Ha meneer Vonk verzoekt een update. U vraagt, wij draaien.
Tja mijn klusweek. Ik heb weinig tijd gehad voor klussen doordeweeks.
Ik heb van de week die nieuwe hal wand dichtgezet met isolatie en gips. Mooi gezicht is dat, wordt al wat.
Die inbouw doos zit in de wand. Viel mee achteraf.
![IMG_20131120_204909_zps66d1a1b1.jpg]()
Toen de wand ook maar dicht geklapt zoals gezegd.
![IMG_20131120_204848_zps7b8ff42e.jpg]()
Zaterdagmorgen begonnen met een lijstje maken "Wat te doen tot de stukadoor erin kan"... Dus daar staan dingen op zoals rachelen afmaken, hal muur stukwerk afbikken, spotjes maken boven de bank, muur dichtmetselen...
Rustig aan begonnen met het lijstje.
Spotjes maken, terwijl het al geïsoleerd is. Brrrrrr kriebel.
![IMG_20131124_190643_zps442574c2.jpg]()
Toen ben ik maar doorgegaan met het volgende grote punt op de lijst, rachelen afmaken. Op één rachel na (met PVC in de weg, CV slang in de weg, bint in de weg, alles in de weg dus ik was er klaar mee.
![IMG_20131124_190624_zps6ab2ad76.jpg]()
Oja, ik heb ook hechthout voorbereid rondom de centraaldozen, dan kan ik tenminste knap een lamp ophangen straks zonder hollewand prutsels.
Al met al toch weer wat gedaan maar er kwam weer een feestje tussendoor, laat thuis, gesloopt...
Het lijstje met werk tot de stukadoor erin kan is niet heel lang meer maar ervaring leert dat het nog wel een tijdje kan duren. Juist die kleine dingen duren lang.
Dus ja, deze week maar weer wat avondjes pakken en wat dingen oplossen. Bultje kalkzandstenen halen en gat dichtmetselen... racheltje maken..
Moet ook weer eens naar de stort maar vind het nogal zielig voor m'n splinternieuwe station. Al dat stof en puin erin te laden

Dusss nu is het weekend! Filmpie opzetten maar. Tenzij er boeiende updates zijn...