Kan wel jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:59 schreef IPA35 het volgende:
Als ik een nieuw topic wil openen, kunnen anderen dan niet meer?
Niet dat er dan 2 delen 77 zijn of zo.
Lafaard.. Je wil me niet (kan je geen ongelijk geven), maar zeg het gewoon..quote:
Ik heb die link opgeslagen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:04 schreef Peunage het volgende:
Voor IPA, misschien interessant;
http://www.scribd.com/doc(...)iteit-en-burgerschap
Oke als jullie me ook steunen om Noord-Koerdistan(Oost-Turkije) onafhankelijk te maken.quote:Er zit gewoon een dikke Arabisch Nationalist achter dit account![]()
Maar inderdaad, Hatay terug naar Syrië![]()
![]()
Goedzo.quote:Sjiet dat je er bent! Zwijg![]()
Aloulou ik vind je fantastisch. Van mij mag er inderdaad een Groot-Syrie komenquote:Syriers zijn jullie gewoon blijkt wel weer dus nu, jullie hebben niets te zoeken bij die Turken dameAls Syrie weer rustig is gaan we Hatay weer bij Syrie voegen, bint as-Soeria moet herstelt worden. Die Koerden in Syrie mogen eigen land hebben, en jullie weer terug bij Syrie, sa7?
Ze hebben over het algemeen weinig vertrouwen in Allah dat hij het zelf oplost.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:37 schreef Montagui het volgende:
Het verhaal van een Nederlandse Jihadist (Abu Jandal) over een andere Nederlandse Jihadist (Abu Baseer). Vrij lang verhaal, maar geeft wel een beeld van hun beweegredenen, en inzicht van gevechten aan het front.
http://alminara.wordpress(...)-massali-abu-baseer/
Waarom zou Allah een door de mens begonnen oorlog oplossen? En hoe had je dat in gedachte? Ark van Noah 2.0?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze hebben over het algemeen weinig vertrouwen in Allah dat hij het zelf oplost.
Waarom zou jij als nietige persoon 'het maar even moeten gaan oplossen'? Waaruit halen islamieten die wijsheden? Op deze manier versterk je het geweld alleen maar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waarom zou Allah een door de mens begonnen oorlog oplossen? En hoe had je dat in gedachte? Ark van Noah 2.0?
Oh, daar ben ik het volledig mee eens, hoor. Ik keur het ook totaal af.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zou jij als nietige persoon 'het maar even moeten gaan oplossen'? Waaruit halen islamieten die wijsheden? Op deze manier versterk je het geweld alleen maar.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik het volledig mee eens, hoor. Ik keur het ook totaal af.
Maar Allah heeft hier geen 'schuld' aan. Dat wilde ik even duidelijk maken.
Dat is een interpretatie van een tekst die ik niet volg. Iemand?quote:Dus Abu Baseer heeft deze onweerstaanbare transactie afgesloten die elk verstandig persoon zou afsluiten. Hij heeft dit nietige leven ingeruild voor het eeuwige leven van gelukzaligheid en genot. Dit is de handel waartoe Allah ons oproept in de Quran: “Oh jullie die geloven, zal ik jullie een handel tonen die jullie van een pijnlijke bestraffing zal redden? Dat jullie in Allah en Zijn Boodschapper geloven en dat jullie op Het Pad van Allah strijden met jullie bezittingen en jullie zielen. Dat is beter voor jullie, indien jullie het slechts wisten.” (Hoofdstuk As-Saff, vers 10 en 11)
Dat is wel een slechte zaak. Hopelijk dat daar snel verandering in kan komen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:12 schreef IPA35 het volgende:
Zie deze kaart:
[ afbeelding ]
(Klik voor groot op het plaatje.)
Inmiddels zouden de rebellen de grensovergang bij Daraa overgenomen hebben.
Het goede nieuws is dat de wijk Al-Husseiniya ten zuiden van de voorstad Sayyidah Zaynab volledig in handen is van de SAA en in ieder geval de oosterlijke helft dan de wijk die daartussen ligt Az Zyabeyeh, maar andere bronnen zeggen weer de hele wijk. Ook direct ten zuid-oosten van de voorstad Sbeneh heb je een wijk genaamd Sheikh Omar (oid, niet zichtbaar op de kaart), die is ook in handen van de SAA. Verder nog een stuk of twee kleine dorpjes/wijken die ik niet kan traceren op de kaart.
Bij de Golan hoogte heeft men Khan Arnabeh inmiddels omsingeld.
Allah is toch almachtig? dan mag hij dit ook wel eens gaan oplossen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik het volledig mee eens, hoor. Ik keur het ook totaal af.
Maar Allah heeft hier geen 'schuld' aan. Dat wilde ik even duidelijk maken.
Zoals je kunt zien is dat niet makkelijk gezien de sterkte van de rebellen in het zuiden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is wel een slechte zaak. Hopelijk dat daar snel verandering in kan komen.
Flauw hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Allah is toch almachtig? dan mag hij dit ook wel eens gaan oplossen.
http://nos.nl/artikel/562(...)j-grens-turkije.htmlquote:In het noorden van Syrië is een autobom ontploft midden in een stad die door de rebellen is bezet. Veel mensen kwamen om het leven; de geschatte aantallen lopen uiteen van 15 tot 39. Ook raakten tientallen mensen gewond.
De explosie was in de stad Darkoush, op zo'n twee kilometer van de grens met Turkije. Op beelden is te zien dat veel auto's in brand staan en dat gebouwen zijn verwoest. Ook is te zien hoe gewonden worden gedragen.
Wie de aanslag heeft gepleegd is nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |