http://www.24kitchen.nl/recepten/kwarkbollen-met-krentenquote:
die hondenkoekjes heb ik een keer gebakkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.24kitchen.nl/recepten/kwarkbollen-met-krenten
Morgen ga ik Carrot cake maken, "honden koekjes" en spritzen:
http://www.24kitchen.nl/recepten/spritsen
http://www.24kitchen.nl/recepten/volkoren-carrotcake
http://www.24kitchen.nl/recepten/hondenkoekjes
Voor de collega's...
Ik heb 50 collega's.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die hondenkoekjes heb ik een keer gebakken
het is wel heel erg veel deeg. (ik weet niet voor hoeveel honden jij wilt bakken, maar ik kon de hele wijk van hondenkoekjes voorzien)
hondenkoekjes voor je collega's? ik heb er 1 geprobeerd en dat spul smaakt naar kartonquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb 50 collega's.
Hmm... Misschien dan geen spritzen, wel cake, kokosbolletjes en hondenkoekjes.
Oh... Pindakaas zit er in en ik dacht met topping (chocolade) dat het wel te doen zou zijn...quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hondenkoekjes voor je collega's? ik heb er 1 geprobeerd en dat spul smaakt naar karton
die pindakaas ruik je wel, maar proef je niet en voor de hond moest er zoutloze pindakaas in.quote:Op zondag 10 november 2013 00:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh... Pindakaas zit er in en ik dacht met topping (chocolade) dat het wel te doen zou zijn...
Hmmm... Misschien wel spritzen, en geen hondenkoekjes.........
Thanks dat je dit meldt!
Ah!quote:Op zondag 10 november 2013 09:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die pindakaas ruik je wel, maar proef je niet en voor de hond moest er zoutloze pindakaas in.
voor de baasjes zit er idd een recept voor een chocoladeglazuur bij.
dat heb ik niet geprobeerd, daar mijn koekjes ook echt voor de honden in mijn buurt waren
die waren dolenthousiast
Ziet er lekker uit zeg!!quote:Op zondag 10 november 2013 13:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah!
Zojuist de Kokosbollen af:
[ afbeelding ]
dit waren mijn hondenkoekjes (ik heb van die hoeveelheid die bij het recept staat, twee keer deze hoeveelheid kunnen bakken)quote:Op zondag 10 november 2013 13:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah!
Zojuist de Kokosbollen af:
[ afbeelding ]
is het dan misschien handiger om ze last minute vast te plakken?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:44 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ze zijn voornamelijk slof aan de kant die 'geplakt' is. Ze zitten vast met chocolademousse dus het was te verwachten dat ze er niet lekkerder van zouden worden na een nacht in de koelkast.
Woow!quote:Op zondag 10 november 2013 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit waren mijn hondenkoekjes (ik heb van die hoeveelheid die bij het recept staat, twee keer deze hoeveelheid kunnen bakken)
[ afbeelding ]
Spritsen zijn tof en leuk om te maken. Hele poos terug ook gemaakt.quote:Op zondag 10 november 2013 14:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Woow!
Ik ga eerst een carrot cake maken en dan even kijken of spritzen kunnen, anders laat ik dat zitten. Ik dacht met de hondenkoekjes dat het vrij makkelijk was en lekker om uit te delen (wel met een andere vorm). Nu ik dit zo lees heb ik besloten om dat maar niet te bakken...
dat zei ik al jaquote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spritsen zijn tof en leuk om te maken. Hele poos terug ook gemaakt.
[ afbeelding ]
En een heeeel stuk lekkerder. Bedoel, die hondenkoekjes hebben geen suiker, zout, roomboter, eieren. Alles wat koekjes lekker kan maken kan er niet in omdat ze ook geschikt voor honden moeten zijn.
Heb ik ook wel gedaan hoorquote:Op zondag 10 november 2013 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is het dan misschien handiger om ze last minute vast te plakken?
of is dat dan weer onhandig?
http://www.coquinaria.nl/recepten/borstplaat.htmquote:Op zondag 10 november 2013 20:28 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ook voor zoetigheid?
Ik vroeg mij af hoe je die fondant maakt van bijvoorbeeld de V&D.
Die hardere fondant. Niet die plak fondant.
Iemand suggesties?
http://24kitchen.nl/recepten/kokosbollenquote:Op zondag 10 november 2013 18:49 schreef casper019 het volgende:
wat zien die er lekker uit mag ik miss t recept? ben geeek op kokos!!
Gevonden. Zal 't van de week eens proberen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
http://www.coquinaria.nl/recepten/borstplaat.htm
veel koeken ja, maar de smaak vond ik tegenvallen, was wat zurig. ze waren bij mij ook aardig droog. benieuwd hoe jij zevindtquote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Qunix het volgende:
Morgen maar eens wat anders proberen. Spritsen sla ik over, ik denk http://www.24kitchen.nl/recepten/stroopkoeken te gaan bakken. Ziet er makkelijk uit, snel klaar en veel koeken.
Ik ben een beetje dit topic aan het doorlezen en ik zag je lekkere taartquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:36 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ja. Mijn taart was niet zo hoog als op de foto dus een hele kitkat stak te veel uit.
[..]
Ja! Al zijn de kitkats (uiteraard) nu wel een beetje slof..
Het waren mini'squote:Op dinsdag 12 november 2013 16:56 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje dit topic aan het doorlezen en ik zag je lekkere taartJe kan ook zo'n zak met Kitkat mini's nemen de volgende keer, dan hoef je ze zelf niet te breken
Ik ben een beetje expres perongeluk uitgeschoten met kaneel. Ze zijn best lekker! Wel breken ze snel, maar goed, gaat niet heel naar binnen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:29 schreef kvd het volgende:
[..]
veel koeken ja, maar de smaak vond ik tegenvallen, was wat zurig. ze waren bij mij ook aardig droog. benieuwd hoe jij zevindt
Vanavond gemaakt en ze zijn super lekker!quote:Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://24kitchen.nl/recepten/kokosbollen
Ik gebruik altijd philadelphia (neutral en geen light) en dat smaakt prima.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:43 schreef casper019 het volgende:
Nu wil ik binnenkort eens mini cheesecakes maken, nu staat er overal roomkaas
is er 1 roomkaas die jullie miss aanraden qua smaak die ''het lekkerste'' is?
wat zit er dan wel in? (afgezien van havermout )quote:Op woensdag 13 november 2013 13:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb zonet havermoutmuffins gemaakt. Zonder suiker, zonder boter en tóch eetbaar!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, anders had ik het niet gelust natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:29 schreef MaximusTG het volgende:
Nou ja, dr zit natuurlijk wel suiker in die rijpe banaan die er in zit heen in de bessen.
Haha; en had je volle of halfvolle melk? Je foto ziet er eigenlijk mooier uit dan die van de link! Mooi uniform. Lijken me best lekker. Ben ook altijd zo'n fan van die havermoutkoekjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, anders had ik het niet gelust natuurlijk.
Lady-wrb, ik heb het recept meegepost (klik het woord 'havermoutmuffins' in mijn post met foto aan).
Halfvolle melk. Het recept was voor 10 muffins, ik heb de helft extra gedaan (dus voor 15 muffins) en het over 12 vormpjes verdeeld. Dus zitten de vormpjes iets voller. Ik heb ze daarom ook een paar minuten extra in de oven gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:42 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Haha; en had je volle of halfvolle melk? Je foto ziet er eigenlijk mooier uit dan die van de link! Mooi uniform. Lijken me best lekker. Ben ook altijd zo'n fan van die havermoutkoekjes.
grappig dat recept staat ook op mijn to do listquote:Op woensdag 13 november 2013 13:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb zonet havermoutmuffins gemaakt. Zonder suiker, zonder boter en tóch eetbaar!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mag ik hiervan het recept svp, ziet er heerlijk uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:39 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet geweldig uit, maar ze zijn best lekker. Frambozen balsamico muffins.
Ik heb het recept gevolgd. Verse dus.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef casper019 het volgende:
[..]
grappig dat recept staat ook op mijn to do list
heb je verse blauwe bessen of diepvries gebruikt?
en zijn ze zo lekker als ze eruit zien?
Lekker zeg!quote:Op woensdag 13 november 2013 16:39 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet geweldig uit, maar ze zijn best lekker. Frambozen balsamico muffins.
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:20 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Mag ik hiervan het recept svp, ziet er heerlijk uit.
Uit de allerhande inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Lekker zeg!Ik heb volgens mij laatst een recept hiervan in de Allerhande gelezen. Klopt dat?
Ik wou ze gister maken maar kon geen bluawe besen vinden, vandaag weer een poging!quote:Op woensdag 13 november 2013 13:13 schreef Spuuglokje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:55 schreef 180graden het volgende:
Bij het maken van een citroentaart werd de bovenkant bruin in plaats van geel te blijven, dit terwijl ik de oven op een lager stand heb gezet (180 graden) dan in het recept stond ( 200 graden). Er begon al vrij snel ( na een paar minuten!) een aantal bruine spikkels te ontstaan aan de bovenkant. De baktijd moest 35 min zijn, maar ik heb het maar 23 min gebakken uiteindelijk omdat de taart al te bruin was en ik geen zwarte taart wou hebbenMaar korter had ik het ook niet kunnen bakken want dan was de binnenkant niet gaar geworden.Iemand een idee waardoor dit komt dat de bovenkant zo snel bakt? Misschien door een van de ingrediënten?
de vulling van de taart bestaat uit: slagroom, citroensap, eieren en fijne suiker ( door elkaar gemengd en op een taartbodem geplaatst).
edit: onee ik dacht dat ze daarom de oven omlaag had gedaan, goede vraag jaquote:Op donderdag 14 november 2013 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat voor oven heb je? Gebruik je hete lucht toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |