app trouwens, Pien () is erg populair in de regio Eindhoven.
Bij mij komt dat standaard voorbij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:38 schreef Fides het volgende:
Soms komt er overigens bij het afkeuren of liken is een soort van logo'tje of tekstje [NOPE} in beeld, net na het swipen. Heeft dat iets te betekenen, of is dat gewoon een random animatie die soms voorbij komt?
Is één vrouw weer niet genoeg voor je?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:40 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg nog steeds 'je hebt alle matches in jouw buutt bekeken.' kreeg gisteren EEN persoon im te liken, meteen een match maar nu dus weer niets.
Een vrouw die niet antwoordt hebben we niets aanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:42 schreef Gauner het volgende:
[..]
Is één vrouw weer niet genoeg voor je?!
Of die meisjes die een foto kiezen waar je niet kan zien welke van 5 vriendinnen je nou eigenlijk moet vleeschkeurenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:57 schreef cigarette14 het volgende:
Ik word echt doodziek van al die hippe meisjes met verf op hun hoofd. Nog erger dan carnaval..
Nee die boomknuffelaars die met kleine negertjes op de foto staan danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:57 schreef cigarette14 het volgende:
Ik word echt doodziek van al die hippe meisjes met verf op hun hoofd. Nog erger dan carnaval..
Of meisjes die gewoon nog met hun (ex)-lover op de foto staanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:57 schreef cigarette14 het volgende:
Lekker psychotisch van de malaria pillen..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee die boomknuffelaars die met kleine negertjes op de foto staan dan
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Fides het volgende:
[..]
Of die meisjes die een foto kiezen waar je niet kan zien welke van 5 vriendinnen je nou eigenlijk moet vleeschkeuren
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:49 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Zag ik ook al staan op die FB pagina ja, lachen!
Je mag in je handjes wrijven met zo'n behulpzaam wezen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
vind ik wel zielig voor die meisjes
maar toch gedaan
wilde eigenlijk blokkeren
[ afbeelding ]
Jup, ik krijg nog STEEDS dat ik alle matches in mijn buurt bekeken heb. Nou, welke dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hm, en toen waren ineens alle matches verdwenen nadat ik mijn telefoon opnieuw had aangezet. 'je hebt nog geen matches', terwijl ik flink wat gesprekken had lopen. Handig
Jongens kunnen hier ook wat van, zo irritantquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Fides het volgende:
[..]
Of die meisjes die een foto kiezen waar je niet kan zien welke van 5 vriendinnen je nou eigenlijk moet vleeschkeuren
Ik heb na 4 dagen nog niksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben zo jelly op jullie, allemaal. Iedereen lijkt matches te krijgen.
quote:
Ik heb geen tinder en fb en heb niet het gevoel dat ik iets mis.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben zo jelly op jullie, allemaal. Iedereen lijkt matches te krijgen.
Bij mij lijkt de magie te zijn uitgewerktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb na 4 dagen nog niks
Alleen 10000000000 suggesties waar maar geen eind aan komt![]()
Na het zaaien moet je natuurlijk gaan oogsten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:26 schreef TheNewToast het volgende:
[..]
Bij mij lijkt de magie te zijn uitgewerktDe eerste 5 dagen zo'n 10 matches per dag, nu ineens al 3 dagen niets...
Al is de lol er sowieso al een beetje vanaf inmiddels.
Vrouwen hebben honderden matches. Ze gaat echt niet iedereen een berichtje sturen. Initiatief Dimaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben toevallig een halfuurtje geleden geliked maar is op 27 km afstand en ze heeft geen berichtje gestuurd, dus wss net leuk genoeg om te liken maar meer ook niet.
Samequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:26 schreef TheNewToast het volgende:
[..]
Bij mij lijkt de magie te zijn uitgewerktDe eerste 5 dagen zo'n 10 matches per dag, nu ineens al 3 dagen niets...
Al is de lol er sowieso al een beetje vanaf inmiddels.
Lullig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
De uglies hebben hun weg erheen ook gevonden. Jammer, zo gaat de lol er wel een beetje vanaf.
Wat is Hot or Not dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:19 schreef Kerftminister het volgende:
Haha vind dit ook wel geinig. Tinder doet het hier echt voor geen meter, dus maar met dat Hot or Not bezig, na een aantal dagen geen matches, maar dat komt denk ik vooral omdat er zo gigantisch veel mensen eropzitten. Komt geen einde aan joh.
Ja dat is ongeveer hetzelfde, alleen andere layout en andere pool van mensen die erinzitten. Zitten wat meer tokkies op volgens mij. Denk dat Tinder ook wat beter uitgewerkt is.quote:
Nouja 'beter uitgewerkt', als het werkt dan, want ik kreeg maar 5 foto's te zien en daarna 'geen matches meer in de buurt'quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat is ongeveer hetzelfde, alleen andere layout en andere pool van mensen die erinzitten. Zitten wat meer tokkies op volgens mij. Denk dat Tinder ook wat beter uitgewerkt is.
Nja wat dat betreft niet, want heb daar ook constant last van. Ken overigens niemand die dezelfde problemen heeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja 'beter uitgewerkt', als het werkt dan, want ik kreeg maar 5 foto's te zien en daarna 'geen matches meer in de buurt'
In dit topic wel een paar maar geen idee of en hoe ze het hebben opgelost. Mweh.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja wat dat betreft niet, want heb daar ook constant last van. Ken overigens niemand die dezelfde problemen heeft.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef CaptainCookie het volgende:
Van die chicks die beginnen met 'Hallo ik heet Roos, hoe heet ben jij?'.
quote:
Ik heb het nog steeds niet opgelostquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
In dit topic wel een paar maar geen idee of en hoe ze het hebben opgelost. Mweh.
Daar was Tinder toch voor?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:26 schreef AldoTheApache het volgende:
dit geloof je nooit
zo'n chick vraagt of ze langs mag komen om mij beter te leren kennen
na 10 minuten gesprek op tinderwtf
Ik weet niet wat ik terug moet sturenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:33 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Als je het zo wil noemen, maar volgens mij was dat wel een beetje de opzet.
Wat denk je van je adresquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik terug moet sturen![]()
Kom op jongen dit is je kansquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:
Ja en dan? naaien met een of ander wijf van tinder?quote:
DUH.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan? naaien met een of ander wijf van tinder?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Waarvoor sta je er dan op? Om recepten uit te wisselen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Gatverdamme, moet er niet aan denken!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Waar is die app anders voor bedoeld?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Haha! Vrouwen zijn in het echt ook heel erg eng natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sommige mensen moet je zowat op een wijf vastbinden om ze aan het neuken te krijgen geloof ik.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sommige mensen moet je zowat op een wijf vastbinden om ze aan het neuken te krijgen geloof ik.
Die heb ik ook al eens een gehad. Al vond ik haar niet zo knapquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef mstx het volgende:
Net een suggestie gekregen met FOK! als shared interesse
Ik met hot or not al enkele dagen niet. Ik heb dan wel weer een zodanig ego dat ik weet dat het niet aan mij ligt. Kan trouwens sowieso niet, want een maatje had op mijn telefoon een ranzig dik wijf zitten liken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:29 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb mij al een paar uur geleden aangemeld en nog steeds geen match. Dit is niet goed voor mijn ego.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:26 schreef AldoTheApache het volgende:
dit geloof je nooit
zo'n chick vraagt of ze langs mag komen om mij beter te leren kennen
na 10 minuten gesprek op tinderwtf
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgens mij zegt 't niks. Maar ik snap niet hoe je weinig likes kunt hebben, ik had binnen anderhalf uur Tinderen sowieso een stuk of 30 echt knappe exemplaren als match en heel wat afgewezen. Maar misschien is iedereen in mijn omgeving aan de Tinder en bij jullie niet? Of er is een fout bij sommige users..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik met hot or not al enkele dagen niet. Ik heb dan wel weer een zodanig ego dat ik weet dat het niet aan mij ligt. Kan trouwens sowieso niet, want een maatje had op mijn telefoon een ranzig dik wijf zitten liken.
Tinder doet het hier niet of nauwelijks, slechts 50 meiden in evenveel keren proberen gekregen in totaal, dus doe Hot or Not nu als vervanger. Want tja, moet wel bij de tijd blijven he.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Volgens mij zegt 't niks. Maar ik snap niet hoe je weinig likes kunt hebben, ik had binnen anderhalf uur Tinderen sowieso een stuk of 30 echt knappe exemplaren als match en heel wat afgewezen. Maar misschien is iedereen in mijn omgeving aan de Tinder en bij jullie niet? Of er is een fout bij sommige users..
+1 voor de solidariteitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Volgens mij zegt 't niks. Maar ik snap niet hoe je weinig likes kunt hebben, ik had binnen anderhalf uur Tinderen sowieso een stuk of 30 echt knappe exemplaren als match en heel wat afgewezen. Maar misschien is iedereen in mijn omgeving aan de Tinder en bij jullie niet? Of er is een fout bij sommige users..
Niet te vergelijken, jij bent een meisje..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maarja wat maakt een foto de juiste foto? Ik heb er nu 2 totaal verschillende geprobeerd maar nog steeds nauwelijks matches...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:57 schreef AntiCasanova het volgende:
Vanavond ineens wel alleen maar mensen binnen 100km. En gelukkig ook wel een paar matches! Je moet gewoon de juiste foto kiezen
Aandachtshoer. Next inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben ik super leuk aan het praten met een grietje en willen we afspreken zegt ze nee ik heb een vriend.![]()
Opkankeren van tinder dan
Badkamer foto's zijn baasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maarja wat maakt een foto de juiste foto? Ik heb er nu 2 totaal verschillende geprobeerd maar nog steeds nauwelijks matches...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tja, geen idee of het 'het beste' is, maar persoonlijk heb ik een foto waar mijn gezicht duidelijk, redelijk close up, opstaat als 1e foto, verder nog 1 foto waar ik gewoon (gekleed) op 't stand loop (maar waar dus wel mijn houding te zien is), en verder 2 foto's waar ik "hobby's" uitoefen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maarja wat maakt een foto de juiste foto? Ik heb er nu 2 totaal verschillende geprobeerd maar nog steeds nauwelijks matches...
Godverdommequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jij bent gewoon fucking dik en liked alle lelijke mokkels die je tegenkomt om te pronken met je matches op FOK!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:20 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat je er iig geen 5 foto's op moet zetten, dan vinden vrouwen echt wel iets wat ze kut vinden en dus op het kruisje klikken. Gewoon twee leuke gezichtsfoto's, en that's it. (Dat heb ik tenminste en ik krijg 5-10 matchen per dag erbij dus je zou moeten zeggen dat die tactiek werkt)
Ik zit inmiddels in een tinder-eigenaardigheden whatsapp-groepje met wat vrouwen, nou...dan weet je ook vooral hoe het niet moet hoor.Je lacht je echt kapot.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:09 schreef MAHL het volgende:
Godver waarom doet die van mij het nietIk wil ook een date met een leuk meisje die ik normaal nooit rl zou ontmoeten
~quote:
Nee. Maar wat zou dat? Interesseert me echt niet dat anderen op mijn FB dit zouden kunnen zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Anderen uit je FB kunnen dus iig niet zien dat je dit hebt?
Als ze Tinder hebben wel (gemeenschappelijke vrienden...)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Moet in ieder geval mijn huidige vriendin niet liken dus
Edit die heeft het waarschijnlijk niet:P
Anderen uit je FB kunnen dus iig niet zien dat je dit hebt?
Ik zie in tinder een catarogie matchmaker friends, zijn dat je facebookvriendjes die ook tinder hebben?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als ze Tinder hebben wel (gemeenschappelijke vrienden...)
Edit: Toch?
Nee, tenzij ze zelf ook heel veel liken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik vraag me toch of of dit op lange termijn levensvatbaar is. De vrouwen worden op een gegeven moment overspoeld met likes denk ik.
Gewoon standaard het gesprek door haar laten beginnen, pas als je je erg verveelt die andere mokkels aanspreken:Pquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef GlenSpey het volgende:
Echt he, van die vrouwen die niets te zeggen hebben en waarbij iedere vorm van conversatie van jouw kant af moet komenhad dan op het kruisje gedrukt in plaats van op t hartje...
Aantal gedeelde interesses.quote:
Aantal gedeelde vrienden.quote:en die poppetjes?
Bron?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:34 schreef gazhims3lv het volgende:
Er wordt volgens de makers gewerkt aan een fix.. Even geduld dus.
Tinder zelf op twitter, zoals ik al zei de makersquote:
Succes!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef NoBiggie het volgende:
Oké, ik heb zometeen mijn eerste tinderdate. Ben benieuwd hoe ik dit ga ervaren! Haha
Laat even weten hoe het gegaan isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef NoBiggie het volgende:
Oké, ik heb zometeen mijn eerste tinderdate. Ben benieuwd hoe ik dit ga ervaren! Haha
Het ging dan idd om twitterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:04 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Tinder zelf op twitter, zoals ik al zei de makers
Dit is gewoon net zo erg als al die vrouwen met van die standaard foto's.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:49 schreef japiedevlugge het volgende:
http://www.upcoming.nl/ji(...)-chicks-bij-de-vleet
Het was echt heel erg geslaagd. Zijn samen wat wezen drinken. We vonden het allebei een ietwat raar idee om te daten via tinder (beiden geen ervaring via zoiets dergelijks), maar het was wel echt gezellig. Uiteindelijk een stuk langer gebleven dan verwacht. Zeker voor herhaling vatbaar, so who knows.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het gegaan isSucces!
Leuk om te zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef NoBiggie het volgende:
[..]
Het was echt heel erg geslaagd. Zijn samen wat wezen drinken. We vonden het allebei een ietwat raar idee om te daten via tinder (beiden geen ervaring via zoiets dergelijks), maar het was wel echt gezellig. Uiteindelijk een stuk langer gebleven dan verwacht. Zeker voor herhaling vatbaar, so who knows.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog maar vier dagen spreek, haha was een behoorlijk impulsieve actie dit. In het echt was hij veel spraakzamer en kwam hij een stuk geinteresseerder over dan over de app. Uiteraard alleen maar positief dat. En qua foto's kwam het ook behoorlijk overeen. Vond hij overigens ook van mij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Leuk om te zienKwam hij ook een beetje over als verwacht, of was hij irl toch iets anders dan je dacht?
Valt mij inderdaad ook op. Veel dezelfde typetjes, en laat ik op dat doorsnee typetje nou net niet vallen. Ik hou niet van de extreem knappe korpsbal, meer van mannen met een lieve, sympathieke uitstraling. Gelukkig zitten die er ook tussen. Voor zover ik de app natuurlijk serieus kan nemen. Maar ach, ergens open staan voor staan en een nieuwe ervaring opdoen kan geen kwaad natuurlijk..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:53 schreef MAHL het volgende:
Heb zelf eindelijk ook de app aan de praat gekregen. Wel veel horken en hipsters zegMaar ja, kaf, koren enzo.
Haha, ja ik word 'opeens' behoorlijk vaak gematcht aan hele aantrekkelijke 'Oosterse' of Latina dames, terwijl ik die tijdens het stappen niet zo vaak tegen kom en ook niet zo veel in mijn sociale netwerk zitten. Wat dat betreft is het wel leuk om zo nieuwe contacten op te doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:58 schreef NoBiggie het volgende:
[..]
Maar ach, ergens open staan voor staan en een nieuwe ervaring opdoen kan geen kwaad natuurlijk..
Het feit dat het laagdrempelig is en je in eerste instantie niet kan zien of de ander jou 'liked' maakt een dergelijke app heel aantrekkelijk. De kans om een blauwtje te lopen wordt hiermee een stukje kleiner. Kan niet anders zeggen dat ik het met je eens benquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:03 schreef Fides het volgende:
[..]
Haha, ja ik word 'opeens' behoorlijk vaak gematcht aan hele aantrekkelijke 'Oosterse' of Latina dames, terwijl ik die tijdens het stappen niet zo vaak tegen kom en ook niet zo veel in mijn sociale netwerk zitten. Wat dat betreft is het wel leuk om zo nieuwe contacten op te doen.
Hmm, lieve, sympathieke uitstraling presentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:58 schreef NoBiggie het volgende:
[..]
Valt mij inderdaad ook op. Veel dezelfde typetjes, en laat ik op dat doorsnee typetje nou net niet vallen. Ik hou niet van de extreem knappe korpsbal, meer van mannen met een lieve, sympathieke uitstraling. Gelukkig zitten die er ook tussen. Voor zover ik de app natuurlijk serieus kan nemen. Maar ach, ergens open staan voor staan en een nieuwe ervaring opdoen kan geen kwaad natuurlijk..
Haha, wie weet heb ik je al wel voorbij zien komen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, lieve, sympathieke uitstraling present
Maar ja ik probeer het even een tijdje, kijken of het wat isNiet geschoten enzo. Plus, de laagdrempeligheid is erg fijn, naast het feit dat het gewoon totaal niet opvalt wanneer je een 'blauwtje' loopt
Nog niet, maar ben ook pas tweeënhalve dag actief op tinder en dan werk ik 't grootste gedeelte overdag, dus heb ik niet te tijd om uitgebreid te ouwehoeren, maar ik zie er wel 2 of 3 potentiele dates tussen zitten (van de 6 of 7 actieve matches). Nog even de kat uit de boom kijken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:18 schreef NoBiggie het volgende:
[..]
Het feit dat het laagdrempelig is en je in eerste instantie niet kan zien of de ander jou 'liked' maakt een dergelijke app heel aantrekkelijk. De kans om een blauwtje te lopen wordt hiermee een stukje kleiner. Kan niet anders zeggen dat ik het met je eens benjij al een tinderdate gehad? of een op de planning staan?
Ik heb deze tip even opgevolgd. Weet niet of het daar aan lag maar heb nu na 6 dagen iig een match.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:20 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat je er iig geen 5 foto's op moet zetten, dan vinden vrouwen echt wel iets wat ze kut vinden en dus op het kruisje klikken. Gewoon twee leuke gezichtsfoto's, en that's it. (Dat heb ik tenminste en ik krijg 5-10 matchen per dag erbij dus je zou moeten zeggen dat die tactiek werkt)
Ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:29 schreef Silenus het volgende:
Ik kwam gisteren Ymke tegen op Tinder, van Britt.
Autisme lijkt me ook lastig om mee te levenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:11 schreef Silenus het volgende:
Deze gozer snapt het principe van een tagline niet
[ afbeelding ]
Nee dit is het begin van het einde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:11 schreef Silenus het volgende:
Deze gozer snapt het principe van een tagline niet
[ afbeelding ]
Heb hem 'opgelost' door account te verwijderen, app te verwijderen, inclusief map. Daarna eerst geïnstalleerd op mijn oude mobiel en toen pakte hij hem welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:17 schreef Toto69 het volgende:
Al bekend wanneer de nieuwe update komt die hopelijk de ´geen matches bug´ fixt?
Ga ik straks proberen danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb hem 'opgelost' door account te verwijderen, app te verwijderen, inclusief map. Daarna eerst geïnstalleerd op mijn oude mobiel en toen pakte hij hem wel
En wat bedoel je trouwens inclusief map verwijderen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb hem 'opgelost' door account te verwijderen, app te verwijderen, inclusief map. Daarna eerst geïnstalleerd op mijn oude mobiel en toen pakte hij hem wel
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga ik straks proberen dan
Heb je nu ook weer mensen die je kan liken?
Ah zo. account verwijderen, gegevens wissen, app verwijderen, app herinstalleren. Hopen dat het eindelijk eens werkt. Hoe zit het met locatienauwkeurigheid eigenlijk? Kans dat iemand werkelijk 1 km verderop woont?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
JaSchrik er wel even van, sommige meisjes al met kort pittig kapsel :/
De cache, instellingen zegmaar, als dat niet automatisch gaat.
No idea, ben ook maar net bezig hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo. account verwijderen, gegevens wissen, app verwijderen, app herinstalleren. Hopen dat het eindelijk eens werkt. Hoe zit het met locatienauwkeurigheid eigenlijk? Kans dat iemand werkelijk 1 km verderop woont?
Ok dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef xminator het volgende:
Ik krijg wel matches maar heb eigenlijk geen zin om dan moeite (leuk) te doen...
Het leven van een hosselaar gaat niet over rozen..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef xminator het volgende:
Ik krijg wel matches maar heb eigenlijk geen zin om dan moeite (leuk) te doen...
Je weet zelluf!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:17 schreef Gauner het volgende:
[..]
Het leven van een hosselaar gaat niet over rozen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |