Het is FOK!, dus het is nooit goed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je krijgt dan wel overal dat gezeur dat ze de deelnemers niet kennen dus dat ze dan net zo goed een seizoen met onbekende deelnemers hadden kunnen doen
Ik denk dat het te maken heeft met dat er of mensen tussen zitten die ze maar irritant vinden en/of dat ze vinden dat ze het zelf velen malen beter hadden gekund.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen dat?Dit is toch ook leuk?
Nee niet alleen op FOK!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is FOK!, dus het is nooit goed.
Daar komen ook soort FOK!kers.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee niet alleen op FOK!maar ook op de WIDM facebookpagina etc
Tja, jammer dan hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met dat er of mensen tussen zitten die ze maar irritant vinden en/of dat ze vinden dat ze het zelf velen malen beter hadden gekund.
Oh absoluut hoorquote:
Goeie. Een aanwijzing!11quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:28 schreef Bartjebart het volgende:
Op de site van WIDM worden de kandidaten vast voorgesteld. Er wordt bij alle kandidaten heel specifiek benoemd dat hij/zij Nederlands(e) is. Waarom?! Zou er een buitenlandse deelnemer komen? Een Belg of zo?
Die knakker uit GTST; "mega Toby" (quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:35 schreef Felagund het volgende:
Goede aanwijzing inderdaad, een Belg zou inderdaad goed kunnen. Moet dan wel een Belg zijn die in Nederland ook bekend is, bijvoorbeeld Bart Peeters, Peter Vandermeersch of Phillip Geubels.
Alsjeblieft niet hijquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:35 schreef Felagund het volgende:
Goede aanwijzing inderdaad, een Belg zou inderdaad goed kunnen. Moet dan wel een Belg zijn die in Nederland ook bekend is, bijvoorbeeld Bart Peeters, Peter Vandermeersch of Phillip Geubels.
Geen werkeloze acteurs alsteblieft, die gaan overacten om weer in de picture te komen.. beschamende vertoningen zijn datquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet hij
Goedelezou leuk zijn. Een andere optie is misschien Jan Leyers (zomergasten presentator). Of Christophe Haddad, Louis Talpe (beide ex-GTST acteurs) of Wim Helsen.
Dat zou ik niet erg vindenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die knakker uit GTST; "mega Toby" ()
Dan kan je Aaf vast ook prima hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ergerde mij vorig jaar niet aan haar, wel aan andere kandidaten.
True, nu ook weer in Expeditie Robinson.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:59 schreef roos85 het volgende:
Ik denk dat Sanne Vogel qua irritatiefactor bijna niet te overtreffen is.
Vind je? Half BNN is ook al geweest met Sander Lantinga, Coen Swijnenberg, Nicolette Kluijver, Dennis Storm en Zarayda Groenhart. Wie is de volgende, Valerio Zeno?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vind ik sowieso bij WIDM wel meevallen. Daar weten ze altijd nog wel origineel uit de hoek te komen qua BN'ers
Dat zou wel awesome zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:45 schreef alors het volgende:
Goedele zou leuk zijn. Een andere optie is misschien Jan Leyers (zomergasten presentator). Of Christophe Haddad, Louis Talpe (beide ex-GTST acteurs) of Wim Helsen.
Valentijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:59 schreef roos85 het volgende:
Ik denk dat Sanne Vogel qua irritatiefactor bijna niet te overtreffen is.
Wim Helsenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet hij
Goedelezou leuk zijn. Een andere optie is misschien Jan Leyers (zomergasten presentator). Of Christophe Haddad, Louis Talpe (beide ex-GTST acteurs) of Wim Helsen.
Columns in de Volkskrant en als zus van Jelle Brandt Corstiusquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar horen we haar van te kennen?
Ah, ik erger me nu al aan haar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef remcoP het volgende:
[..]
Columns in de Volkskrant en als zus van Jelle Brandt Corstius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |