Een psychologisch probleem van de dame ja. Er zijn echter ook genoeg figuren (in de politiek, op het forum, etc.) die dergelijke gevallen maar al te graag aangrijpen voor politiek gewin of om de eigen mening tijdens discussies te bevestigen (denk aan opmerkingen als: "zie je wel dat dat volk niet deugt").quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef JerryWesterby het volgende:
Als het bericht klopt denk ik eerder aan iemand met een psychisch probleem dan aan een politieke stunt. Wat denk jij?
[..]
de politie heeft er in ieder geval werk van gemaakt, iets bijzonders volgens velenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef JerryWesterby het volgende:
Maar ik denk dat zij ook dachten dat het echt was.
ik nog niet ....duurt nog wat langer, burps .Dat het een hoax is ,werkt wel ontnuchterendquote:
Een antwoord op wat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef JerryWesterby het volgende:
Bedoel je dat je nog steeds geen antwoord hebt weten te bedenken?
Nee, ik begrijp niets van wat je zegt. Wellicht ligt het daaraan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:54 schreef JerryWesterby het volgende:
Ik vroeg wat je niet begreep van wat ik schreef. Maar ik begrijp dat ik je aandacht kwijt ben. Ben je misschien dronken?
Die post begrijp ik niet. Helemaal niet. Als je Nederlander bent is je post nep, ben je Marokkaan issie echt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:56 schreef JerryWesterby het volgende:
Maar wat begrijp je niet. Dan kan ik het uitleggen.
Dat hangt er vanaf of je een succesvol sporter bent of een straatcrimineel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef JerryWesterby het volgende:
Ja inderdaad, als je met Marokkaanse achtergrond zegt dat je Nederlander bent betekent dat iets anders dan als je als Nederlander zegt dat je Nederlands bent.
Niet waar?
Nee. Waarom zou dat wat anders zeggen? Kan jij mij dat uitleggen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef JerryWesterby het volgende:
Ja inderdaad, als je met Marokkaanse achtergrond zegt dat je Nederlander bent betekent dat iets anders dan als je als Nederlander zegt dat je Nederlands bent.
Niet waar?
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de celstraf van zware mishandeling in groepsverband!?
Die straf aan de vrouw geven.
Zelfde als vrouwen die onterecht een man beschuldigen van verkrachting of pedofilie of whatever. Gewoon de straf geven die ze anderen probeert aan te smeren.
Wat als je een succesvol sporter en straatcrimineel bent. Zoals ome Badr.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je een succesvol sporter bent of een straatcrimineel.
Dat zijn de lastige gevallen, maar in het geval Badr geeft dan de criminaliteit de doorslag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat als je een succesvol sporter en straatcrimineel bent. Zoals ome Badr.
Word jij nu op dit moment bedreigd om dit te typen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Elan het volgende:
Misschien is ze naderhand bedreigd door die gasten en heeft ze haar verklaring ingetrokken?
Rechter LXIV aan het werk. Wat als je geen van beiden bent?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zijn de lastige gevallen, maar in het geval Badr geeft dan de criminaliteit de doorslag.
Precies. En de videocamera was zo onder de indruk dat ie de beelden heeft aangepast.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Elan het volgende:
Misschien is ze naderhand bedreigd door die gasten en heeft ze haar verklaring ingetrokken?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies. En de videocamera was zo onder de indruk dat ie de beelden heeft aangepast.
Dat heb ik niet bepaald, maar de media en de publieke opinie. Ik constateer dat alleen maar.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies. En de videocamera was zo onder de indruk dat ie de beelden heeft aangepast.
Ik denk dat een PVV'er zijn penis al in de brievenbus heeft gestopt. Hij dreigt nu zijn blaas leeg te laten lopen als Elan niet typt wat hij zegt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Word jij nu op dit moment bedreigd om dit te typen?
Da's niet zo slim dan he.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij beelden dan? Ging eigenlijk alleen af op het artikel in de OP.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Elan het volgende:
http://www.politie.nl/nie(...)lem-blijkt-vals.htmlquote:Aangifte mishandeling Haarlem blijkt vals
Laatste update: 14-10-2013 | 13:41
Haarlem - De 20-jarige vrouw uit IJmuiden die onlangs aangifte deed van mishandeling in Haarlem heeft bekend dat zij het verhaal verzonnen heeft.
Op vrijdagavond 4 oktober zou zij in de bus richting Haarlem een discussie hebben gehad met twee mannen. Zowel de vrouw als de mannen zouden bij de halte Minahassastraat aan de Rijksstraatweg in Haarlem zijn uitgestapt. Toen zij op de kruising Rijksstraatweg/Planetenlaan aankwam zou zij door nog vier andere mannen, die kennelijk bij het tweetal uit de bus hoorden, zijn opgewacht. Vervolgens zouden de zes mannen (volgens aangeefster vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst) haar mishandeld hebben. Diezelfde avond heeft de vrouw aangifte gedaan bij de politie.
Hoog opgenomen
De politie heeft de zaak hoog opgenomen en uitgebreid onderzocht. Er is fors geïnvesteerd om te achterhalen wat zich precies heeft afgespeeld die avond. Diverse camerabeelden zijn opgevraagd en uitgekeken, er heeft een passantenonderzoek plaatsgevonden en er zijn getuigen getraceerd en gehoord.
Verschillen
Gedurende het onderzoek bleek dat zowel de camerabeelden als de diverse getuigenverklaringen het verhaal van de vrouw niet ondersteunden. Daar vervolgens het vermoeden rees dat de vrouw een valse aangifte had gedaan, is zij gisteren door de politie ontboden op het bureau en geconfronteerd met de verschillen tussen haar verklaring en de onderzoeksbevindingen. Daarop bekende zij het gehele verhaal inderdaad verzonnen te hebben.
Strafbaar feit
Het doen van valse aangifte is een strafbaar feit en in dit geval heeft de aangifte tot veel maatschappelijke discussies en zelfs tot kamervragen geleid. Naar aanleiding van de bekentenis van de vrouw heeft de politie proces-verbaal opgemaakt. De officier van justitie zal bepalen of er, en zo ja welke, consequenties worden verbonden aan de valse aangifte. De politie zal onderzoeken in hoeverre de gemaakte kosten op de vrouw verhaald kunnen worden.
De media en publieke opinie heeft gelukkig niets te bepalen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heb ik niet bepaald, maar de media en de publieke opinie. Ik constateer dat alleen maar.
Je zou deurwaarder moeten worden. Kun je feitelijke constateringen aan de lopende band doen. En er nog voor betaald krijgen ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heb ik niet bepaald, maar de media en de publieke opinie. Ik constateer dat alleen maar.
Jawel, als je van Nederlandse afkomst bent voegt die bewering niets toe, als je van niet-Nederlandse afkomst bent wel. Dan wordt je dus iets anders dan je was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou dat wat anders zeggen? Kan jij mij dat uitleggen?
Ik merk er anders niets van. Terwijl ik volgens jou dus iets anders zou moeten worden dan ik was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Jawel, als je van Nederlandse afkomst bent voegt die bewering niets toe, als je van niet-Nederlandse afkomst bent wel. Dan wordt je dus iets anders dan je was.
Mensen die elk topic aangrijpen om hun Marokkanenhaat te spuien zijn niet veel beter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef Elan het volgende:
Je vraagt je toch af wat iemand zoiets doet verzinnen.
Dan ben je echt niet goed in je kop.
Zie je?! Islam en zelfreflectie gaan niet samen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik merk er anders niets van. Terwijl ik volgens jou dus iets anders zou moeten worden dan ik was.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Mensen die elk topic aangrijpen om hun Marokkanenhaat te spuien zijn niet veel beter.
DAT IS NIET WAAR.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Van alle Marokkaanse jongens tussen 12 en 23 jaar is 65 procent wel eens aangehouden
Dat is nog geen meerderheid. En waarom aangehouden, waarom niet veroordeeld? Niet om het wangedrag goed te praten hoor, maar juist dit soort onzinpraat draagt bij aan het gedrag van de andere randmongolen hier op fok.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]Mee eens.
Al heb is het gezien de cijfers wel logisch aangezien een meerderheid ook slechte dingen doet. Van alle Marokkaanse jongens tussen 12 en 23 jaar is 65 procent wel eens aangehouden dus om te zeggen dat mensen louter vanuit de onderbuik lullen is ook niet waar aangezien de cijfers het beeld ondersteunen.
Aanhouden is niet gelijk aan veroordelen. Spelen ook vooroordelen mee. Stond vorige week nog een heel stuk over in de Volkskrant.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]Mee eens.
Al heb is het gezien de cijfers wel logisch aangezien een meerderheid ook slechte dingen doet. Van alle Marokkaanse jongens tussen 12 en 23 jaar is 65 procent wel eens aangehouden dus om te zeggen dat mensen louter vanuit de onderbuik lullen is ook niet waar aangezien de cijfers het beeld ondersteunen.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik merk er anders niets van. Terwijl ik volgens jou dus iets anders zou moeten worden dan ik was.
OK, correctie,dan je ouders waren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:'Nu weet ik het. Dat triomfalisme bij die jongens, de wetenschap dat ze zich onaantastbaar voelen, en dat ook zijn. Dat gaat door merg en been. Het tast het zelfvertrouwen van de politie aan, het zelfvertrouwen van Nederland.'
Islam
Volgens Samsom heeft de overlast van het straattuig niets te maken met de islam. 'Hoe geloviger, hoe minder last je van ze hebt.'
Nee nee nee nee nee nee nee... de geheime dienst van de AIVD heeft in opdracht van communistische politici van de extreemlinkse PvdA ten koste van miljoenen hardwerkende belastingcenten het videobeeld stuk voor stuk in een gefraudeerde graaidoofpot handmatig bijgewerkt met een illegaal gedownloade versie van Photoshop om te voorkomen dat Geert Wilders president van Nederland wordt!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef gelly het volgende:
En de videocamera was zo onder de indruk dat ie de beelden heeft aangepast.
Daar spelen de vooroordelen dan ook niet mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
die 65% komt overeen met de 25% onder autochtonen uitgaande van dezelfde sociaal-economische sitouatie
Dat klopt niet. Het gaat hier om een subgroep binnen een groep. Zoals ik daarnet al stelde. Jongeren vormen slechts een deel van de totale groep natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
die 65% komt overeen met de 25% onder autochtonen uitgaande van dezelfde sociaal-economische sitouatie
Ik ben nog nooit aangehouden, komt dat omdat ik blank ben of omdat ik me normaal gedraag denk je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aanhouden is niet gelijk aan veroordelen. Spelen ook vooroordelen mee. Stond vorige week nog een heel stuk over in de Volkskrant.
Niettemin wordt wat mij betreft elk stuk (straat'tuig van welke afkomst' dan ook opgespoord en berecht.
Je hebt geen licht op je fiets kutmarokkaan, staan blijven! Zo, mooi, dat is er weer één voor de statistieken!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is nog geen meerderheid. En waarom aangehouden, waarom niet veroordeeld?
Niet echt, louter een verdenking of vermoeden is voldoende. Groot of klein. Ik ga liever af op het daadwerkelijk aantal veroordeelden. Dat is al genoeg om te zeggen dat ze oververtegenwoordigd zijn in de statistieken. Al het overige is puur om de problematiek nog meer te overdrijven en doet afbreuk aan het debat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit aangehouden, komt dat omdat ik blank ben of omdat ik me normaal gedraag denk je?
Een aanhouding is nogal iets dat wil zeggen dat er een groot vermoeden is dat je betrokken bent bij zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
Je wordt niet aangehouden voor een kapotte lamp op je fiets hooguit staande gehouden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt geen licht op je fiets kutmarokkaan, staan blijven! Zo, mooi, dat is er weer één voor de statistieken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |