Dit. Niet gelijk naar de baas gaan. Dat kan altijd nog.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Of spreek hem er eens goed op aan? Dan ben je er misschien direct van af.
Hij heeft een keer verteld dat hij teveel druk voelt vanuit zijn omgeving en zei er toen achter dat als het zo doorgaat, hij zijn kop met een hamer zou inslaan. Hij is verder zwakbegaafd. Naar eigen zeggen een IQ van 60. Ben bang dat hij doordraait ofzo als ik hem afwijs.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Of spreek hem er eens goed op aan? Dan ben je er misschien direct van af.
Zo daar zeg je er nogal wat bij. Uit de OP had ik de indruk dat jullie gewoon een normale kantoorbaan hebben. Ga naar je leidinggevende want als hij echt zwakbegaafd is kan hij ook onberekenbaar zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hij heeft een keer verteld dat hij teveel druk voelt vanuit zijn omgeving en zei er toen achter dat als het zo doorgaat, hij zijn kop met een hamer zou inslaan. Hij is verder zwakbegaafd. Naar eigen zeggen een IQ van 60. Ben bang dat hij doordraait ofzo als ik hem afwijs.
We zitten in de schoonmaak (ik tijdelijk dan).
quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:46 schreef B-FliP het volgende:
Hij heeft een crush op je.. Kan gebeuren, maar mannen hebben daar een wat minder subtiele hint voor nodig dat het niet wederzijds is.
Moeilijk. Ik ben totaal niet direct van aard. Zo vaak dingen verzwegen omdat ik de ander niet wil kwetsen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:48 schreef DS4 het volgende:
Je had denk ik al eerder duidelijk moeten zijn, maar duidelijk zijn is wat nodig is.
Dit ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zo daar zeg je er nogal wat bij. Uit de OP had ik de indruk dat jullie gewoon een normale kantoorbaan hebben. Ga naar je leidinggevende want als hij echt zwakbegaafd is kan hij ook onberekenbaar zijn.
24.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:56 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Hoe oud ben je zelf?
En ik zou hem snel duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent. Ik bedoel, als hij nou al steeds verder gaat en zwakbegaafd is (en misschien dus ook niet door heeft wat wel en niet kan), moet je voorkomen dat hij nog verder gaat.
Dus eerst hem er op aanspreken en als hij niet goed reageert; door naar je baas.
Ik vond mijn vernietigende blik van vandaag al ver gaan. Laat staan dat ik zoiets zou durven roepen. Maar ik snap wat je bedoeld. Ik moet wat duidelijker/directer worden. Straks denkt hij nog dat ik het allemaal maar leuk vindquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Simpel.
De volgende keer dat hij weer tegen je aanstaat, schreeuw je keihard "IEIEIEIEIE, BLIJF MET JE POTEN VAN ME AF, VIEZERIK !!!!" en ren je huilend weg.
Problem solved.
Ik zou het niet 'subtiel', zachte heelmeester maken stinkende wonden en wellicht gaat hij dan met een ander verder.
Inderdaad. Kijk, mijn manier is wellicht over de top, je mag zelf invullen hoe hard je schreeuwt. Maar zo krijg je wel aandacht voor je zaak, zo forceer je je leidinggevende om er iets aan te doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vernietigende blik van vandaag al ver gaan. Laat staan dat ik zoiets zou durven roepen. Maar ik snap wat je bedoeld. Ik moet wat duidelijker/directer worden. Straks denkt hij nog dat ik het allemaal maar leuk vind
Let op dat 60 nauwelijks nog zwakbegaafd is, maar eerder geestelijk gehandicapt. Zo iemand snapt dat soort signalen waarschijnlijk niet eens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vernietigende blik van vandaag al ver gaan. Laat staan dat ik zoiets zou durven roepen. Maar ik snap wat je bedoeld. Ik moet wat duidelijker/directer worden. Straks denkt hij nog dat ik het allemaal maar leuk vind
Dat is wel een behoorlijk hoog creep-gehalte. Hij had je vader kunnen zijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
24.
Ik denk dat het beter is om van verdieping te veranderen en dit verder met niemand (noch collega, noch leidinggevende) te bespreken. Het zou daarna alleen maar akward worden. Mijn contract loopt tot eind december, daarna was ik al sowieso van plan om ergens anders te gaan werken (ivm verhuizing).
Donequote:Op maandag 14 oktober 2013 14:26 schreef Latert het volgende:
Verander eerst eens je poppetje in een vrouwtje, dat maakt topics als deze meteen een stuk duidelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |