Even googlen lijkt mij toch een probleem naar voren te brengen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:49 schreef Gieliovd het volgende:
Helaas... meer naar voren en dan kan ik de woonkamer niet meer in vanuit de hal, meer naar achteren en je komt het souterrain niet meer in zonder je hoofd te stoten...
Het zit niet mee nee...
En het is hier momenteel al 16,5 graad... oei oei oei.
Morgen weer vroeg naar kantoor, met verwarming
Nog enige vorderingen gemaakt Gieliovd ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Gieliovd het volgende:
Thanks, ik heb gekeken en de standaard komt duurder uit dan de prijs die ik nu heb voor de trap die zou passen (specialie maat). Dan zal mijn maat wel net zo duur of duurder zijn.
Ja wel, dat wil je best wel !quote:
Mag je daar eigenlijk zelf wel wat aan doen ? Dat laatste stuk is toch van de gemeente ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:25 schreef Gieliovd het volgende:
Zeg buurman, kan je zaterdag helpen. De steeg is erg verzakt en ook onze eigendom rioolpijp die daar loopt is verzakt.
Ja, komt slecht uit, maar het moet maar.
Hele zaterdag verder... heel gezellig. Maar ja het is nog steeds een puinzooi in de steeg. 8 kuub zand, 1000 tegels, rioolwater en grondwater soep in je schoenen.
Rioolverstopping, buis geplet, koppeling aan hoofdriool kapot.. En nu ben ik stijf als een plank haha. Ze konden die koppeling niet krijgen dus dat is niet gerepareerd. Duszzz...
...
Ik wilde van de week even door gaan in de avond, kom je boven bij je werk van eerder.... staat het opeens totaal uit het lood! Dus ik had een flink![]()
![]()
![]()
![]()
momentje waar ik nog niet uit ben.
Eerst kijken wat m'n lijf doet, huishouden en dan maar ff door aan het wandje.
Klopt, dat is klaar. Deze zit al een tijdje in de muur gefreesd. Dat kan je in deel1 terug vinden met foto's en beschrijving.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:53 schreef dj_ko het volgende:
@TS je was toch ook bezig met een kabelgoot voor je tv? hoe heb je dat nu inmiddels opgelost?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Gieliovd het volgende:
Goed... energie en tijd tekort, weinig kunnen doen heelaasch!
Desalniettemin.... een korte update!
Het plafond, voorzien van de isolatie en de eerste elektra leidingen en centraaldozen:
[ link | afbeelding ]
Het is een rommeltje in de woonkamer!
[ link | afbeelding ]
In de oostmuur zitten nu 11 dozen met PVC weggesmeerd met roodband. Lekker pappen.
[ link | afbeelding ]
De TV muur pak ik anders aan, dat wil ik goed hebben.
3 WCD's, CAI, UTP en een loze leiding en ook nog een doos met 2 buizen voor speakers achterin de kamer. EN buiten dat moois wil ik de TV helemaal vlak aan de muur, zonder kabels. Dus ik heb bij de Hornbach een 60x40 goot gehaald en die in de muur geslepen. Althans, ik ben nu op 30-35 mm diepte dus ik moet nog 5-10 mm dieper alleen m'n slijpschijf is niet groter, uitdagingen stapelen maar door.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als die steeg eigen grond is mag (moet?) het wel, als het geen eigen grond is mag je de straat niet eens openbreken om bij die pijp te komen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Mag je daar eigenlijk zelf wel wat aan doen ? Dat laatste stuk is toch van de gemeente ?
Altijd leuk, gemaakt werk tegenkomen van vorige bewoners wat ooit gemaakt is op de manier zoals het nu net niet moetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:30 schreef Gieliovd het volgende:
Klopt, het is eigen grond met recht van overpad. Idem voor achter onze huizen.
De aansluiting met het hoofdriool heeft de gemeente 8 jaar geleden gemaakt. Het PVC is er zelf ingebeund. Dat vervangen we nu weer deels.
Ben je toch nog aan klussen toegekomen deze week ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef Gieliovd het volgende:
Ach Vonk, dit PVC werk is een kunstwerk vergeleken met wat ik tegenkom in m'n eigen huis. Geloof mij maar.
Zoals Rob Geus altijd zegt: man, man, man, man, man, man, man, man, man, man....
Het is een bende in de steeg. Stond vanmorgen met m'n container in de tuin "oja". Heel blok omlopen om 07:00 met je container te rammelen
Af en toe moet je ook gewoon even weer opladen ! Denk ook eens aan jezelf tussen al het klussen, verbouwen en slopen door !quote:Op zondag 10 november 2013 12:05 schreef Gieliovd het volgende:
@altijdgriep: bedankt! Jij ook veel succes in je project. Maak zeker een project aan, dan kunnen we je volgen en helpen
@user: dank je! Het is en blijft een compromis. Verticaal kan ik er nog een boekenkasten zetten of een sidetable. Ik zag mezelf al m'n mouw in de fik steken door de kaarsjes onder de lichtschakelaars als ze horizontaal zouden komen haha.
Moet ik maar goed nadenken wat wat is. Thanks voor je complimenten
@Bright: dank je!! Een aanwinst zelfs haha. Je doet je best he
Ik zit nu lekker op m'n kont op de bank in Zeewolde in centerparcs. Luxe joh, een bank, CV, schone vloeren... Maandagmiddag weer door aan het wandje!
Ik heb weer zin om te klussen
Kan zijn dat ik over het hoofd heb gezien, maar voor hoeveel heb je het huis aangeschaft en wat is je budget? Als je dat privé houd geen probleemquote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef Gieliovd het volgende:
ThanksGefeliciteerd!
Gips zit vast, alleen toen zag ik dat het MDF nog los zit. Maar ja het was 20:30 dus dan jas ik die aftandse compressor niet meer aan voor mijn nietpistool....
Zo dan. Netjes hoor.(was ik mij zo handigquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:17 schreef Gieliovd het volgende:
Zo, voor de vaste bezoekers een kleine update na een weekendje weg:
Ik ga mijn aankoopprijs, hypotheek enzo niet zomaar op internet gooien.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik over het hoofd heb gezien, maar voor hoeveel heb je het huis aangeschaft en wat is je budget? Als je dat privé houd geen probleemGewoon benieuwd wat dat nou kost zo'n bouwval volledig te herstellen.
Thanksquote:Op donderdag 14 november 2013 16:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan. Netjes hoor.(was ik mij zo handig)
Ach, voordeel is dat je straks wel in een huis totaal naar eigen wens lekker zitquote:Op donderdag 14 november 2013 18:51 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Ik ga mijn aankoopprijs, hypotheek enzo niet zomaar op internet gooien.
2 jaar geleden heb ik ¤25.500 begroot voor de verbouwing. Ik ben gestopt met tellen. Ik had bijvoorbeeld gepland een pui van MP te scoren en voor ¤1000 klaar te zijn. Uiteindelijk heb ik geloof ik ¤4500 betaald voor een compleet nieuwe achterpui. CV zou ik uitbesteden en heb ik ¤2500 voor begroot geloof ik, kost nu wat minder omdat ik alles zelf doe. Maar ja, de radiatoren had ik niet begroot en daar komt ook even ¤1500 voor kijken kwam ik achter.
Dus ja plussen en minnen. Geen idee wat het me gaat kosten. Kan me ook niet meer schelen. Ik ga er sowieso op inleveren gezien de markt in elkaar gestort is en de komende 10 jaar echt geen wonderen verwacht.
[..]
ThanksZiet er wel leuk uit hoor, raar gezicht zoiets netjes en glad gezien de rest een grote atoomramp is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |