Wil je nu zijn falen of je eigen falen even in de spotlight zetten door deze foto?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een pic van de statistieken van mijn fifa potje van net
graag gedaan
Haha. Pepe motm. Dan speel je anti voetbal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een pic van de statistieken van mijn fifa potje van net
graag gedaan
Je moeder is zo lelijk dat de buren bij haar inbreken om de gordijnen dicht te doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef Amoeba het volgende:
Controlerend dus zo speelt Ajacied4life ook (hij wint wel meestal trouwens)quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Haha. Pepe motm. Dan speel je anti voetbal.
Dan kun jij gewoon geen rijst maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zilvervliesrijst is niet lekker man net rubber. Waarom geen basmatirijst?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je moeder is zo lelijk dat de buren bij haar inbreken om de gordijnen dicht te doen.
Hihaho
Niets persoonlijks verder.
Ik heb geen Fifa. Ik was in de jaren toebak wel tantoe goed in PES.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Controlerend dus zo speelt Ajacied4life ook (hij wint wel meestal trouwens).
Zilvervliesrijst is per definitie smakeloze bocht. In Azië eten ze die troep niet eens vraag maar aan Knut.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kun jij gewoon geen rijst maken.
Dat zou in ieder geval een stuk minder fantasieloos zijn.quote:
Absoluut. Lekker man.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef Saind het volgende:
Maar toch kapi, kudo's voor je stoofvlees, kankerlekker
PES was voor 2009 nog wel aardig maar volgens mij zijn er van de laatste editie nog geen 100.000 exemplaren verkocht dus dat zal binnenkort wel niet meer bestaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen Fifa. Ik was in de jaren toebak wel tantoe goed in PES.
In Azië scheren vrouwen hun schaamhaar ook niet. Je punt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zilvervliesrijst is per definitie smakeloze bocht. In Azië eten ze die troep niet eens vraag maar aan Knut.
Zeker. En ook niet duur. Ik ga eens zo'n slowcookert kopen denk ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef Saind het volgende:
Maar toch kapi, kudo's voor je stoofvlees, kankerlekker
Ik wil ook zo'n crockpot ja, maar is toch wel goed duur en tweedehands zie je ze amperquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. En ook niet duur. Ik ga eens zo'n slowcookert kopen denk ik.
Dat zijn louter vooroordelen. Kun je ook aan Knut vragen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Azië scheren vrouwen hun schaamhaar ook niet. Je punt?
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n crockpot ja, maar is toch wel goed duur en tweedehands zie je ze amper
Ben meer een fan van de donkere bier variant.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt twee keuzes wat mij betreft, rode wijn of donker bier. Westmalle dubbel ofzo
Zuurvlees.quote:
Ah.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Stond laatst bij de cook&co op de markt hier, hadden ze er voor 120 euro...
Huhm da's het overwegen nog wel waard jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah.
http://www.kookwinkel.nl/webshop/17287-slowcookers.asp
Dat ken ik niet.quote:
Met HJ Grand Prestige is dat ook goed te doen. Warme hop vormen suikers die de enzymen afbreken waardoor je dus malser vlees krijgt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt twee keuzes wat mij betreft, rode wijn of donker bier. Westmalle dubbel ofzo
Je zin maakt geen sensequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Met HJ Grand Prestige is dat ook goed te doen. Warme hop vormen suikers die de enzymen afbreken waardoor je dus malser vlees krijgt.
Technisch gezien zou het donkerste bier dus het malste vlees moeten opleveren.
Da's wel jammer van een kleine stad. Wij hebben weinig diversiteit in afhaalshit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Van de Surinamer, enigszins anders wel
Erg mal vlees.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Met HJ Grand Prestige is dat ook goed te doen. Warme hop vormen suikers die de enzymen afbreken waardoor je dus malser vlees krijgt.
Technisch gezien zou het donkerste bier dus het malste vlees moeten opleveren.
Dat heeft niets met kleur te maken man, bier wordt donker door de soort mout die je gebruiktquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
In Grand Prestige zitten toch de meeste hop of no?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |