oh nice, niet beseft dat ik die al had. Wel leuk om te doen als je in een gevecht met iemand zitquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
40 Off the Radar Interaction: Hide on World Map for One Minute
Level 40 dus
Ik ga bijna stoppenquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gasten, laat mij even optijd weten, dan log ik weer in.
Stoppen, of een nieuwe starten?quote:
stoppen stoppenquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Stoppen, of een nieuwe starten?
500k RPquote:
Met een weekendje nolifen kom je een heel eindquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
500k RP
hoe the fuck gozer....
Niet zo lastigquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
500k RP
hoe the fuck gozer....
Oh ja, want de info daaronder is natuurlijk top secret.quote:
Huh? Hoe bedoel je top secret?quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh ja, want de info daaronder is natuurlijk top secret.
Maar dan nog, waar haal je de RP zo snel vandaan.
25 minuten survial doen, brengt je ongeveer 5k op.
Als je dat 4x doet, is 100rp per uur.
als je dat een hele dag doet, dan.... nevermind...
Racen levert veeeeeeeeeeeel meer RP op dan survivalquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh ja, want de info daaronder is natuurlijk top secret.
Maar dan nog, waar haal je de RP zo snel vandaan.
25 minuten survial doen, brengt je ongeveer 5k op.
Als je dat 4x doet, is 100rp per uur.
als je dat een hele dag doet, dan.... nevermind...
Dit. Zijn er FOK!kers online op de PS3 momenteel? Wil wel ff rondraggenquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Racen levert veeeeeeeeeeeel meer RP op dan survival
Vooral als je wintquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Niet als je altijd laatste wordt omdat je crashed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Die staat klaar voor de resellquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:16 schreef Zhano het volgende:
Faal ik nu of is die Patriot geen chrome?
Komt wel goed hoor schatjequote:Op maandag 14 oktober 2013 01:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet als je altijd laatste wordt omdat je crashed.
Dat wordt een masker kopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:18 schreef Nystiq het volgende:
Kan je je uiterlijk veranderen ingame, ik zie er fcked up uit.
Maar wat is omhoog dan dat ik telkens diezelfde auto's zie rijdenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 100 voertuigen neger
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |