Zullen we kindjes maken?quote:
Dan zal TS straks wel komen melden dat het inderdaad een Tiger 1050 was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef Yreal het volgende:
Een pw80 is gemaakt om te kunnen vallen, die gaat echt niet stuk als TS erop valt. Een tiger 1050 klinkt geloofwaardiger
Worden dat dan lieve of mooie kindjes?quote:
Waarschijnlijk van die wijsneuzen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Worden dat dan lieve of mooie kindjes?
Oh...... nou snap ik het.... dit:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zal TS straks wel komen melden dat het inderdaad een Tiger 1050 was.
Was het antwoord op de vraag waar hij over gestruikeld isquote:
Mooie, lieve, slimme kindjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
quote:
Ik denk dat TS je dankbaar zal zijn voor deze plausibele wending.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:54 schreef Leandra het volgende:
Oh...... nou snap ik het.... dit:
[..]
Was het antwoord op de vraag waar hij over gestruikeld is
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh...... nou snap ik het.... dit:
[..]
Was het antwoord op de vraag waar hij over gestruikeld is
Ja, dat wel, maar het antwoord op z'n vraag lijkt me dan ook duidelijk.... het is de verantwoordelijkheid van de verkoper, die moet dat kinderspeelgoed niet laten slingeren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat TS je dankbaar zal zijn voor deze plausibele wending.
Mooie natuurlijk, liever geen 'lieve'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jepquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:31 schreef Deshain het volgende:
Dus je hebt een proefrit gemaakt en bent op je bek gegaan en probeert nu in een één-tweetje met de motorzaak de verzekering te tillen?
Maar effe quoten voordat de bekentenis weg is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:54 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Jep
Nah, wilde even alle mogelijkheden qua verzekering bekijken. Topic was ook geopend met nog een beetje de schrik in de benen: meer de schrik om zoveel geld te moeten afstaan ineens.
Aangezien er heus wel wat mensen hier zitten die wat weten qua verzekeringen, wilde ik de mening van mensen hier zien. Anyway, het is inmiddels al met de motorzaak besproken dat ik waarschijnlijk de motor toch wel wil, want ik wilde hem voor de proefrit ook al in principe. Nu wordt het alleen waarschijnlijk met schade kopen.. helaas. Gelukkig kan ik hem zelf voor vrij goedkoop opknappen, schade valt reuze mee.
Ik zag zelf ook wel in dat ik geen kans gehad om dit als valschade te claimen, het is duidelijk schuifschadeMijn excuses dat ik gelogen heb tegen jullie!
![]()
Nee, dat gebeurt alleen als je daadwerkelijk iets claimt. Alles is allang uitgesproken met verzekeraar/motorzaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef Neuroscience het volgende:
Door types als TS gaan premies omhoog. Hulde voor TS
Maar als je enige kans zou maken, had je het ook geclaimt. Dat het je nu niet lukt is wat anders. Een volgende keer zal je weer proberen fraude te plegen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:09 schreef BlackRhino het volgende:
Nee, dat gebeurt alleen als je daadwerkelijk iets claimt. Alles is allang uitgesproken met verzekeraar/motorzaak.
Nope en nopequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:15 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Maar als je enige kans zou maken, had je het ook geclaimt. Dat het je nu niet lukt is wat anders. Een volgende keer zal je weer proberen fraude te plegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |