Mac is voor de computers toch en apple is de allesomvattende naam van de macs, iphones, ipads enz enz?quote:
Nee ik bedoel de betekenis. McIntosh is zon veld waar allemaal appels op staan. Vandaar Apple EN Macintoshquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:05 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Mac is voor de computers toch en apple is de allesomvattende naam van de macs, iphones, ipads enz enz?
Oh die swagchat? Link!quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef vogelkooi het volgende:
Op 2.02
VET!!
en welk nr?
Animals en martin
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef vogelkooi het volgende:
Waarom hebben vrouwen van die korte broekjes aan waar de broekzakken onder uit steken, maar als ons schrotum uit de broek hangt dan is dat ineens smerig!
wss 2 frames. eerste waar hij die pillen dropt, 2de waar hij dat spul erop gooit.quote:
Maar t is dus een vine he. Ook niet gefilmd vanaf een beeldscherm.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
wss 2 frames. eerste waar hij die pillen dropt, 2de waar hij dat spul erop gooit.
Samen voegen klaar.
Moeilijk te zien met zulke compressie in een gif
Kan evengoed heur. Hij maakt namelijk een temp file aan als je hem niet helemaal af maakt en dan de app sluit, Aansluiten op je pc/mac whatever en dan kan je vanaf daar die temp file gewoon hernoemen en dan die file je dan hebt aangemaakt derin pleuren en uploadenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar t is dus een vine he. Ook niet gefilmd vanaf een beeldscherm.
http://v.cdn.vine.co/r/vi(...)GTF0dl8w3Cv5D6fq.mp4
Denk het ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:19 schreef vogelkooi het volgende:
Hij schenkt langs de tafel en de pillen worden er op gegooid.
binnen 5 seconden gebanned.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Een of andere teenzone ofzo
http://tinychat.com/teeenzon3
eentje maarquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
FOKKING VEEL INKIJK BIJ TIENERMEIDJES NU
http://tinychat.com/teeenzon3
Ragequitquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:34 schreef Ame_thyst het volgende:
server ff uitgezet, ik wilde de spawners verzetten, dus ik haal de wireless receiver weg, beginnen er 4 spawners te spawnen. Wil ik die receiver terug zetten crashed mijn client, 2x..... lekker die mods die goed werken
Ook dood gegaan dus al mijn armor weer weg. Probeer het morgen wel weer of zo
Nee, geen zin om de world te slopen door 7 uur lang door 4 spawners enderman te laten spawnenquote:
Ik haal 40 fps op mn Lenovo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:44 schreef Ame_thyst het volgende:
en mijn laptop kan blijkbaar ftb amper aan
Nee ik was 9 seconden eerderquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:58 schreef vogelkooi het volgende:
precies tegelijk gepost, dat is dus karma.
Zelf gedaan? Beetje leuk?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:20 schreef Ame_thyst het volgende:
ik kots op metacritic maar om even aan te geven hoe men het waardeert.
http://www.metacritic.com/game/pc/path-of-exile
Free to play hack en slash (diablo / torchlight) volgens de reviews erg goed en het microtransaction systeem is eerlijk (alleen visuele dingen)
Dus, wat te doen als jullie klaar zijn met werken / studeren / fappen
Nog niet, gisteravond zitten downloaden op aanraden van mijn griekse LoL vriendenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zelf gedaan? Beetje leuk?
Ja, beetje wat totalbiscuit ook al eerder in een discussie heeft verteld in iets andere woorden. Kan niet anders dan het met hen eens zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef vogelkooi het volgende:
heb je dat filmpje gezien van nerdecube? die discussie over scores
Geef even een tijd, dan doe ik meequote:Op maandag 14 oktober 2013 13:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nog niet, gisteravond zitten downloaden op aanraden van mijn griekse LoL vriendenVanmiddag/avond eens proberen
ahhh kut! Ik heb nog wat dingetjes gedaan maar heb jouw opinion nodig voor de vloeren etc. moeten we even samen beslissenquote:
LIMBOLAND? Nee keine picsquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee gewoon pics, ik woon niet in brabo btw
Moet een betere profiel pic nemen denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:49 schreef MineraalWater het volgende:
dus hoe gaat het met tinder heren?
HAHAHA KK LOSER IK HEB AL 2 MATCHES AH RWINAquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet een betere profiel pic nemen denk ik
Haha dikke photoshop er even opgooienquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet een betere profiel pic nemen denk ik
Sowieso niet met je eigen kop danquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHA KK LOSER IK HEB AL 2 MATCHES AH RWINA
Wel, niet eens met een mooiboii foto ofzo, gewoon een foto zoals IK ben, naaktquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sowieso niet met je eigen kop dan
Deze komt anders uit limboland hoor?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plus ik denk dat den Haag wel iets meer meidjes heeft dan de Oostelijke Flevopolder
Waarop staat je afstand dan kotsmongoolquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wel, niet eens met een mooiboii foto ofzo, gewoon een foto zoals IK ben, naakt
[..]
Deze komt anders uit limboland hoor?
ik gebruik hot or not (quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waarop staat je afstand dan kotsmongool
ja wat is dat dan, nog zo'n app?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik gebruik hot or not () omdat tindertjj niet werkt
Jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja wat is dat dan, nog zo'n app?
Ja nog zo'n soort gelijk appquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja wat is dat dan, nog zo'n app?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |