2 januari.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer begint het eigenlijk?
Vorig seizoen was het eerste seizoen dat ik het heb gekeken en heb gevolgd
2 januariquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer begint het eigenlijk?
Vorig seizoen was het eerste seizoen dat ik het heb gekeken en heb gevolgd
Geloof het of niet, maar ik ken die dus welquote:
Klopt. Ik vind het vaak juist wel leuk als ik mensen niet ken... ik blijf namelijk voorstander van een serie met onbekende Nederlandersquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik ken ook 3 van de 5![]()
Niet dat het mij uitmaakt, mensen kunnen soms toch heel leuk zijn
Paulien was toen de enige die ik voor het seizoen wel kendequote:Op zondag 13 oktober 2013 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik kende Paulien niet voor WIDM vorig jaar maar vond dat zo'n leuk mens (vooral haar uitspraak in de eerste aflevering over zenuwen in haar kut ofzo). Wellicht is dat nu weer zo met onbekende kandidaten
Zij was voor mij de enige die ik niet kendequote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Paulien was toen de enige die ik voor het seizoen wel kende.
Ik ergerde mij vorig jaar niet aan haar, wel aan andere kandidaten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:03 schreef Goodbye het volgende:
Paulien en Aaf zijn allebei van die types die op schrift best leuk overkomen, maar op bewegend beeld een beetje rare trekjes hebben.![]()
Susan Visser lijkt me leuk!
Kees kende ik voor WIDM helemaal niet.. Hij was voor mij onbekende! Ik vind hem erg leuk nu en vooral tijdens WIDM!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Kees Tol kende ik wel maar ben ik pas gaan waarderen na WIDM. Voor die tijd zag ik hem maar als een suffe Volendammer
Ik ken 4 van de 5quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik ken ook 3 van de 5![]()
Niet dat het mij uitmaakt, mensen kunnen soms toch heel leuk zijn
dat vind ik sowieso bij WIDM wel meevallen. Daar weten ze altijd nog wel origineel uit de hoek te komen qua BN'ersquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ken alle 5 tot nu toeEn ook geen B of C garnituur, vind ik
Maar je krijgt dan wel overal dat gezeur dat ze de deelnemers niet kennen dus dat ze dan net zo goed een seizoen met onbekende deelnemers hadden kunnen doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het sowieso wel fijn dat ze bij WIDM niet de alledaagse BN'ers doen.
Waarom wil iedereen dat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je krijgt dan wel overal dat gezeur dat ze de deelnemers niet kennen dus dat ze dan net zo goed een seizoen met onbekende deelnemers hadden kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |