abonnement Unibet Coolblue
pi_132718244
c_/
quote:
Leugen nummer zoveel....
Waarom jokt Peter Jan Rens over zwangerschap?
van onze redactie
AMSTERDAM -

Peter Jan Rens en Virginia zouden in verwachting zijn van hun eerste kindje, maar volgens bronnen blijkt hier niks van te kloppen.

Peter Jan Rens wordt vader

Peter Jan Rens liep twee weken geleden nog in zijn eentje over de rode loper van het Televiziergala. Op de vraag of hij vader zou worden bleef hij vaag, maar noemde wel al het geslacht "ik krijg een jongetje", zei hij toen.

Anderen beweren echter dat hij Virginia (19), die al een zoontje heeft van zes jaar, juist weer een miskraam heeft gehad.

Waarom Peter Jan zou liegen over een zwangerschap van zijn vriendin is niet duidelijk.
Met video: http://www.telegraaf.nl/i(...)zwangerschap___.html
  woensdag 30 oktober 2013 @ 11:44:32 #27
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_132719020
dat hij nog ergens uitgenodigd wordt. :X
pi_132719159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef Gnittoo het volgende:
dat hij nog ergens uitgenodigd wordt. :X
Misschien mocht hij mee als +1 van Johan Vlemmix. Maar dat die nog ergens wordt uitgenodigd is dan ook weer een raadsel.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 12:24:29 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132720478
Als hij werkelijk het geslacht al weet dan is dat gemiep over het pril zijn van de zwangerschap ook nonsens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132720502
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:24 schreef Leandra het volgende:
Als hij werkelijk het geslacht al weet dan is dat gemiep over het pril zijn van de zwangerschap ook nonsens.
Weet hij niet, wishful thinking.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 12:25:49 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132720515
Hij weet het niet echt, maar is overtuigd dat het een jongen is. Omdat hij dat wil.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132726075
Tweede miskraam. Misschien moet die man eens leren zijn waffel te houden.
quote:
Virginia: 'Ik had miskraam al vier weken geleden'
van onze redactie
AMSTERDAM -

PRIVE TV - Virginia, de vriendin van Peter Jan Rens, heeft bekend dat ze niet zwanger is. "Peter Jan weet niet goed wat hij moet zeggen. Het is voor hem te pijnlijk.
pi_132727320
Lieve mensen hemel, dit is toch niet te geloven mensen!!?
WAT zijn dit voor figuren? Ongelooflijk! Ik moet er bijna van janken :'( ;(

Ik durf te wedden dat dat hele Virginia-mens nooit zwanger is geweest, maar bij elke maandelijkse bloeding denkt dat ze weer een miskraam heeft. -O- |:(
Echt..ik kan er niet over uit.. ;(
´
pi_132727490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Tweede miskraam. Misschien moet die man eens leren zijn waffel te houden.

[..]

Té genant.
pi_132728054
Het staat op video Mr. Kaktus 8)7
quote:
Peter Jan Rens ontkent babynieuws
Virginia, de vriendin van Peter Jan Rens, is niet zwanger. Dat beweert de oud-presentator. Aanleiding voor de ontkenning was een artikel in de laatste editie van Story.
Foto: ANP

Hoewel er meerdere quotes in het stuk staan, kan de 63-jarige Rens zich niet herinneren dat hij met het weekblad heeft gesproken.

Ook zegt hij: "Het lijkt me sterk dat ik dat heb gezegd. Ik heb absoluut niet gezegd dat ze zwanger is. We zijn er wel mee bezig."

De 42 jaar jongere Virginia, die een zoon van zes heeft en onlangs een miskraam kreeg, ontkent het babynieuws ook tegenover Paparazzio.nl. "Het klopt dat ik niet zwanger ben. Ik wil het hier even bij laten."

Rens geeft aan dat het paar zeker hoopt op een volgende zwangerschap. "Maar Virginia moet echt drie maanden heen zijn voordat we dat in de publiciteit brengen. Er kan zo veel misgaan die eerste tijd."

Mond voorbijgepraat

Story-redacteur Guido den Aantrekker staat vierkant achter zijn verhaal in het weekblad. Hij sprak Rens naar eigen zeggen op de uitreiking van de Gouden Televizier-Ring.

"Hij zei dat hij het eigenlijk nog niet moest vertellen, maar onthulde toen toch dat Virginia zwanger was. Ik heb hem zelfs nog gefeliciteerd."

Ook tegenover de Telegraaf vertelde de presentator dat hij en zijn vriendin een kindje zouden krijgen. Rens liet zelfs weten te hopen op een zoon.

Waarom de oud-presentator nu beweert dat hij niet heeft gezegd dat hij weer vader wordt, weet de redacteur van Story niet. "Misschien heeft hij in zijn enthousiasme zijn mond voorbijgepraat en krabbelt hij daarom nu terug. Maar hij heeft het 100 procent zeker zo gezegd."
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:45:39 #36
14505 OProg
A Life in Music
pi_132730963
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef bloempje-moi het volgende:
"Misschien heeft hij in zijn enthousiasme zijn mond voorbijgepraat en krabbelt hij daarom nu terug."
Of misschien is hij gewoon knettergek.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_132732670
maar hij beweert dus dat ze zwanger is terwijl ze nog ligt bij te komen van haar tweede (vermeende) miskraam die 2 weken daarvoor heeft plaatsgevonden? hoe ziek ben je dan? als t te pijnlijk is om over te praten of je weet niet wat ie moet zeggen zeg je gewoon: nee, ze is (nog) niet zwanger ipv de mededeling: ja, ze is zwanger

deze man doet echt alles voor aandacht
pi_132732746
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Tweede miskraam. Misschien moet die man eens leren zijn waffel te houden.

[..]

Ook gewoon het allemaal goedpraten voor hem :') Het zijn echt twee psycho's bijelkaar.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 19:21:26 #39
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_132733804
quote:
'Het klopt dat ik niet zwanger ben. Ik wil het hier even bij laten.' Ook gaf ze een korte reactie over het verhaal dat Peter eerder ophing tegen De Telegraaf waaruit kon worden opgemaakt dat hij wel vader werd.

'Hij weet niet zo goed wat hij moet zeggen, gewoon omdat ik er niet bij was. Het ligt voor hem te pijnlijk. Hij zegt geen ja, hij zegt geen nee. Het ligt gewoon te gevoelig,' aldus Virginia.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
  Moderator woensdag 30 oktober 2013 @ 19:24:54 #40
184769 crew  Deisyy
pi_132733965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:21 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Peter-Jan is dus gewoon een beetje aan het dementeren.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_132782046
Amsterdam,- ???...Thailand,- ....???....een ex met een dikke schuld achterlaten...een jong grietje zwanger maken....(ergens, heeft hij toch behoorlijk wat steken laten vallen ) Ik sprak VANDAAG een bewoner: Die vertelde: Peter jan "hopt" hier van recreatiewoning naar recreatiewoning.... Inderdaad in Vinkeloord. Dit is een voormalig bungalowpark van Libema het Dierenbos te Vinkel (Brabant). Hij laat een spoor van onbetaalde rekeningen en uitgewoonde woningen achter. Het huisje waar hij NU verblijft - straatje heet Fresia - is verkocht, maar "mijnheer" WEIGERT te gaan..... NIEMAND, die daar een huisje bezit, wil hem nog als huurder... waarschijnlijk moeten er eerst mensen in het blauw - of schuldeisers - verschijnen, voor de voormalige kindervriend in pyama het park zal verlaten.....op naar het volgende vakantiepark!!!
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:31:37 #42
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132782579
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:13 schreef keeskarel24 het volgende:
Amsterdam,- ???...Thailand,- ....???....een ex met een dikke schuld achterlaten...een jong grietje zwanger maken....(ergens, heeft hij toch behoorlijk wat steken laten vallen ) Ik sprak VANDAAG een bewoner: Die vertelde: Peter jan "hopt" hier van recreatiewoning naar recreatiewoning.... Inderdaad in Vinkeloord. Dit is een voormalig bungalowpark van Libema het Dierenbos te Vinkel (Brabant). Hij laat een spoor van onbetaalde rekeningen en uitgewoonde woningen achter. Het huisje waar hij NU verblijft - straatje heet Fresia - is verkocht, maar "mijnheer" WEIGERT te gaan..... NIEMAND, die daar een huisje bezit, wil hem nog als huurder... waarschijnlijk moeten er eerst mensen in het blauw - of schuldeisers - verschijnen, voor de voormalige kindervriend in pyama het park zal verlaten.....op naar het volgende vakantiepark!!!
Prima eerste post. :7
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_132783673
Lol!
standaarddrinker
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 november 2013 @ 10:20:26 #44
22592 crew  Ole
pi_132787285
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef static het volgende:

[..]

Prima eerste post. :7
^O^
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132787336
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef static het volgende:

[..]

Prima eerste post. :7
:D
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 1 november 2013 @ 10:25:01 #46
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132787364
Ik heb laatst toevalig zijn Youtube kanaal eens opgezocht. Dat filmpje met zijn kinderbruid en Meneer Kaktus in de supermarkt dat kan echt niet. Autisische kinderen beledigen. Grappen en grollen over tieten waar kinderen bij zijn... Nee die man heeft een steekje los.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:46:36 #47
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_132789239
Vraag me af wat er allemaal waar is van die fantasten. Het zou me niks verbazen als die doos niet eens zwanger is geweest en ze alles maar uit hun duim zuigen. En als ze al zwanger was dan is die miskraam een geluk bij een ongeluk want arm kind heeft geen kans met die 2 labieltjes als ouders.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 3 november 2013 @ 20:42:46 #48
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132866316
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:02 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

even gefixt .
Zo ziet ze er wel uit :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 4 november 2013 @ 16:22:04 #49
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132892538
quote:
Peter Jan Rens verklaart Patty Brard de oorlog.

Patty Brard heeft het flink verpest bij Peter Jan Rens. Zij noemde Peter Jans vriendinnetje Virginia op televisie Ma Flodder.

"Patty, dat je afgelopen vrijdag dronken met een glas wijn in je hand Shownieuws presenteerde is jouw zaak. Maar dat je mijn grote liefde met dubbele tong 'Ma Flodder' noemde, vind ik slap", zegt Peter Jan tegen website Paparazzio.nl.

'Meneer Kaktus' haalt snoeihard uit naar Patty. "Ik heb liever een echt jong wijf dan jouw oude Botox lijf. Je bedrijft riooljournalistiek en bent veranderd in een arrogant mens dat de weg kwijt is."

Vorige maand was Peter Jan nog kwaad op Patricia Paay, die de relatie van Peter Jan en Virginia bestempelde als "een beetje pedofilie"
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  roze maandag 4 november 2013 @ 16:26:21 #50
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132892694
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef static het volgende:

[..]

Prima eerste post. :7
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')