De vele vele videos, de getuigenissen van tallozen (waar onder de top van de CIA, FBI en andere hoge pieten) en vergeet niet dat ze talloze keren genoemd worden in de historie.quote:
ik geloof ook in aliensquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:53 schreef Fusions het volgende:
[..]
De vele vele videos, de getuigenissen van tallozen (waar onder de top van de CIA, FBI en andere hoge pieten) en vergeet niet dat ze talloze keren genoemd worden in de historie.
Ja.
Ow en vergeet bashar niet.
dat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef deadprez het volgende:
Ik zou hier ook niet willen landen als ik een alien was.
Muggen staan ook niet in een reisbrochure, en toch heb je er vaak last van in tropische bestemmingen. Klamboe, cloaking device... niet veel verschil in feite.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
dat.
kom je hier met je intergalactische cruiseschip aapjes kijken, word je door diezelfde aapjes getrakteerd op een salvo kernraketten.
"goh, dat stond ook niet in de reisbrochure."
En wat precies is onze natuurlijke aard?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:16 schreef Fusions het volgende:
Onze realiteit past nog niet samen met die van hun. Het idee dat we te ver van onze natuurlijke staat af staan. We hebben een wereld gemaakt waarin veel van onze natuurlijke aard erg onderdrukt wordt.
Als een volk zich compleet in hun natuurlijke staat bevind en dat bloot legt aan ons kan dat te veel oproepen bij ons, onze angsten van onszelf komen omhoog, we het als te overweldigend ervaren.
psychopathische, oorlogszuchtige moordenaars, met achtervolgingswaanzin.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En wat precies is onze natuurlijke aard?
Je vergeet: Grootheidswaanzin & egocentrisme (het universum draait om ons ...)quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef marc0871 het volgende:
psychopathische, oorlogszuchtige moordenaars, met achtervolgingswaanzin.
Als je naar Lapland (Noord-Finland) gaat, wordt je daar wel degelijk (terecht) voor gewaarschuwd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:34 schreef Resistor het volgende:
Muggen staan ook niet in een reisbrochure, en toch heb je er vaak last van in tropische bestemmingen.
Nee, slechts een hele wereld (van verschil). Op een universum is dat niets nee.quote:Klamboe, cloaking device... niet veel verschil in feite.
Denk je werkelijk dat alle aliens *, vredelievende, dicht bij de natuur staande wezens zijn ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:16 schreef Fusions het volgende:
Onze realiteit past nog niet samen met die van hun. Het idee dat we te ver van onze natuurlijke staat af staan. We hebben een wereld gemaakt waarin veel van onze natuurlijke aard erg onderdrukt wordt.
Als een volk zich compleet in hun natuurlijke staat bevind en dat bloot legt aan ons kan dat te veel oproepen bij ons, onze angsten van onszelf komen omhoog, we het als te overweldigend ervaren.
Ik denk dat je er veilig vanuit kan gaan dat er veel buitenaardse levensvormen bestaan, bestaan hebben en nog zullen ontstaan. Alleen denk ik niet dat ze hier geweest zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat alle aliens *, vredelievende, dicht bij de natuur staande wezens zijn ?
Vind je dat zelf ook niet een beetje heel erg naief ?
Disclaimer
* = voor zover ze uberhaubt bestaan, van ons bestaan weten, danwel hier potentieel ieder moment achter kunnen komen. (want we kunnen daar vooralsnog geen absolute uitspraken over doen. (wetenschappelijk))
Zo veilig is dat anders helemaal niet. Voor zover het om hoogontwikkelde, ruimtereizende, levensvormen gaat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik denk dat je er veilig vanuit kan gaan dat er veel buitenaardse levensvormen bestaan, bestaan hebben en nog zullen ontstaan. Alleen denk ik niet dat ze hier geweest zijn.
Als jij een prachtig huis vindt om in te wonen, helemaal gratis.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Als jij boven een vervuilde wc pot hangt duw je dan ook je armen er in?
De aliens met hun schone schepen dus ook niet.
Newsflits! Het is niet 'wat' ongedierte maar het hele 'prachtige huis' zit propvol ongedierte.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als jij een prachtig huis vindt om in te wonen, helemaal gratis.
Laat je het dan ook schieten omdat er wat ongedierte binnen zit ?
Dat is idd een paradox. Volkomen onbegrijpelijk dat we nog nooit buitenaardse radiosignalen hebben ontvangen. (behalve dat WOW!-ding dan.. maar ja, dat is er maar één.)quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:02 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zo veilig is dat anders helemaal niet. Voor zover het om hoogontwikkelde, ruimtereizende, levensvormen gaat.
Waar zijn hun sporen ???
Fermiparadox.
Sterker nog, jij bent het universum. The YOU ni verse.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je vergeet: Grootheidswaanzin & egocentrisme (het universum draait om ons ...)
& daarbij uiterst goedgelovig en angstwekkend irrationeel.
haha.. (ok kern van waarheid maar je uitleg is zo godvergeten clownesk.. )quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:20 schreef Fusions het volgende:
[..]
Sterker nog, jij bent het universum. The YOU ni verse.
Jij hebt de ogen waarmee het universum naar zichzelf kijkt.
En?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Newsflits! Het is niet 'wat' ongedierte maar het hele 'prachtige huis' zit propvol ongedierte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |