Tuurlijk nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar wel het geld waard dat ding?
hahah okequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:53 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Tuurlijk nietMaar wel leuk speeltje
ik dacht al wtf ben ik opeens 3equote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
GODVER DE GODVER
EINDIG IK TWEEDE
Checkpoint gemist
Ik dacht al zo iets.. ik was ineens tweedequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
GODVER DE GODVER
EINDIG IK TWEEDE
Checkpoint gemist
Patch gaat alleen wat dingen fixen, komt geen nieuwe content mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah okedan wachten we er nog maar ff mee. Hopelijk wat nieuwe appartementen met die nieuwe patch, maar dat zal nog wel langer duren.
10k voor degene die hem opblaast met een sticky-bombquote:
Telt m'n Buzzard ook?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
10k voor degene die hem opblaast met een sticky-bomb
Ik ga weer ejaculeren over je face hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
10k voor degene die hem opblaast met een sticky-bomb
Zou ik ook wel willen maar ik ben uitgeputquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik ga weer ejaculeren over je face hoor
nummer 3quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:34 schreef kensei het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtav
dat was ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:35 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vloog jij met je parachute tegen de berg aan?
Die zijn alleen maar irritantquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie schoot die pallets naast mij kapot?
Er zijn meer dan 100 voertuigen negerquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:42 schreef RickoKun het volgende:
Wel jammer dat dr maar iets van 9 verschillende wagens rondrijden in online. Altijd dezelfde.
Nog zo'n 20 minuten bezigquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tot hoelaat blijven de bazen bezig?
Wellicht ben ik over 20 minuten weer aanwezig
Da's aardig, maar ik wil in die crewquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:46 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik accepteer je zoals je bent
Mini en ik gaan altijd hard tochquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tot hoelaat blijven de bazen bezig?
Wellicht ben ik over 20 minuten weer aanwezig
Die wordt gewoon gekicked.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Mini en ik gaan altijd hard toch
We zitten nu met 4 man in survival, weet niet of er iemand stopt
Wave 8 nuquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die wordt gewoon gekicked.
jwtz
Krijg een melding dat je mijn rondetijd hebt genaktquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:46 schreef PicoMMP het volgende:
Alleen nog ff cashen bij Criminal Records en dan lekker
Ghehequote:Op zondag 13 oktober 2013 23:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Krijg een melding dat je mijn rondetijd hebt genakt
Sterkte, ik heb net een paar winkels overvallen en hij slaat dat geld niet op. Teringquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:46 schreef PicoMMP het volgende:
Alleen nog ff cashen bij Criminal Records en dan lekker
Niet miepen, die heb ik de hele dag door van jou gezien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Krijg een melding dat je mijn rondetijd hebt genakt
Ik sla dan de volgende nog ff over.quote:
NEEquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hahahaha die finish was schitterend
je kan nu mee doen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik sla dan de volgende nog ff over.
Als 1e beginnen is nooit fijn..je weet gewoon dat je ingehaald gaat worden, maar het duurde zo lang gvd!quote:
Ben nog ff skypen.quote:
kan je lester niet bellen om 1 minuut van de map te verdwijnen? dan zie je ze zoeken zegquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:21 schreef PicoMMP het volgende:
Fuckkkk had een bounty op mijn hoofd van $5000. Ik op de motor door de bergen heen vluchten omdat er een jet achter me aan zit. Complete chaos op de wegen met overal raketaanslagen. Helaas niet ontsnapt.
Kan ik volgens mij nog niet met mijn level. Maar had ook geen tijd om telefoon te pakken, want ik werd gespawned na een race en toevallig vloog hij voorbij en begon met raketten te strooien. Maar was wel een epische achtervolging. Was mijn overlijden wel waardquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:23 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kan je lester niet bellen om 1 minuut van de map te verdwijnen? dan zie je ze zoeken zeg
anaaliseren kan altijd!quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:27 schreef Divje het volgende:
Vanaf welk level spawnen die Annihalator en Buzzard eigenlijk?
40 Off the Radar Interaction: Hide on World Map for One Minutequote:Op maandag 14 oktober 2013 00:23 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kan je lester niet bellen om 1 minuut van de map te verdwijnen? dan zie je ze zoeken zeg
oh nice, niet beseft dat ik die al had. Wel leuk om te doen als je in een gevecht met iemand zitquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
40 Off the Radar Interaction: Hide on World Map for One Minute
Level 40 dus
Ik ga bijna stoppenquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gasten, laat mij even optijd weten, dan log ik weer in.
Stoppen, of een nieuwe starten?quote:
stoppen stoppenquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Stoppen, of een nieuwe starten?
500k RPquote:
Met een weekendje nolifen kom je een heel eindquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
500k RP
hoe the fuck gozer....
Niet zo lastigquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
500k RP
hoe the fuck gozer....
Oh ja, want de info daaronder is natuurlijk top secret.quote:
Huh? Hoe bedoel je top secret?quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh ja, want de info daaronder is natuurlijk top secret.
Maar dan nog, waar haal je de RP zo snel vandaan.
25 minuten survial doen, brengt je ongeveer 5k op.
Als je dat 4x doet, is 100rp per uur.
als je dat een hele dag doet, dan.... nevermind...
Racen levert veeeeeeeeeeeel meer RP op dan survivalquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh ja, want de info daaronder is natuurlijk top secret.
Maar dan nog, waar haal je de RP zo snel vandaan.
25 minuten survial doen, brengt je ongeveer 5k op.
Als je dat 4x doet, is 100rp per uur.
als je dat een hele dag doet, dan.... nevermind...
Dit. Zijn er FOK!kers online op de PS3 momenteel? Wil wel ff rondraggenquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Racen levert veeeeeeeeeeeel meer RP op dan survival
Vooral als je wintquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Niet als je altijd laatste wordt omdat je crashed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Die staat klaar voor de resellquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:16 schreef Zhano het volgende:
Faal ik nu of is die Patriot geen chrome?
Komt wel goed hoor schatjequote:Op maandag 14 oktober 2013 01:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet als je altijd laatste wordt omdat je crashed.
Dat wordt een masker kopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:18 schreef Nystiq het volgende:
Kan je je uiterlijk veranderen ingame, ik zie er fcked up uit.
Maar wat is omhoog dan dat ik telkens diezelfde auto's zie rijdenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 100 voertuigen neger
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |