Niet de pil slikken en janken dat je misschien zwanger bent? Sorry, maar dat is dan d'r eigen domme schuld!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze had al wat anders geslikt hihaho
Kun je even goed niet neukenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:11 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Daten? Dan gebruik ik 2 condooms, dan hoef je de volgende dag niet zo'n topic te maken.
haha! nog zoiets... het doen met een Fokker en als blijkt dat je misschien zwanger bent er een topic over posten op Fok.. Als het waar is: Arme jongenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:11 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Daten? Dan gebruik ik 2 condooms, dan hoef je de volgende dag niet zo'n topic te maken.
Ik ga akkoord.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef HotSummerNight het volgende:
Maar als de user in kwestie zich meld en hij gaat accoord dan wil ik het wel openbaren
Trots zijn dat je met een vent hebt geneuktquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga akkoord.
Als het een jongen word noemen we hem tong80
Hoi.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:04 schreef Miss.X het volgende:
Wie spreekt dan ook via fok af voor een neukpartijtje, dan zoek ik liever ergens op een straathoek
quote:
Danny of Yvonne natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar even serieus, je houd dat kindje toch wel? Een echt FOK!kindjewij helpen je wel met het verzinnen van een naam.
Tja, moet je ook niet eerst in KLB posten voordat je de aanstaande vader het heuglijk nieuws mede hebt gedeeld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
Heb hem al 5x geprobeerd te bellen maar hij drukt mij steeds weg, wat een lompe hork is het toch
Hij heeft dit topic allang gelezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
Heb hem al 5x geprobeerd te bellen maar hij drukt mij steeds weg, wat een lompe hork is het toch
nee je word niet weg gedrukt, als je jezelf belt krijg je gewoon gelijk de Voicemailquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
Ben je zwanger van Lompe_Hork ja?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
En een pop meenemen naar het consultatiebureau?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef jatochneetoch het volgende:
Laten zitten natuurlijk.
Zodra de baby geboren is geef je hem aan bij de gemeente en kun je alimentatie eisen.
Daarna begraaf je de baby in de kruipruimte en na 5 jaar als het verdacht is dat je kindje niet naar de basisschool gaat geef je hem op als vermist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |