abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132172728
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Jawel, als je van Nederlandse afkomst bent voegt die bewering niets toe, als je van niet-Nederlandse afkomst bent wel. Dan wordt je dus iets anders dan je was.
Ik merk er anders niets van. Terwijl ik volgens jou dus iets anders zou moeten worden dan ik was.
Allah Al Watan Al Malik
pi_132172733
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef Elan het volgende:
Je vraagt je toch af wat iemand zoiets doet verzinnen.
Dan ben je echt niet goed in je kop.
Mensen die elk topic aangrijpen om hun Marokkanenhaat te spuien zijn niet veel beter.
pi_132172892
quote:
9s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik merk er anders niets van. Terwijl ik volgens jou dus iets anders zou moeten worden dan ik was.
Zie je?! Islam en zelfreflectie gaan niet samen!
pi_132172912
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef gelly het volgende:

[..]

Mensen die elk topic aangrijpen om hun Marokkanenhaat te spuien zijn niet veel beter.
;) Mee eens.
Al heb is het gezien de cijfers wel logisch aangezien een meerderheid ook slechte dingen doet. Van alle Marokkaanse jongens tussen 12 en 23 jaar is 65 procent wel eens aangehouden dus om te zeggen dat mensen louter vanuit de onderbuik lullen is ook niet waar aangezien de cijfers het beeld ondersteunen.
blablablabla
pi_132172964
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Van alle Marokkaanse jongens tussen 12 en 23 jaar is 65 procent wel eens aangehouden
DAT IS NIET WAAR.
pi_132173010
quote:

[..]

;) Mee eens.
Al heb is het gezien de cijfers wel logisch aangezien een meerderheid ook slechte dingen doet. Van alle Marokkaanse jongens tussen 12 en 23 jaar is 65 procent wel eens aangehouden dus om te zeggen dat mensen louter vanuit de onderbuik lullen is ook niet waar aangezien de cijfers het beeld ondersteunen.
Dat is nog geen meerderheid. En waarom aangehouden, waarom niet veroordeeld? Niet om het wangedrag goed te praten hoor, maar juist dit soort onzinpraat draagt bij aan het gedrag van de andere randmongolen hier op fok.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:15:44 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132173060
quote:

[..]

;) Mee eens.
Aanhouden is niet gelijk aan veroordelen. Spelen ook vooroordelen mee. Stond vorige week nog een heel stuk over in de Volkskrant.

Niettemin wordt wat mij betreft elk stuk (straat'tuig van welke afkomst' dan ook opgespoord en berecht.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:16:00 #108
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_132173072
quote:

[..]

quote:

[..]

OK, correctie,dan je ouders waren.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_132173112
http://www.elsevier.nl/Po(...)ast-ELSEVIER316636W/

Even wat quotes van Diederik Samson er bij halen:

quote:
'Nu weet ik het. Dat triomfalisme bij die jongens, de wetenschap dat ze zich onaantastbaar voelen, en dat ook zijn. Dat gaat door merg en been. Het tast het zelfvertrouwen van de politie aan, het zelfvertrouwen van Nederland.'

Islam
Volgens Samsom heeft de overlast van het straattuig niets te maken met de islam. 'Hoe geloviger, hoe minder last je van ze hebt.'

blablablabla
pi_132173118
die 65% komt overeen met de 25% onder autochtonen uitgaande van dezelfde sociaal-economische sitouatie
pi_132173131
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef gelly het volgende:
En de videocamera was zo onder de indruk dat ie de beelden heeft aangepast.
Nee nee nee nee nee nee nee... de geheime dienst van de AIVD heeft in opdracht van communistische politici van de extreemlinkse PvdA ten koste van miljoenen hardwerkende belastingcenten het videobeeld stuk voor stuk in een gefraudeerde graaidoofpot handmatig bijgewerkt met een illegaal gedownloade versie van Photoshop om te voorkomen dat Geert Wilders president van Nederland wordt! :(

Het is een complot zeg ik je! :(
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:17:17 #112
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_132173138
En die rare herhalingen, dat ligt aan mijn computer.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_132173150
Hier is meneer plaat voor zijn kop.
.
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:17:55 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132173166
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
die 65% komt overeen met de 25% onder autochtonen uitgaande van dezelfde sociaal-economische sitouatie
Daar spelen de vooroordelen dan ook niet mee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_132173178
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
Dat klopt niet. Het gaat hier om een subgroep binnen een groep. Zoals ik daarnet al stelde. Jongeren vormen slechts een deel van de totale groep natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_132173184
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Aanhouden is niet gelijk aan veroordelen. Spelen ook vooroordelen mee. Stond vorige week nog een heel stuk over in de Volkskrant.

Niettemin wordt wat mij betreft elk stuk (straat'tuig van welke afkomst' dan ook opgespoord en berecht.
Ik ben nog nooit aangehouden, komt dat omdat ik blank ben of omdat ik me normaal gedraag denk je?

Een aanhouding is nogal iets dat wil zeggen dat er een groot vermoeden is dat je betrokken bent bij zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
blablablabla
pi_132173235
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is nog geen meerderheid. En waarom aangehouden, waarom niet veroordeeld?
Je hebt geen licht op je fiets kutmarokkaan, staan blijven! Zo, mooi, dat is er weer één voor de statistieken!
pi_132173236
ik ben wel aangehouden en opgepakt ook, ik was toen 15
pi_132173284
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit aangehouden, komt dat omdat ik blank ben of omdat ik me normaal gedraag denk je?

Een aanhouding is nogal iets dat wil zeggen dat er een groot vermoeden is dat je betrokken bent bij zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
Niet echt, louter een verdenking of vermoeden is voldoende. Groot of klein. Ik ga liever af op het daadwerkelijk aantal veroordeelden. Dat is al genoeg om te zeggen dat ze oververtegenwoordigd zijn in de statistieken. Al het overige is puur om de problematiek nog meer te overdrijven en doet afbreuk aan het debat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_132173352
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je hebt geen licht op je fiets kutmarokkaan, staan blijven! Zo, mooi, dat is er weer één voor de statistieken!
Je wordt niet aangehouden voor een kapotte lamp op je fiets hooguit staande gehouden.
blablablabla
pi_132173359
Jullie begrijpen die zin die ik net tikte niet goed, of ik ben niet in staat om het beter uit te leggen of allebei
pi_132173363
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat klopt niet. Het gaat hier om een subgroep binnen een groep. Zoals ik daarnet al stelde. Jongeren vormen slechts een deel van de totale groep natuurlijk.
Het is een enkele zin uit een onderzoek waaruit bleek dat in 2005(?) 15-jarige Marokkanen in de regio Rotterdam voor 65% in aanraking waren gekomen met de politie. Niks meer, niks minder. Halve zolen extrapoleren dat naar "65% van de Marokkanen is opgepakt geweest!". Maar goed, mijn verwachtingspatroon van Telegraaflezers was toch al niet hoog.
pi_132173398
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef Elan het volgende:
Je vraagt je toch af wat iemand zoiets doet verzinnen.
Dan ben je echt niet goed in je kop.
Waarschijnlijk dezelfde reden als waarom het zo graag geloofd wordt. En dezelfde reden waarom mensen hier er nogal vaak wat bij verzinnen. En dezelfde reden waarom veel mensen hier nogal selectief zijn in de berichten waarop ze reageren. En dezelfde reden waarom de berichtgeving zelf nogal selectief is.

Volgens mij is daar een woord voor.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_132173440
ik probeerde net te zeggen de sociaal economische leefomstandigheden van die 65 % zijn hetzelfde als van de 25% enz
pi_132173450
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet echt, louter een verdenking of vermoeden is voldoende. Groot of klein. Ik ga liever af op het daadwerkelijk aantal veroordeelden. Dat is al genoeg om te zeggen dat ze oververtegenwoordigd zijn in de statistieken. Al het overige is puur om de problematiek nog meer te overdrijven en doet afbreuk aan het debat.
Klopt Wilders heeft dat hele onderzoek ook smerig misbruikt om de Marokkanen te bashen . Hij had het tijdens zijn rede in de VS over Marokkaanse jongeren terwijl het gemiddelde onder Marokkaanse jongeren (dus jongens en meisjes) 41% is.
Die 65% gaat alleen over de jongens.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')