Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom is dat fantasielozer dan een gekookte aardappel?
Dat valt best mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef Happel het volgende:
Zilvervliesrijst is het enige wat die jongen eet
Juist erg persoonlijk. Ik vind dit wat ver gaan. Derhalve een TR gemacht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder.
(niks persoonlijks verder)
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Juist erg persoonlijk. Ik vind dit wat ver gaan. Derhalve een TR gemacht.
Misschien dat ie wat later doorkomt bij jou. F5 hem nog eens op zijn flikker.quote:
Nu wel ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien dat ie wat later doorkomt bij jou. F5 hem nog eens op zijn flikker.
Hey bedankt man!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een pic van de statistieken van mijn fifa potje van net
graag gedaan
Niet dat ik weet.quote:
Wil je nu zijn falen of je eigen falen even in de spotlight zetten door deze foto?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
graag gedaan
Haha. Pepe motm. Dan speel je anti voetbal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
graag gedaan
Je moeder is zo lelijk dat de buren bij haar inbreken om de gordijnen dicht te doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef Amoeba het volgende:
Controlerend dus zo speelt Ajacied4life ook (hij wint wel meestal trouwens)quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Haha. Pepe motm. Dan speel je anti voetbal.
Dan kun jij gewoon geen rijst maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zilvervliesrijst is niet lekker man net rubber. Waarom geen basmatirijst?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je moeder is zo lelijk dat de buren bij haar inbreken om de gordijnen dicht te doen.
Hihaho
Niets persoonlijks verder.
Ik heb geen Fifa. Ik was in de jaren toebak wel tantoe goed in PES.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Controlerend dus zo speelt Ajacied4life ook (hij wint wel meestal trouwens).
Zilvervliesrijst is per definitie smakeloze bocht. In Azië eten ze die troep niet eens vraag maar aan Knut.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kun jij gewoon geen rijst maken.
Dat zou in ieder geval een stuk minder fantasieloos zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |