SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILER![]()
Wat gebeurt er?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Goeie TThier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Khttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Alleen die van wiwatron acceptenhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Ik wacht op wimiwi ofzohttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik heb al een sessie lopen nu!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Oh doe maar protectedbydurexhier schreef kensei: haha komen
Nein manquote:hier schreef kensei: haha komen
Die van mij loopt al vol!YouTube
durex's uitnodiging had ik alweer verwijderd
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:58 schreef Muto het volgende:
durex's uitnodiging had ik alweer verwijderd![]()
![]()
SUV RACE SUV RACEhier schreef kensei: haha komen
Je staat niet in de lijst wiwaYouTube
join mij gewoon. Je schijnt niet in de lijst te staanquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:58 schreef kensei het volgende:
durex invite ff opnieuw ik zat in loading :Shier schreef kensei: haha komen
Ik doe al invitesYouTube
KUT KUT KUT KUT KUT MIJN INTERNET VLIEGT ERUIT!YouTube
Inv pleaseYouTube
Ik heb mijn headset afYouTube
ik ben op een gegeven moment gestopt toen ik 12e stond, ging ff facebookenhier schreef kensei: haha komen
en prachtige overwinningsmuziekquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:17 schreef PicoMMP het volgende:
Samenvatting afgelopen race;
Kut race, kut auto's, kut spel![]()
![]()
Kutzooi mn geldhier schreef kensei: haha komen
Headset gaat hier ook afhier schreef kensei: haha komen
YouTube
beetje weinig foto's ^^
Kan je trouwens al een heli kopen? Lijkt me wel handig voor sommige missies maar geen idee of het al kan? Of moeten er eerst appartementen zijn met zo'n heli ding
Anders maar ff die attack heli kopen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Inviting!YouTube
Iedereen weg?http://www.syfy.com/tinman/oz/
yepquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:35 schreef kensei het volgende:
durex host een nieuwe game als het goed is![]()
Schiet jij nou maar op, altijd als laatstequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:35 schreef kensei het volgende:
durex host een nieuwe game als het goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niemand die weet of je al een heli kan hebben? Kan vast niet in de garage en appartementen nu nog geen heli plek, dus echt wachten op duurdere appartementen ofzo?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maareh...het allerbelangrijkst: is het nu DE NIJS of DEN IJS?!??!
* ging wat mis hier, dus nu offline *![]()
geloof me hij stuurde je geen invite dan zei hijquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:38 schreef kensei het volgende:
Die invites komen bij mij niet door ofzo![]()
Gewoon 'Rob' johquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:40 schreef SnuggLe het volgende:
Maareh...het allerbelangrijkst: is het nu DE NIJS of DEN IJS?!??!
* ging wat mis hier, dus nu offline *![]()
Rob?
Als ik Rubberen Robbie?Dit dus. Zat bij die 5, maar 40 - 28 was respectabel verlies!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
TDM 5 tegen 8
En bij die 8 zat ook nog eens miniruis![]()
Kan wel. Dan moet je iemand bellen en die parkeert hem ergens voor je, daar moet je dan naartoe rijden en dan kan je instappen. Ik heb zelf een heli, en zo doen ze het altijd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:40 schreef poker4lifee het volgende:
niemand die weet of je al een heli kan hebben? Kan vast niet in de garage en appartementen nu nog geen heli plek, dus echt wachten op duurdere appartementen ofzo?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
quote:
hier schreef kensei: haha komen
races met een zooitje fokkersquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:44 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Iets interessants/leuks met crew members?![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:43 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Kan wel. Dan moet je iemand bellen en die parkeert hem ergens voor je, daar moet je dan naartoe rijden en dan kan je instappen. Ik heb zelf een heli, en zo doen ze het altijd.nice! thx
online ownen met die buzzard dan
Die Buzzard heb ik inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]nice! thx
online ownen met die buzzard dan
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Neequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Is er verschil tussen de bati 801 en 801rr?
Buiten de sprays om?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
baasquote:Heeft die rockets? auto lock op auto's enzo
Mochten mensen door mij er uit gebeukt worden, dat is niet expres maar onkunde. sorryhier schreef kensei: haha komen
Rockets ja, geen autolock.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
baasHeeft die rockets? auto lock op auto's enzo
Sowieso wil je daarmee niet op auto's schieten want dan krijg je meteen een Bad Sport aan je broek
Ik vloog fucking naast de weg man.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
sorry voor mijn rijgedrag olepje en mutoFuck today, it's tomorrow.![]()
ahh oke. heb ik toch alquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:50 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Rockets ja, geen autolock.
Sowieso wil je daarmee niet op auto's schieten want dan krijg je meteen een Bad Sport aan je broek![]()
![]()
Ik wil ook sorry. Echt gewoon in de eerste 15 seconden van de race was het al raak hequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
sorry voor mijn rijgedrag olepje en muto
maar wel het geld waard dat ding?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:50 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Rockets ja, geen autolock.
Sowieso wil je daarmee niet op auto's schieten want dan krijg je meteen een Bad Sport aan je broek
Tuurlijk nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar wel het geld waard dat ding?Maar wel leuk speeltje
hahah okequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:53 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Tuurlijk nietMaar wel leuk speeltje
dan wachten we er nog maar ff mee. Hopelijk wat nieuwe appartementen met die nieuwe patch, maar dat zal nog wel langer duren.
GODVER DE GODVER
EINDIG IK TWEEDE
Checkpoint gemist
YouTube
wtf had ik nou weer voor motor, een bagger? Ik klikte toch echt Bati aan
ik dacht al wtf ben ik opeens 3equote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
GODVER DE GODVER
EINDIG IK TWEEDE
Checkpoint gemistmaar bedankt
![]()
Ik dacht al zo iets.. ik was ineens tweedequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
GODVER DE GODVER
EINDIG IK TWEEDE
Checkpoint gemist![]()
![]()
Ding kwam nauwelijks de berg ophier schreef kensei: haha komen
Patch gaat alleen wat dingen fixen, komt geen nieuwe content mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah okedan wachten we er nog maar ff mee. Hopelijk wat nieuwe appartementen met die nieuwe patch, maar dat zal nog wel langer duren.
Mijn laatste game nu ff.YouTube
Als ik de invite acceped dan failed dat telkens.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik ga pitten, mazzel!hier schreef kensei: haha komen
Ik dacht, ik ga even een lekkere bak naar LSC brengen om te verpatsen. Zie ik echt alleen maar mini's rijden![]()
![]()
10k voor degene die hem opblaast met een sticky-bombquote:YouTube
Telt m'n Buzzard ook?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
10k voor degene die hem opblaast met een sticky-bomb
Ik ga weer ejaculeren over je face hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
10k voor degene die hem opblaast met een sticky-bomb![]()
![]()
Zou ik ook wel willen maar ik ben uitgeputquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik ga weer ejaculeren over je face hoor![]()
nummer 3quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:34 schreef kensei het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtav![]()
![]()
dat was ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:35 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vloog jij met je parachute tegen de berg aan?![]()
Koos spé krijgt een tia van het rijgedrag vanavond..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Die zijn alleen maar irritantquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie schoot die pallets naast mij kapot?![]()
![]()
Er zijn meer dan 100 voertuigen negerquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:42 schreef RickoKun het volgende:
Wel jammer dat dr maar iets van 9 verschillende wagens rondrijden in online. Altijd dezelfde.
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles![]()
Tot hoelaat blijven de bazen bezig?
Wellicht ben ik over 20 minuten weer aanwezigYouTube
Nog zo'n 20 minuten bezigquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wellicht ben ik over 20 minuten weer aanwezig![]()
Da's aardig, maar ik wil in die crewquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:46 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik accepteer je zoals je bent![]()
![]()
Mini en ik gaan altijd hard tochquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wellicht ben ik over 20 minuten weer aanwezig
We zitten nu met 4 man in survival, weet niet of er iemand stopt![]()
Hij slaat m'n verdiende geld niet op
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Die wordt gewoon gekicked.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Mini en ik gaan altijd hard toch
We zitten nu met 4 man in survival, weet niet of er iemand stopt
jwtzYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: