Wave 8 nuquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die wordt gewoon gekicked.
jwtz
Krijg een melding dat je mijn rondetijd hebt genaktquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:46 schreef PicoMMP het volgende:
Alleen nog ff cashen bij Criminal Records en dan lekker
Ghehequote:Op zondag 13 oktober 2013 23:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Krijg een melding dat je mijn rondetijd hebt genakt
Sterkte, ik heb net een paar winkels overvallen en hij slaat dat geld niet op. Teringquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:46 schreef PicoMMP het volgende:
Alleen nog ff cashen bij Criminal Records en dan lekker
Niet miepen, die heb ik de hele dag door van jou gezien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Krijg een melding dat je mijn rondetijd hebt genakt
Ik sla dan de volgende nog ff over.quote:
NEEquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hahahaha die finish was schitterend
je kan nu mee doen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik sla dan de volgende nog ff over.
Als 1e beginnen is nooit fijn..je weet gewoon dat je ingehaald gaat worden, maar het duurde zo lang gvd!quote:
Ben nog ff skypen.quote:
kan je lester niet bellen om 1 minuut van de map te verdwijnen? dan zie je ze zoeken zegquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:21 schreef PicoMMP het volgende:
Fuckkkk had een bounty op mijn hoofd van $5000. Ik op de motor door de bergen heen vluchten omdat er een jet achter me aan zit. Complete chaos op de wegen met overal raketaanslagen. Helaas niet ontsnapt.
Kan ik volgens mij nog niet met mijn level. Maar had ook geen tijd om telefoon te pakken, want ik werd gespawned na een race en toevallig vloog hij voorbij en begon met raketten te strooien. Maar was wel een epische achtervolging. Was mijn overlijden wel waardquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:23 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kan je lester niet bellen om 1 minuut van de map te verdwijnen? dan zie je ze zoeken zeg
anaaliseren kan altijd!quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:27 schreef Divje het volgende:
Vanaf welk level spawnen die Annihalator en Buzzard eigenlijk?
40 Off the Radar Interaction: Hide on World Map for One Minutequote:Op maandag 14 oktober 2013 00:23 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kan je lester niet bellen om 1 minuut van de map te verdwijnen? dan zie je ze zoeken zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |