Maar hij is geen tafelheer?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zit er elke maandag, ongeacht het onderwerp.
Ok, ga ik doen als VI een Topshow heeft.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik je hondje? Vraag het dan op zijn minst nog vriendelijk.
Hij mag een biertje betalen als hij een keer komt sjoelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als je jarig bent. Ben je jarig?
Zie hierbovenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, ga ik doen als VI een Topshow heeft.
Niet altijd nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij is geen tafelheer?
Is het weer zover?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, ga ik doen als VI een Topshow heeft.
Van der Staaij is ook een baas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Dijkgraaf vind ik wel grappig.
Uh nee, vandaar dat ik zei: ligt eraan wat...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Tem het volgende:
Het gaat over penissen en Corrie is er als de kippen bij, dames en heren.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Dijkgraaf vind ik wel grappig.
Dat was in het westen hequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Is je kelder nog ondergelopen gisteren, Stadskanoal?
Die gedachtes spoken zo af en toe ook rond bij de gasten van een Rotterdams sjoelcafé.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Er zit daarachter een jong meisje die denkt: wat doe ik hier in godsnaam.
Maak dat de kat wijs.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee, vandaar dat ik zei: ligt eraan wat...
Ja maar dan neem je gewoon nog een pilsje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gedachtes spoken zo af en toe ook rond bij de gasten van een Rotterdams sjoelcafé.
Ze is nu wel verschillig VARA-lid toch? Of geldt die regel niet voor jonge meisjes in de zaal?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Er zit daarachter een jong meisje die denkt: wat doe ik hier in godsnaam.
Wacht even, je mag daar in de DWDD studio niet drinken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan neem je gewoon nog een pilsje.
Ze heeft wel een rood jasje, dus ik denk dat ze Vara lid is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ze is nu wel verschillig VARA-lid toch? Of geldt die regel niet voor jonge meisjes in de zaal?
jawel. Maar als je er NOG eentje wil moet je stiekem even weg naar de bar om te halen he?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht even, je mag daar in de DWDD studio niet drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |