Nee, gewoon in een spijkerbroek en een zwarte jas. Zat in vak 406, goeie plaatsen zijn dat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah lekker in je wortelpak naar de voetbal geweest?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah lekker in je wortelpak naar de voetbal geweest?
ALUHOEDJESquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
HET IS EEN KOMPLOT VAN DE REGERING MENSEN OPEN JULLIE OGEN!
Welke club hang je aan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, gewoon in een spijkerbroek en een zwarte jas. Zat in vak 406, goeie plaatsen zijn dat.
Ik doe niet aan die verkleedpartijen.
Maakt niet uit man.quote:
Zo was het ook bedoeld.quote:
Loek, ik was nog mod toen hij dat deed. Niks complot.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
HET IS EEN KOMPLOT VAN DE REGERING MENSEN OPEN JULLIE OGEN!
Dat sowieso. Ik heb dan ook in '95 een enorm kutjaar gehad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo ontzettend jammer dan weer. Kunnen we niet allemaal in vrede haten op Roda JC?
quote:
newbie alertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deel je pijn broeder. Moge het niet zijn dat Ajax gewoon kampioen werd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb dan ook in '95 een enorm kutjaar gehad.
Klopt. En Roda 2e. Hence, het kutjaar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik deel je pijn broeder. Moge het niet zijn dat Ajax gewoon kampioen werd.
Nie verkeerd, al vind ik gekookte patatten preferabelquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk riblappie gestoofd in een justje met paprika en uien. Over een lekkere portie zilvervliesrijst. Jum
Jammer van die fantasieloze zilvervliesrijst. Maar toch probs voor jou captain.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk riblappie gestoofd in een justje met paprika en uien. Over een lekkere portie zilvervliesrijst. Jum
Dat kan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Nie verkeerd, al vind ik gekookte patatten preferabel
Waarom is dat fantasielozer dan een gekookte aardappel?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer van die fantasieloze zilvervliesrijst. Maar toch probs voor jou captain.
Je moeder.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar je bent wel een grafmod. Niets persoonlijks verder.
Zilvervliesrijst is niet lekker man net rubber. Waarom geen basmatirijst?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |