Das eruit gehaald omdat het zo te makkelijk was om de AI te misbruiken. Trouwns, het uitwisselen van land was niet iets dat werd gedaan in de romeinse periodequote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:44 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik trouwens erg mis is dat je om een stad kan vragen of weg kan geven. Kan hier ook geen mod voor vinden
Mm oke. Nou ik zou het wel terug willen ook al deden de romeinen dat vroeger nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:41 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Das eruit gehaald omdat het zo te makkelijk was om de AI te misbruiken. Trouwns, het uitwisselen van land was niet iets dat werd gedaan in de romeinse periode
Heb maar de defensive alliance opgezegd, dan kan ik ze binnen een paar turns aanvallen en die marmer mijn zelf innemen
Nou ik ken een land dat wat nu 1 van de grootste steden ter wereld is heeft geruild voor een ander landquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef Catkiller het volgende:
Uitwisselen van provincies of landen zal wel nooit echt zijn gedaan, en toch kon het ook gewoon in de recente delen in de serie. Ik mis het ergens ook wel, je kan iemand niet uitkopen bijvoorbeeld maar een satrapy of military alliance zit er vaak ook niet in, sowieso niet gelijk.
Wat een sukkels, wie doet nu zoiets?!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ik ken een land dat wat nu 1 van de grootste steden ter wereld is heeft geruild voor een ander landNew york of zo iets
Dat land was toen nog geen land, maar was een kolonie van weer een ander land en dat land stond op een goede dag met een paar man en een kannonnetje of wat voor de poort van de stad om te vragen of dat eerste landje die dat stadje in bezit had, dat stadje niet wilde ruilen (geheel vrijwillig uiteraard) met een ander gebiedje wat toen ook een kolonie van dat ene land, met dat legertje, was.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ik ken een land dat wat nu 1 van de grootste steden ter wereld is heeft geruild voor een ander landNew york of zo iets
Dat is echt ontzettend vaak gedaan zelfs. Wat dacht je van ruilverkaveling? Is misschien op kleinere schaal, maar dat gebeurde op grotere schaal ook nog wel hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef Catkiller het volgende:
Uitwisselen van provincies of landen zal wel nooit echt zijn gedaan, en toch kon het ook gewoon in de recente delen in de serie. Ik mis het ergens ook wel, je kan iemand niet uitkopen bijvoorbeeld maar een satrapy of military alliance zit er vaak ook niet in, sowieso niet gelijk.
Geen idee. Maar zag wel mods in de workshop die unit caps weg haalt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft Sparta nog steeds een unit-cap met DeI?
Blijft ruilenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat land was toen nog geen land, maar was een kolonie van weer een ander land en dat land stond op een goede dag met een paar man en een kannonnetje of wat voor de poort van de stad om te vragen of dat eerste landje die dat stadje in bezit had, dat stadje niet wilde ruilen (geheel vrijwillig uiteraard) met een ander gebiedje wat toen ook een kolonie van dat ene land, met dat legertje, was.
Snappie?
Weet ik, maar dat is per unit dat het is aangepast zover ik weet. En aangezien die mods niet werken op units die van mods vandaan komenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Maar zag wel mods in de workshop die unit caps weg haalt.
[..]
Blijft ruilen
Van meerdere mensen gehoord ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:29 schreef over_hedge het volgende:
Rome start opeens niet meer op bij mij
Wel kut. Je kan niet eens bij dat scherm komen waar je kan kiezen tussen verder gaan of mod manager . Want ik dacht zal wel door een mod komen. Maar kan die mods dus ook niet uitzetten.quote:
jij zit op twcenter of niet? zag je UI voorbij komen. kan ook toeval zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:35 schreef AntiChrist7 het volgende:
Werkt perfect bij mij, mods ook netjes geupdate. Maar het zijn dan ook kleine mods
Ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
jij zit op twcenter of niet? zag je UI voorbij komen. kan ook toeval zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |