abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132155666
Hem er (op een vriendelijke doch dringende manier) op aanspreken, en als dat niet helpt leidinggevende opzoeken.
Ja doei.
pi_132155842
Bespreek het met de mensen op je verdieping. Geef aan dat je je onveilig voelt en vraag of ze een oogje in het zeil willen houden. Afhankelijk van de zwakbeschaafdheid van de beste man, zal hij allicht in binden om zelf niet alleen te komen te staan.

Verder in het algemeen hebben veel bedrijven een vertrouwenspersoon aangewezen waar je terecht zou moeten kunnen met ongewenste intimiteiten e.d. Misschien dat deze persoon zich al eerder heeft misdragen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_132155893
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou benieuwd zijn wie die man zijn begeleider is. En dan met die een gesprekje voeren.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_132156129
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:26 schreef Latert het volgende:
Verander eerst eens je poppetje in een vrouwtje, dat maakt topics als deze meteen een stuk duidelijker.
Girlygirl was niet duidelijk genoeg? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:17:42 #30
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_132156623
Pics om te beoordelen of de aantrekkingskracht richting de man terecht is?
pi_132157947
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:17 schreef iScream. het volgende:
Pics om te beoordelen of de aantrekkingskracht richting de man terecht is?
*zucht*
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_132161424
Ik zou echt pissig zijn. Echt niet accepteren zoiets.
  maandag 14 oktober 2013 @ 17:59:30 #33
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_132161746
Ik zou toch maar wat ruggengraat kweken, dat heb je nog wel vaker nodig in het leven.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_132161926
TS, eigenlijk had je meteen al duidelijk moeten zijn dat zijn gedrag jou niet beviel, maar gezien de omstandigheden denk ik dat jouw plan op dit moment misschien toch nog het meest praktische is.
pi_132170699
Ja maar je draagt altijd zo'n leuk truitje.
Ik zie je morgen! Wil je mn bezemsteel dan zien?
pi_132172414
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:59 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

24.

Ik denk dat het beter is om van verdieping te veranderen en dit verder met niemand (noch collega, noch leidinggevende) te bespreken. Het zou daarna alleen maar akward worden. Mijn contract loopt tot eind december, daarna was ik al sowieso van plan om ergens anders te gaan werken (ivm verhuizing).
Ik zou het er zeker met je leidinggevende over hebben. Dit is seksuele intimidatie.
pi_132174756
Met een IQ van minder dan 70 ben je 'officieel' verstandelijk gehandicapt. Dat betekent overigens helemaal niks in deze, althans niet dat zijn gedrag jegens jou daarmee gerechtvaardigd is. Je hoeft dit natuurlijk niet te accepteren.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_132175171
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:53 schreef Argento het volgende:
Met een IQ van minder dan 70 ben je 'officieel' verstandelijk gehandicapt. Dat betekent overigens helemaal niks in deze, althans niet dat zijn gedrag jegens jou daarmee gerechtvaardigd is. Je hoeft dit natuurlijk niet te accepteren.
dit :) en het betekend ook niet dat hij het niet snapt als je zegt "ik vind het niet fijn als je dit soort dingen zegt en ik wil dat je stopt"

Vermijd wel zo veel mogelijk beeldspraak en dubbelzinnigheid. Zeg wat je wilt en wat niet wilt :) komt wel goed :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 14 oktober 2013 @ 23:08:25 #39
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_132175371
Waar werk je?
pi_132175670
Zo'n zwakbegaafde kun je toch wel van repliek dienen kom op zeg, wees eens een volwassen vrouw
٩๏̯͡๏)۶
pi_132178900
Als je het zelf niet tegen hem durft te zeggen of wanneer dat fout uitpakt; ga naar je leidinggevende.

Ik vrees echter dat je in zijn beleving al bevestiging hebt gegeven dat je hem ook leuk vindt. In ieder geval hoop, zodat hij steeds een stapje verder gaat.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:29:42 #42
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_132179108
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Hem er (op een vriendelijke doch dringende manier) op aanspreken, en als dat niet helpt leidinggevende opzoeken.
Dit dus. Ben benieuwd.
pi_132179952
Ik vind zijn gedrag eigenlijk wel meevallen, heb 10x erger meegemaakt van niet-zwakbegaafden. :P

Overigens lullig voor je dat hij denkt jou te kunnen krijgen.
pi_132179958
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik zou het er zeker met je leidinggevende over hebben. Dit is seksuele intimidatie.
Nee hoor, het enige wat hij heeft gedaan is vlak achter haar gaan staan en haar lichaam kort aanrakend. Maar dat heb ik ook wel eens gehad bij mensen (per ongeluk). Wie niet eigenlijk? En ik neem niet aan dat hij, terwijl zij ergens stond, vlak achter haar is gaan staan? Maar dat het lopend is gebeurt.

Verder stelt ze zich echt heel erg aan: zeg gewoon dat je het niet tof vindt. Zo moeilijk is dat toch niet als je 24 bent? Zulke mannen zijn er zoveel op de werkvloer.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 06:40:23 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132179978
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 06:28 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Nee hoor, het enige wat hij heeft gedaan is vlak achter haar gaan staan en haar lichaam kort aanrakend. Maar dat heb ik ook wel eens gehad bij mensen (per ongeluk). Wie niet eigenlijk? En ik neem niet aan dat hij, terwijl zij ergens stond, vlak achter haar is gaan staan? Maar dat het lopend is gebeurt.

Verder stelt ze zich echt heel erg aan: zeg gewoon dat je het niet tof vindt. Zo moeilijk is dat toch niet als je 24 bent? Zulke mannen zijn er zoveel op de werkvloer.
Hoe zou jij het verwoorden, tegen deze collega?
The love you take is equal to the love you make.
pi_132180009
God, wat ben ik blij dat ik me p het werk als een lompe hork vrouw gedraag zeg :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132180833
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Eerder onhandig gedrag van een man die toenadering heeft gezocht tot TS en aangezien TS zoals ik het hier lees een wat te grote behoefte lijkt te hebben om aardig te worden gevonden heeft bij die man de gedachte postgevat dat TS in hem ook meer dan gewoon een collega ziet.

M.i. moet TS gewoon zelf e.e.a. even rechtzetten. Als die man niet ophoudt nadat hem duidelijk te verstaan is gegeven dat zijn gedrag ongewenst is... dan is het misschien tijd voor het inschakelen van leidinggevenden. Als TS dat nu doet wordt die man wellicht ontslagen terwijl hij van wat ik hier lees alleen maar sociaal enorm onhandig is geweest.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_132180988
Als die man daadwerkelijk zwakbegaafd is, zou ik ook een beetje mededogen hebben. Zo'n man weet misschien niet beter en is te naief om in te zien dat TS totaal niet zit te wachten op zijn avances.

Dus gewoon duidelijk zeggen, 'ik zit niet te wachten op je aandacht' of 'ik wil niet dat je steeds toenadering zoekt ik ben daar niet van gediend'. En als het dan nog niet helder is misschien iets dreigender de volgende keer.
٩๏̯͡๏)۶
pi_132181001
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 08:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Eerder onhandig gedrag van een man die toenadering heeft gezocht tot TS en aangezien TS zoals ik het hier lees een wat te grote behoefte lijkt te hebben om aardig te worden gevonden heeft bij die man de gedachte postgevat dat TS in hem ook meer dan gewoon een collega ziet.

M.i. moet TS gewoon zelf e.e.a. even rechtzetten. Als die man niet ophoudt nadat hem duidelijk te verstaan is gegeven dat zijn gedrag ongewenst is... dan is het misschien tijd voor het inschakelen van leidinggevenden. Als TS dat nu doet wordt die man wellicht ontslagen terwijl hij van wat ik hier lees alleen maar sociaal enorm onhandig is geweest.
Dat valt denk ik wel mee. Ik ben het met je eens dat gedrag pas ongewenst is als te kennen is gegeven dat het idd. ongewenst is.
Het lijkt me lastig voor een verlegen jong meisje om dat duidelijk te maken aan een man met een verstandelijke handicap, die wrs. niet eens een afwijzing wil horen. Het is dan ook maar de vraag of het helpt.
Ik zou zeker een leidinggevende inschakelen. Die weet wel met wat voor mensen hij werkt en zal dus prima kunnen bemiddelen. Die man wordt heus niet ontslagen vanwege zijn beperking, maar hij moet wel leren wat wel en niet gepast is.
pi_132181030
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 06:28 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Bij dit soort zaken, ook bij bv. belediging, is er altij sprake van een 'zender' en een 'ontvanger'.. De één zal er geen last van hebben en een grote strot opzetten of een grap terugmaken, de ander voelt zich er ongemakkelijk mee. Als dubbelzinnige opmerkingen, te dicht op iemand gaan staan, iemand steeds achterna lopen en aandacht vragen en 'terloopse' aanrakingen als storend worden ervaren, kan dat in principe wel als intimidatie worden gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')