Ik hoop dat je daarmee het avondeten bedoeld.quote:
Belgiequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef arjan1112 het volgende:
Waar gaat VI over dan er is geeneens gespeelt
Ik las het een beetje verkeerd, de gebakken aardappelen en worstjes welquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarmee het avondeten bedoeld.
Ik naar rtl 7quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej appelen
Ik ben weer naar het VI topic mensen.
Een keertje ei en spek voor het ontbijt lukt me nog wel. Vooral als ik een kater heb. Maar de rest van de zooi die engelsen voor hun ontbijt gebruiken heb ik toch nooit in huis.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las het een beetje verkeerd, de gebakken aardappelen en worstjes wel
Maar roerei, spek op witbrood is wel lekker als zondags ontbijtje.
Of van dat hele donkere bruine brood met oude kaas....maar daar is weinig engels aan.
Ja, of nog beter oude geitenkaas.quote:
Aan belegen ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker juist man, zit tenminste smaak aan.
*Insert grap over Karina die van oude dingen houdt*quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker juist man, zit tenminste smaak aan.
Je moet ook goede hebben he? Van de kaasboer. Er zijn wel meer kazen die ranzig ruiken maar wel heel lekker zijn hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan belegen ook.
En dat ruikt niet naar een wasmand.
Nou ik zal je zeggen de lekkerste kaas vind ik roomkaas (voor op brood die he, niet die kwarkachtige) en dat is heel jonge kaas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
*Insert grap over Karina die van oude dingen houdt*
Ja, van die pittige boerenkazen....maar die dingen ruiken alsof je de hele stal mee hebt genomen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet ook goede hebben he? Van de kaasboer. Er zijn wel meer kazen die ranzig ruiken maar wel heel lekker zijn hoor.
Kopkaas bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn wel meer kazen die ranzig ruiken maar wel heel lekker zijn hoor.
Mijn moeder vindt Limburgse kaas lekker, DAT stinkt pas. Dat moet je echt heel goed inpakken als je dat in de ijskast legt anders stinkt ALLES ernaar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, van die pittige boerenkazen....maar die dingen ruiken alsof je de hele stal mee hebt genomen.
Mijn ouders kochten die nog weleens in de winter, want dan kon de kaas op balkon liggen
Ja dat gaat mij wat ver.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt Limburgse kaas lekker, DAT stinkt pas. Dat moet je echt heel goed inpakken als je dat in de ijskast legt anders stinkt ALLES ernaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |