Ik denk zo:quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zijjn er echt heel veel domme mensen, de meeste mensen geven 18 als antwoord.
weet alleen nog niet hoe sommige aan 6 komen.
Helaas weten veel HBO-ers dit ook niet, en kan ik er nog een les aan bestedenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:32 schreef Der_Profi het volgende:
3+3x3-3+3 = 3 + (3*3) - 3 + 3 = 3 + 9 - 3 + 3 = 3 + 9 = 12
vmbo'ers.
Dat is 3.quote:
hbo'ers*.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Helaas weten veel HBO-ers dit ook niet, en kan ik er nog een les aan besteden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Q.E.D.
Misschien snap je mijn opmerking niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:22 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Vermedigvuldigen gaat voor op- en aftrekken als er geen haakjes staan.
ALLAH, is dat een probleem voor je dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:35 schreef Kola het volgende:
JEZUS jij hebt de [nieuw topic] knop ook gevonden heh.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:35 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
hbo'ers*.
Vmbo'er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan vmbo'er ook met kleine letters toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:39 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
dan vmbo'er ook met kleine letters toch?Ja, maar ik was bang anders een 'jij begint je zin niet met een hoofdletter, bengel' terug te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Q.E.D.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zijjn er echt heel veel domme mensen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:40 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Ja, maar ik was bang anders een 'jij begint je zin niet met een hoofdletter, bengel' terug te krijgen.
Je zit wel met veel vragen in je bol.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
ALLAH, is dat een probleem voor je dan?
Nah, twee topics in een dag, valt mee toch?quote:
Oef, dat is lullig!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:43 schreef marc0871 het volgende:
pff.
deze som kreeg een ex collega eens tijdens de psychologische test, tijdens een sollicitatie.
dacht ie mij te hebben, door hem mij voor te leggen.
keek die ff op zijn neus, toen ik hem goed oploste.
hij had hem fout.
Maar dan tel je toch verkeerd, je moet eerst 3x3 en dan van links naar rechts, dan, kom je met een calculator ook op 12 uit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is gewoon 18 hoor mensen die nog die basisschoolregeltjes uit de '50 gebruiken horen gewoon met hun tijd mee te gaan
[ afbeelding ]
Om 1 sommetje? Wat voor trieste loser ben jij wel niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ja, ik had hem ook hoger ingeschat.
hij mij blijkbaar lager.
Toch leuk, Google zegt hier gewoon '12'.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is gewoon 18 hoor mensen die nog die basisschoolregeltjes uit de '50 gebruiken horen gewoon met hun tijd mee te gaan
[ afbeelding ]
Nee hoor het is tegenwoordig ook gewoon alles van links naar rechts die rare regeltjes zorgden alleen maar voor verwarring als in dit topic.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dan tel je toch verkeerd, je moet eerst 3x3 en dan van links naar rechts, dan, kom je met een calculator ook op 12 uit.
Hmja, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:32 schreef snakelady het volgende:
weet alleen nog niet hoe sommige aan 6 komen.
Ja dan snapte ik je niet :pquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Misschien snap je mijn opmerking niet.
Er zijn namelijk genoeg sukkels die haakjes gaan gebruiken (verkeerd dus) en dat zijn de mensen die op een fout antwoord als bijvoorbeeld 18 uitkomen.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:46 schreef Kola het volgende:
[..]
Om 1 sommetje? Wat voor trieste loser ben jij wel niet.
Doe maar even voor hoe het moet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:48 schreef roislecxe het volgende:
Heeft iemand het inmiddels al opgelost, of zal ik het even voordoen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |