je kan het voor de zekerheid zelf vragenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:22 schreef r_one het volgende:
Ow enneh ... is er al gevraagd hoe en waarover TS gestruikeld is?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat kind? Is toch juist schattig?
Ik vind de 'motor' () weer drie keer niks dus misschien kunnen we dan een deal maken
Als je zelf het postuur en gewicht hebt van een olifant, kom je er nog wel aan. Dan is natuurlijk ook het frame krom als je er bovenop valt. Maar het frame zou dan ook bezwijken als je er zonder te struikelen op gaat zitten voor een proefrit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
1000 euro schade aan een Peewee omdat ie omvalt? Je lult TS, je lult hard.
Oeh! Vertel eens meer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:55 schreef hondashadow het volgende:
TS, het was niet toevallig een Tiger 1050? Die nu schade heeft aan topkuip, bellypan, knipperlicht, spiegel, stuurdopje, duo-step en de beugel van de kofferset?
Een pw80 is gemaakt om te kunnen vallen, die gaat echt niet stuk als TS erop valt. Een tiger 1050 klinkt geloofwaardigerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:28 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als je zelf het postuur en gewicht hebt van een olifant, kom je er nog wel aan. Dan is natuurlijk ook het frame krom als je er bovenop valt. Maar het frame zou dan ook bezwijken als je er zonder te struikelen op gaat zitten voor een proefrit.
Zullen we kindjes maken?quote:
Dan zal TS straks wel komen melden dat het inderdaad een Tiger 1050 was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef Yreal het volgende:
Een pw80 is gemaakt om te kunnen vallen, die gaat echt niet stuk als TS erop valt. Een tiger 1050 klinkt geloofwaardiger
Worden dat dan lieve of mooie kindjes?quote:
Waarschijnlijk van die wijsneuzen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Worden dat dan lieve of mooie kindjes?
Oh...... nou snap ik het.... dit:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zal TS straks wel komen melden dat het inderdaad een Tiger 1050 was.
Was het antwoord op de vraag waar hij over gestruikeld isquote:
Mooie, lieve, slimme kindjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
quote:
Ik denk dat TS je dankbaar zal zijn voor deze plausibele wending.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:54 schreef Leandra het volgende:
Oh...... nou snap ik het.... dit:
[..]
Was het antwoord op de vraag waar hij over gestruikeld is
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh...... nou snap ik het.... dit:
[..]
Was het antwoord op de vraag waar hij over gestruikeld is
Ja, dat wel, maar het antwoord op z'n vraag lijkt me dan ook duidelijk.... het is de verantwoordelijkheid van de verkoper, die moet dat kinderspeelgoed niet laten slingeren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat TS je dankbaar zal zijn voor deze plausibele wending.
Mooie natuurlijk, liever geen 'lieve'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jepquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:31 schreef Deshain het volgende:
Dus je hebt een proefrit gemaakt en bent op je bek gegaan en probeert nu in een één-tweetje met de motorzaak de verzekering te tillen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |