Typisch theedrinker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welnee. We willen kankeren. En dan doen we net alsof we het probleem oplossen en mensen die iets te genuanceerd tegen het probleem aankijken noemen we linkse theedrinkers.
OK, wat begrijp je niet?quote:
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat jij ze gepresenteerd kreeg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef Dance99Vv het volgende:
eigenlijk ben ik wel blij dat het een hoax is. geen noord afrikaanse types ,geen blauwe plekken geen letsel.
Hoop dat zij de kosten van het onderzoek gepresenteerd krijgt
waarom?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:28 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat jij ze gepresenteerd kreeg.
bron/bewijs? je speelt hiermee op de man . het gaat over die miep en niet of ikpoen heb of nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef JerryWesterby het volgende:
Je hebt de poen dus waarom niet.
Een psychologisch probleem van de dame ja. Er zijn echter ook genoeg figuren (in de politiek, op het forum, etc.) die dergelijke gevallen maar al te graag aangrijpen voor politiek gewin of om de eigen mening tijdens discussies te bevestigen (denk aan opmerkingen als: "zie je wel dat dat volk niet deugt").quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef JerryWesterby het volgende:
Als het bericht klopt denk ik eerder aan iemand met een psychisch probleem dan aan een politieke stunt. Wat denk jij?
[..]
de politie heeft er in ieder geval werk van gemaakt, iets bijzonders volgens velenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef JerryWesterby het volgende:
Maar ik denk dat zij ook dachten dat het echt was.
ik nog niet ....duurt nog wat langer, burps .Dat het een hoax is ,werkt wel ontnuchterendquote:
Een antwoord op wat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef JerryWesterby het volgende:
Bedoel je dat je nog steeds geen antwoord hebt weten te bedenken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |