die verveelt zich in de NWS slowchatquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ken je niet persoonlijk maar ik denk te weten wat Spec bedoelt...![]()
![]()
Haha wax, hij heeft anders ook een dom accentquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ken je niet persoonlijk maar ik denk te weten wat Spec bedoelt...![]()
![]()
Dat is die anderequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij heeft last van een korsakof
Jij hebt hier ooit 's toe gegeven dat je zo praat als de fietsenmaker bij de RR. Die sprak ook niet accentloos Nederlands.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je mij ooit Engels horen spreken? Nee dus.
Dat zal in jullie oren bij niet anders zijn met mijn zachte g.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha wax, hij heeft anders ook een dom accent
de een sluit het andere niet uitquote:
maar dat is wel een baas, wat maakt mij datquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt hier ooit 's toe gegeven dat je zo praat als de fietsenmaker bij de RR. Die sprak ook niet accentloos Nederlands.
serieus sinds wanneer is dat ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bromfietscertificaat is niet meer geldig, wist ie niet
Dat klopt ook gewoon hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt hier ooit 's toe gegeven dat je zo praat als de fietsenmaker bij de RR. Die sprak ook niet accentloos Nederlands.
Jan met de dikke hajoquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
maar dat is wel een baas, wat maakt mij dat
Begin dit jaar? Je moet nu gewoon een rijbewijs A hebben.quote:
Ga jij eens snel het dak op met je korta Hajoquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |