Ik twijfel nog, het ligt natuurlijk ook aan de vader, als hij zich commit aan me dan zou het zomaar een blijvertje kunnen zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:18 schreef tetouaribo het volgende:
Maar wat ga je nu doen dan met het kind? Slet.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar wees gerust TS, een ware FOK!-baby zal nooit naar buiten komen.
Zal wel een knappe fokker zijn dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:19 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, het ligt natuurlijk ook aan de vader, als hij zich commit aan me dan zou het zomaar een blijvertje kunnen zijn
Noemt men tegenwoordig een abortus zo?quote:
Ik hoop weghalen natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:18 schreef tetouaribo het volgende:
Maar wat ga je nu doen dan met het kind? Slet.
quote:
Vanwaar die fixatie?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:58 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Is het een Nederlandse FOK!er of een allochtoontje
Een slet mag wat mij betreft wel kinderen. Als er maar goed voor de kinderen wordt gezorgd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:43 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Ik hoop weghalen natuurlijk.
Zou toch verschrikkelijk zijn als dat kind er later achterkomt dat haar moeder een grote slet is.
Dat kan je dat kind niet aan doen, vind ik.
Effectiviteit neemt zeer sterk af naarmate je langer wacht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:09 schreef SaucyCock het volgende:
Die morning afterpil kan je gerust tot 3 dagen nadat er een embryo begint te groeien nemen hoor.
Dan neem je er 2, binnen 72 uur is het nog redelijk effectief.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Effectiviteit neemt zeer sterk af naarmate je langer wacht.
Je had moeten zeggen: Gaat je geen reet aan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:52 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Omdat ik een artikel schrijf over interraciale koppels nougoed
Hoe kom je erbij dat het middel cumulatief werkt?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Dan neem je er 2, binnen 72 uur is het nog redelijk effectief.
58% noem ik nou niet echt effectief wanneer je iets absoluut wil voorkomen. Zelfs 85% is in zo'n geval verre van ideaal. En ook met 95% kun je voor een 'leuke' verrassing komen te staan.quote:De betrouwbaarheid van de morning-afterpil is minder dan 100%. Deze betrouwbaarheid hangt ook af van de duur van de periode die verloopt tussen geslachtsgemeenschap en de inname van de morning-afterpil.
De betrouwbaarheid is:
95% bij inname van deze pil binnen 24 uur
85% binnen 48 uur
en 58% bij gebruik binnen 72 uur
In alle gevallen is het dus verstandig om ook na het gebruik van de morning-afterpil te controleren dat zwangerschap inderdaad is uitgebleven. Deze cijfers betekenen bovendien, dat men beter kan vertrouwen op anticonceptie vóórdat men geslachtsgemeenschap heeft, dan op de morning-afterpil. Het is beter deze alleen te gebruiken wanneer de anticonceptie mogelijk gefaald heeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Morning-afterpil
Jij bent zijn PR-persoon / spokesperson?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: Gaat je geen reet aan.
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: Gaat je geen reet aan.
Niet, maar je kan het altijd proberen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het middel cumulatief werkt?
En wat betreft de effectiviteit:
[..]
58% noem ik nou niet echt effectief wanneer je iets absoluut wil voorkomen. Zelfs 85% is in zo'n geval verre van ideaal. En ook met 95% kun je voor een 'leuke' verrassing komen te staan.
Ze had al wat anders geslikt hihahoquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:02 schreef Blondje_93 het volgende:
Niet zo slim de pil niet te slikken hé..
Niet de pil slikken en janken dat je misschien zwanger bent? Sorry, maar dat is dan d'r eigen domme schuld!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze had al wat anders geslikt hihaho
Kun je even goed niet neukenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:11 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Daten? Dan gebruik ik 2 condooms, dan hoef je de volgende dag niet zo'n topic te maken.
haha! nog zoiets... het doen met een Fokker en als blijkt dat je misschien zwanger bent er een topic over posten op Fok.. Als het waar is: Arme jongenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:11 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Daten? Dan gebruik ik 2 condooms, dan hoef je de volgende dag niet zo'n topic te maken.
Ik ga akkoord.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef HotSummerNight het volgende:
Maar als de user in kwestie zich meld en hij gaat accoord dan wil ik het wel openbaren
Trots zijn dat je met een vent hebt geneuktquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga akkoord.
Als het een jongen word noemen we hem tong80
Hoi.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:04 schreef Miss.X het volgende:
Wie spreekt dan ook via fok af voor een neukpartijtje, dan zoek ik liever ergens op een straathoek
quote:
Danny of Yvonne natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar even serieus, je houd dat kindje toch wel? Een echt FOK!kindjewij helpen je wel met het verzinnen van een naam.
Tja, moet je ook niet eerst in KLB posten voordat je de aanstaande vader het heuglijk nieuws mede hebt gedeeld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
Heb hem al 5x geprobeerd te bellen maar hij drukt mij steeds weg, wat een lompe hork is het toch
Hij heeft dit topic allang gelezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
Heb hem al 5x geprobeerd te bellen maar hij drukt mij steeds weg, wat een lompe hork is het toch
nee je word niet weg gedrukt, als je jezelf belt krijg je gewoon gelijk de Voicemailquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
Ben je zwanger van Lompe_Hork ja?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
En een pop meenemen naar het consultatiebureau?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef jatochneetoch het volgende:
Laten zitten natuurlijk.
Zodra de baby geboren is geef je hem aan bij de gemeente en kun je alimentatie eisen.
Daarna begraaf je de baby in de kruipruimte en na 5 jaar als het verdacht is dat je kindje niet naar de basisschool gaat geef je hem op als vermist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |