ahhh kut! Ik heb nog wat dingetjes gedaan maar heb jouw opinion nodig voor de vloeren etc. moeten we even samen beslissenquote:
LIMBOLAND? Nee keine picsquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee gewoon pics, ik woon niet in brabo btw
Moet een betere profiel pic nemen denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:49 schreef MineraalWater het volgende:
dus hoe gaat het met tinder heren?
HAHAHA KK LOSER IK HEB AL 2 MATCHES AH RWINAquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet een betere profiel pic nemen denk ik
Haha dikke photoshop er even opgooienquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet een betere profiel pic nemen denk ik
Sowieso niet met je eigen kop danquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHA KK LOSER IK HEB AL 2 MATCHES AH RWINA
Wel, niet eens met een mooiboii foto ofzo, gewoon een foto zoals IK ben, naaktquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sowieso niet met je eigen kop dan
Deze komt anders uit limboland hoor?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plus ik denk dat den Haag wel iets meer meidjes heeft dan de Oostelijke Flevopolder
Waarop staat je afstand dan kotsmongoolquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wel, niet eens met een mooiboii foto ofzo, gewoon een foto zoals IK ben, naakt
[..]
Deze komt anders uit limboland hoor?
ik gebruik hot or not (quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waarop staat je afstand dan kotsmongool
ja wat is dat dan, nog zo'n app?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik gebruik hot or not () omdat tindertjj niet werkt
Jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja wat is dat dan, nog zo'n app?
Ja nog zo'n soort gelijk appquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja wat is dat dan, nog zo'n app?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |