Nee jongen het hot foot is al lang weer hot. We gaan vanavond Undercover in Nederland kijkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:09 schreef Travel. het volgende:
Hot food is to cold cold food is to hot komt zo toch nog?
die twee staan wel in verband met elkaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet eens gezien maar ze zijn onvindbaar
Beachmaster seizoen is weer voorbij he....quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee jongen het hot foot is al lang weer hot. We gaan vanavond Undercover in Nederland kijken
Welterusten!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:08 schreef WcPot het volgende:
Beetje vroeg maar ik ga jullie alweer verlaten![]()
Doei doei
Jij met je gare smilies.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:11 schreef donald_dick het volgende:
onderkoffer in nederland [ afbeelding ]
Oneens, ik hoop dat RmV weer snel begint!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:11 schreef Paul het volgende:
Undercover in NL is veel leuker dan die rellen op vakantie programma
http://www.geenstijl.nl/a(...)tagsversussanoma.pdfquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet eens gezien maar ze zijn onvindbaar
Goeie come-back Dickiequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wie gebruikt er nu nog het woord 'gare' [ afbeelding ]
Neejoh, kheb dat wel weer gezien weetje, undercover in NL is in ieder geval elke keer weer anders. Redt mijn vakantie lijken al die afleveringen zoveel op elkaar hee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oneens, ik hoop dat RmV weer snel begint!
Ditquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oneens, ik hoop dat RmV weer snel begint!
Herhaling en voorspelbaarheid kan ook vermakelijk zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Neejoh, kheb dat wel weer gezien weetje, undercover in NL is in ieder geval elke keer weer anders. Redt mijn vakantie lijken al die afleveringen zoveel op elkaar hee.
1 aflevering een pedo en 7 afleveringen marktplaatsoplichtersquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Neejoh, kheb dat wel weer gezien weetje, undercover in NL is in ieder geval elke keer weer anders. Redt mijn vakantie lijken al die afleveringen zoveel op elkaar hee.
Ja man, echt afwisseling. Tussen pedo's... en oplichters... en pedo's... en oplichters... en mensen die van dieren houdenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Voor autistjes wel jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herhaling en voorspelbaarheid kan ook vermakelijk zijn.
cus i am heppyyyquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:14 schreef OProg het volgende:
Alberto gaat een pedo te grazen nemen dus.
dan komt sinterklaasjepeertje ook weer aan zijn trekkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja man, echt afwisseling. Tussen pedo's... en oplichters... en pedo's... en oplichters... en mensen die van dieren houden
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sowieso moet er een wintereditie komen van RmV
Eigenlijk zijn die 'kleine' zaakjes veel leuker. Domme mensen die iets op internet hebben gekocht en zijn opgelicht of zo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:14 schreef OProg het volgende:
Alberto gaat een pedo te grazen nemen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |