Eerder een klein kind. En een grote oplichter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Conclusie van het vorige topic: Rens is een vies oud mannetje.
Die stond gewoon nog te koop en hij heeft nooit een bod of iets gedaan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:11 schreef Iwanius het volgende:
Camping?![]()
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd met die villa? die een hele tijd geleden in de krant stond en die hij volgens zegge had aangeschaft?
Woont jouw tante ook op een camping?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:01 schreef MOETIG het volgende:
Hij woont nu op een camping in brabant. Vinkeloord. Mijn tante heeft hem al meermaals gespot!
Zeer chique anders.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:34 schreef kasper het volgende:
[..]
Woont jouw tante ook op een camping?
Ah, zo kennen we hem weer. Goede basis voor een kind ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:01 schreef MOETIG het volgende:
Hij woont nu op een camping in brabant. Vinkeloord. Mijn tante heeft hem al meermaals gespot!
Dat was toch de pier?quote:
Op maandag 14
oktober 2013 12:12 schreef
djkoelkast het
volgende:
[..]
Die stond gewoon nog te koop en hij heeft nooit een bod of iets gedaan.
bronquote:Peter Jan Rens (63) wordt vader
Virginia, de vriendin van Peter Jan Rens, is wederom zwanger.
Eerder dit jaar kreeg de 42 jaar jongere vriendin van de oud-presentator een miskraam. "Het is nog pril, maar ik voel aan alles dat het dit keer goed gaat", vertelt Peter Jan nu aan Story.
"Eigenlijk zou ik het voor mij moeten houden, want het is nog in het beginstadium", zegt Rens tegen het weekblad.
"We hebben het kortgeleden ontdekt. We hadden afgesproken dat we het vanwege onze eerdere miskraam pas over drie maanden zouden vertellen, maar ik kan het niet langer verzwijgen. We zijn door het dolle heen. Wie weet krijg ik een zoon, dat zou ik fantastisch vinden!", aldus Rens.
Rens, die vooral bekend is van het typetje Meneer Kaktus en diverse spelprogramma's presenteerde, heeft al een dochter. Zij heet Lutein en is intussen 33 jaar. Twintiger Virginia heeft een zoon, Jay (6).
Ze werd op haar veertiende per ongeluk zwanger, waarna haar moeder de voogdij op zich nam. Sinds het contact met haar moeder is verbroken, ziet Virginia ook haar zoontje niet meer.
Ik word spontaan een beetje misselijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:49 schreef Felixa het volgende:
Nou, het is dan eindelijk zover.
[..]
bron
Karma is vaak een bitch ... En Jinxing een eikel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:49 schreef Felixa het volgende:
"Eigenlijk zou ik het voor mij moeten houden, want het is nog in het beginstadium", zegt Rens tegen het weekblad.
ik heb eerlijk gezegd nu al medelijden met het (nog ongeboren) kindquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:49 schreef Felixa het volgende:
[..]
bron
Wat een walgelijke mensenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:49 schreef Felixa het volgende:
[..]
bron
Met video: http://www.telegraaf.nl/i(...)zwangerschap___.htmlquote:Leugen nummer zoveel....
Waarom jokt Peter Jan Rens over zwangerschap?
van onze redactie
AMSTERDAM -
Peter Jan Rens en Virginia zouden in verwachting zijn van hun eerste kindje, maar volgens bronnen blijkt hier niks van te kloppen.
Peter Jan Rens wordt vader
Peter Jan Rens liep twee weken geleden nog in zijn eentje over de rode loper van het Televiziergala. Op de vraag of hij vader zou worden bleef hij vaag, maar noemde wel al het geslacht "ik krijg een jongetje", zei hij toen.
Anderen beweren echter dat hij Virginia (19), die al een zoontje heeft van zes jaar, juist weer een miskraam heeft gehad.
Waarom Peter Jan zou liegen over een zwangerschap van zijn vriendin is niet duidelijk.
Misschien mocht hij mee als +1 van Johan Vlemmix. Maar dat die nog ergens wordt uitgenodigd is dan ook weer een raadsel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef Gnittoo het volgende:
dat hij nog ergens uitgenodigd wordt.
Weet hij niet, wishful thinking.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:24 schreef Leandra het volgende:
Als hij werkelijk het geslacht al weet dan is dat gemiep over het pril zijn van de zwangerschap ook nonsens.
quote:Virginia: 'Ik had miskraam al vier weken geleden'
van onze redactie
AMSTERDAM -
PRIVE TV - Virginia, de vriendin van Peter Jan Rens, heeft bekend dat ze niet zwanger is. "Peter Jan weet niet goed wat hij moet zeggen. Het is voor hem te pijnlijk.
Té genant.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Tweede miskraam. Misschien moet die man eens leren zijn waffel te houden.
[..]
quote:Peter Jan Rens ontkent babynieuws
Virginia, de vriendin van Peter Jan Rens, is niet zwanger. Dat beweert de oud-presentator. Aanleiding voor de ontkenning was een artikel in de laatste editie van Story.
Foto: ANP
Hoewel er meerdere quotes in het stuk staan, kan de 63-jarige Rens zich niet herinneren dat hij met het weekblad heeft gesproken.
Ook zegt hij: "Het lijkt me sterk dat ik dat heb gezegd. Ik heb absoluut niet gezegd dat ze zwanger is. We zijn er wel mee bezig."
De 42 jaar jongere Virginia, die een zoon van zes heeft en onlangs een miskraam kreeg, ontkent het babynieuws ook tegenover Paparazzio.nl. "Het klopt dat ik niet zwanger ben. Ik wil het hier even bij laten."
Rens geeft aan dat het paar zeker hoopt op een volgende zwangerschap. "Maar Virginia moet echt drie maanden heen zijn voordat we dat in de publiciteit brengen. Er kan zo veel misgaan die eerste tijd."
Mond voorbijgepraat
Story-redacteur Guido den Aantrekker staat vierkant achter zijn verhaal in het weekblad. Hij sprak Rens naar eigen zeggen op de uitreiking van de Gouden Televizier-Ring.
"Hij zei dat hij het eigenlijk nog niet moest vertellen, maar onthulde toen toch dat Virginia zwanger was. Ik heb hem zelfs nog gefeliciteerd."
Ook tegenover de Telegraaf vertelde de presentator dat hij en zijn vriendin een kindje zouden krijgen. Rens liet zelfs weten te hopen op een zoon.
Waarom de oud-presentator nu beweert dat hij niet heeft gezegd dat hij weer vader wordt, weet de redacteur van Story niet. "Misschien heeft hij in zijn enthousiasme zijn mond voorbijgepraat en krabbelt hij daarom nu terug. Maar hij heeft het 100 procent zeker zo gezegd."
Of misschien is hij gewoon knettergek.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef bloempje-moi het volgende:
"Misschien heeft hij in zijn enthousiasme zijn mond voorbijgepraat en krabbelt hij daarom nu terug."
Ook gewoon het allemaal goedpraten voor hemquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Tweede miskraam. Misschien moet die man eens leren zijn waffel te houden.
[..]
quote:'Het klopt dat ik niet zwanger ben. Ik wil het hier even bij laten.' Ook gaf ze een korte reactie over het verhaal dat Peter eerder ophing tegen De Telegraaf waaruit kon worden opgemaakt dat hij wel vader werd.
'Hij weet niet zo goed wat hij moet zeggen, gewoon omdat ik er niet bij was. Het ligt voor hem te pijnlijk. Hij zegt geen ja, hij zegt geen nee. Het ligt gewoon te gevoelig,' aldus Virginia.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Peter-Jan is dus gewoon een beetje aan het dementeren.quote:
Prima eerste post.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:13 schreef keeskarel24 het volgende:
Amsterdam,- ???...Thailand,- ....???....een ex met een dikke schuld achterlaten...een jong grietje zwanger maken....(ergens, heeft hij toch behoorlijk wat steken laten vallen ) Ik sprak VANDAAG een bewoner: Die vertelde: Peter jan "hopt" hier van recreatiewoning naar recreatiewoning.... Inderdaad in Vinkeloord. Dit is een voormalig bungalowpark van Libema het Dierenbos te Vinkel (Brabant). Hij laat een spoor van onbetaalde rekeningen en uitgewoonde woningen achter. Het huisje waar hij NU verblijft - straatje heet Fresia - is verkocht, maar "mijnheer" WEIGERT te gaan..... NIEMAND, die daar een huisje bezit, wil hem nog als huurder... waarschijnlijk moeten er eerst mensen in het blauw - of schuldeisers - verschijnen, voor de voormalige kindervriend in pyama het park zal verlaten.....op naar het volgende vakantiepark!!!
quote:
Zo ziet ze er wel uitquote:
quote:Peter Jan Rens verklaart Patty Brard de oorlog.
Patty Brard heeft het flink verpest bij Peter Jan Rens. Zij noemde Peter Jans vriendinnetje Virginia op televisie Ma Flodder.
"Patty, dat je afgelopen vrijdag dronken met een glas wijn in je hand Shownieuws presenteerde is jouw zaak. Maar dat je mijn grote liefde met dubbele tong 'Ma Flodder' noemde, vind ik slap", zegt Peter Jan tegen website Paparazzio.nl.
'Meneer Kaktus' haalt snoeihard uit naar Patty. "Ik heb liever een echt jong wijf dan jouw oude Botox lijf. Je bedrijft riooljournalistiek en bent veranderd in een arrogant mens dat de weg kwijt is."
Vorige maand was Peter Jan nog kwaad op Patricia Paay, die de relatie van Peter Jan en Virginia bestempelde als "een beetje pedofilie"
quote:
Dat dus.quote:
Op maandag 4
november 2013 16:39 schreef
Copycat het
volgende:
Gelukkig weet Rens zelf de weg feilloos te vinden.
Dat wat Paay roept is wel een beetje ironisch.quote:
Weet je al welk vakantiepark KeesKarel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:13 schreef keeskarel24 het volgende:
Amsterdam,- ???...Thailand,- ....???....een ex met een dikke schuld achterlaten...een jong grietje zwanger maken....(ergens, heeft hij toch behoorlijk wat steken laten vallen ) Ik sprak VANDAAG een bewoner: Die vertelde: Peter jan "hopt" hier van recreatiewoning naar recreatiewoning.... Inderdaad in Vinkeloord. Dit is een voormalig bungalowpark van Libema het Dierenbos te Vinkel (Brabant). Hij laat een spoor van onbetaalde rekeningen en uitgewoonde woningen achter. Het huisje waar hij NU verblijft - straatje heet Fresia - is verkocht, maar "mijnheer" WEIGERT te gaan..... NIEMAND, die daar een huisje bezit, wil hem nog als huurder... waarschijnlijk moeten er eerst mensen in het blauw - of schuldeisers - verschijnen, voor de voormalige kindervriend in pyama het park zal verlaten.....op naar het volgende vakantiepark!!!
Ironisch niet, eerder pot verwijt ketel.quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat wat Paay roept is wel een beetje ironisch.
http://www.pararius.nl/Villa-te-huur/Vinkel/Fresia/781436/quote:Op maandag 4 november 2013 22:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
Weet je al welk vakantiepark KeesKarel?
Dat je een pedo (in denial) bent wisten we al, Peter Jan.quote:"Ik heb liever een echt jong wijf dan jouw oude Botox lijf. "
Ze ziet er niet eens jong uit,quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:50 schreef najazeg het volgende:
[..]
Dat je een pedo (in denial) bent wisten we al, Peter Jan.![]()
Tering wat een geflipte charlatan is deze man.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:13 schreef keeskarel24 het volgende:
;quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze ziet er niet eens jong uit,. Eerder 42 ofzo
.
Oh dat is dat de beroemde TV zender van hem waar Virginia directeur van was. Gewoon een Youtubekanaalquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef OProg het volgende:
Op het kanaal van die 'TV Zender Rens1' op Youtube zijn nog meer pareltjes te vinden.
quote:Ingebroken in huize Peter Jan Rens en Virginia
In het huis van Peter Jan Rens en zijn vriendin Virginia is donderdag ingebroken. De twee zijn er erg van geschrokken, vertellen ze aan de website Paparazzio.nl, die foto's van de inbraak publiceerde.
Virginia laat weten dat er spullen zijn gestolen die van grote emotionele waarde zijn voor haar vriend. 'Voor Peter Jan is het allerergste dat zijn TROS TV Sterren zijn gestolen. Ook hebben de inbrekers elektronica en gouden sieraden meegenomen.'
De geschokte vrouw gaat verder: 'We ontdekten de inbraak gelijk na thuiskomst en zijn de hele nacht opgebleven en bezig geweest met de politie. Het huis was een grote puinhoop.'
De inbrekers zijn via een opengebroken voordeur het huis van het stel binnengegaan. De hond van Peter Jan en Virginia was ook erg van streek door het gebeuren.
Voor zo'n hond is het ook niet leuk!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:19 schreef JaneDoe het volgende:
De hond van Peter Jan en Virginia was ook erg van streek door het gebeuren.
Ik las het netquote:
Jup, was de grote concurrent van de TROS als reactie op het televizierringgala, nadat Medisch Centrum West voor de tweede keer op rij (1991) de Ring niet won.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef JaneDoe het volgende:
overigens:
Drie jaar achter elkaar (1992-1994) zendt de TROS het TV-ster gala uit. In dit programma worden publieksprijzen voor de beste Nederlandse televisieprogramma's en televisiepersoonlijkheden uitgereikt verdeeld over diverse categorieën. De prijzen zijn van toepassing op het voorafgaande televisiejaar. Tussen de uitreikingen door treden bekende Nederlanders op in sketches of zingen speciaal voor het gala gecomponeerde liedjes. Daarnaast worden er verscheidene fragmenten getoond, waaronder jaaroverzichten en persoonsbeschrijvingen. De algehele presentatie ligt in handen van Linda de Mol, die in haar rol wordt bijgestaan door diverse bekende presentatoren.
had er nog nooit van gehoord
die hond is nu vast woedendst over t leed dat em is aangedaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zo'n hond is het ook niet leuk!
Zou me niets verbazen als ze er zelf een lange vinger in hebben gehad.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef JaneDoe het volgende:
overigens:
Drie jaar achter elkaar (1992-1994) zendt de TROS het TV-ster gala uit. In dit programma worden publieksprijzen voor de beste Nederlandse televisieprogramma's en televisiepersoonlijkheden uitgereikt verdeeld over diverse categorieën. De prijzen zijn van toepassing op het voorafgaande televisiejaar. Tussen de uitreikingen door treden bekende Nederlanders op in sketches of zingen speciaal voor het gala gecomponeerde liedjes. Daarnaast worden er verscheidene fragmenten getoond, waaronder jaaroverzichten en persoonsbeschrijvingen. De algehele presentatie ligt in handen van Linda de Mol, die in haar rol wordt bijgestaan door diverse bekende presentatoren.
had er nog nooit van gehoord
Dat was dus ook het eerste wat ik dacht.quote:
Idem hierquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:49 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat was dus ook het eerste wat ik dacht.
Ik kijk nergens meer van op bij die lui.
Had Tatjana Simic niet zo;n zelfde trucje uitgehaaldquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:19 schreef JaneDoe het volgende:
[quote]Ingebroken in huize Peter Jan Rens en Virginia
In het huis van Peter Jan Rens en zijn vriendin Virginia is donderdag ingebroken. De twee zijn er erg van geschrokken, vertellen ze aan de website Paparazzio.nl, die foto's van de inbraak publiceerde.
Virginia laat weten dat er spullen zijn gestolen die van grote emotionele waarde zijn voor haar vriend. 'Voor Peter Jan is het allerergste dat zijn TROS TV Sterren zijn gestolen. Ook hebben de inbrekers elektronica en gouden sieraden meegenomen.'
De geschokte vrouw gaat verder: 'We ontdekten de inbraak gelijk na thuiskomst en zijn de hele nacht opgebleven en bezig geweest met de politie. Het huis was een grote puinhoop.'
De inbrekers zijn via een opengebroken voordeur het huis van het stel binnengegaan. De hond van Peter Jan en Virginia was ook erg van streek door het gebeuren.
neu...quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:33 schreef Leandra het volgende:
Was haar Oscar voor Flodder gestolen?
oh ja.. de sieraden van ronnie die ze toevalligerwijs net de week erna zou terug geven...quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neu...
http://bnnews.nl/2011/01/sieraden-tatjana-simic-gestolen/
quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:09 schreef Leandra het volgende:
Zijn zijn TROS TV-sterren eigenlijk ouder dan zij?
alle drie iddquote:WINNAARS
Infotainment
Studio Sport (1991), 5 uur show (1992), 5 uur show (1993)
Informatief
Studio Sport (1992), Crime time/Deadline (1993)
Kinderprogramma's
De grote meneer Kaktus show (1991), Mini playbackshow (1992), Mini playbackshow (1993)
Comedies
Vrienden voor het leven (1991), Vrienden voor het leven (1992), Vrienden voor het leven (1993)
Amusement
Ook dat nog! (1991), Ook dat nog! (1992), All you need is love (1993)
Spelshows
Doet ie 't of doet ie 't niet (1991)
Kleine Spelshows
Wie ben ik (1992), Wie ben ik (1993)
Grote spelshows
Doet ie 't of doet ie 't niet (1992), Love letters (1993)
Talkshows
TV show op reis (1991), TV show op reis (1992), TV show (1993)
Drama
De zomer van '45 (1991), Medisch Centrum West (1992), Goede tijden, slechte tijden (1993)
TV-Persoonlijkheden
Sylvia Millecam (1991), Sylvia Millecam (1992), Linda de Mol (1993)
André van Duin (1991), Henny Huisman (1992), Henny Huisman (1993)
Oeuvre prijs
Mies Bouwman (1991), Sonja Barend (1992), Ellen Blazer (1992), André van Duin (1993)
uiteraard. Als je die aanraakt krijg je spontaan enge ziektesquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zijn kontfluitje hebben de inbrekers wijselijk laten staan.
quote:ma 09 dec 2013, 14:35
Vriendin Peter Jan Rens opnieuw zwanger
van onze redactie
AMSTERDAM -
De vriendin van Peter Jan Rens (63), Virginia, is weer in verwachting.
De 20-jarige geliefde van 'Meneer Kaktus' is uitgerekend op 26 juli 2014. Ze is nu zes weken zwanger. Dit schrijft Peter Jan maandag vol trots op Facebook.
"Yessss! Mijn trots! 26 juli, de mooiste dag van mijn leven," meldt de oud-presentator, die als bewijs een foto van de echo bij het bericht heeft geplaatst.
Virginia heeft al een 6-jarig zoontje uit een eerdere relatie, Peter Jan heeft een dochter van 33. De twee lieten al eerder weten dolgraag een kindje samen te willen, maar Virginia kreeg enkele maanden geleden een miskraam.
"De verloskundige heeft gezegd dat het goed zit en dat het hartje mooi klopt", aldus Peter Jan tegen Paparazzio.nl.
Inderdaad, daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 9 december 2013 15:32 schreef Pvoesss het volgende:
Kan mij ook niet voorstellen dat een verloskundige zo stellig is in dat het goed zit.
Idd.... met zes weken een kloppend hartje is al vroeg.quote:Op maandag 9 december 2013 15:32 schreef Pvoesss het volgende:
Kan mij ook niet voorstellen dat een verloskundige zo stellig is in dat het goed zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |