Is dat ook alweer opgelost. En kunnen we nu dan aub stoppen met die onnodige onderzoeken en straffentwitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zondag 13-10-2013 om 12:44:03Stewards take no action over the collision between @Jules_Bianchi and @GvanderGarde on lap one which put both out of the race. #F1 reageer retweet
Je onderschat Button heel erg, net zoals meerdere hier.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Button heeft een enorm gebrek aan pure snelheid, dan kun je alleen WK worden in een auto die minimaal een halve sec sneller is dan de rest en een teamgenoot die ook niet tot de top behoort.
Schumacher heeft ook dominante auto's gehad, maar bijv eind jaren 90 kon hij met een inferieure Ferrari de auto's van Newey nog erg lastig maken.
Misschien moeten we maar het voetbal-systeem gaan toepassen. De stewards langs de baan zetten met een radio en verbieden om de beelden terug te kijken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Is dat ook alweer opgelost. En kunnen we nu dan aub stoppen met die onnodige onderzoeken en straffentwitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zondag 13-10-2013 om 12:44:03Stewards take no action over the collision between @Jules_Bianchi and @GvanderGarde on lap one which put both out of the race. #F1 reageer retweet
Hij is 3 jaar lang zwaar outqualified door Hamilton, gewoon een gebrek aan pure snelheid dus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Je onderschat Button heel erg, net zoals meerdere hier.
Vorig seizoen in de 2de seizoenshelft elke race in de top 5. Hij had een dipje, want anders was die hoger geeindigt in de ranglijst.
De jaar daarvoor was die de enige die Vettel het moeilijk kon maken sommige races.
Button was in de 1ste 5 races in de top 10 geeindigt, terwijl McLaren toen net zo snel was als Catarham. Dat meen ik. Bianchi was in Spanje bijvoorbeeld sneller paar ronders.
Grosjean outgualified Kimi de laatste races ook vaak net zoals Massa Alonso. Hun hebben toch ook geen gebrek aan pure snelheid? Daarbij heeft Hamilton de meeste snelheid in zich. Button was ook meestel 2 tienden langzamer dan hem in de kwali.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij is 3 jaar lang zwaar outqualified door Hamilton, gewoon een gebrek aan pure snelheid dus.
En de Red Bull is net zo goed als de Marussia
Massa is 3 jaar outqualified door Alonso, en dat Kimi wat mist over 1 ronde was wel duidelijk toen hij naast Massa reed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Grosjean outgualified Kimi de laatste races ook vaak net zoals Massa Alonso. Hun hebben toch ook geen gebrek aan pure snelheid? Daarbij heeft Hamilton de meeste snelheid in zich. Button was ook meestel 2 tienden langzamer dan hem in de kwali.
whoops, post helemaal gemist totdat Buttonleverdinges 'm quotequote:Op zondag 13 oktober 2013 12:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Button heeft een enorm gebrek aan pure snelheid, dan kun je alleen WK worden in een auto die minimaal een halve sec sneller is dan de rest en een teamgenoot die ook niet tot de top behoort.
Schumacher heeft ook dominante auto's gehad, maar bijv eind jaren 90 kon hij met een inferieure Ferrari de auto's van Newey nog erg lastig maken.
Hoe kan je nou het maximale uit een auto halen als andere coureurs zoals Vettel of Hamilton een paar tienden sneller zijn?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
whoops, post helemaal gemist totdat Buttonleverdinges 'm quote![]()
Wat betreft puree snelheid geef ik je wel gelijk. Maar snelheid is niet het enige wat telt bij WK worden of F1 rijder te zijn. Je moet ook constant zijn, en zoveel mogelijk uit het materiaal halen wat je tot je beschikking hebt. En dat doet Button wel als een van de beste, dat die wagen dan niet goed genoeg is om overwinning wilt niet zeggen dat Button een zwakke rijder is.
Nadat in '09 RBR ook de DD-diffuser aan het werken had kelderde idd de resultaten van Button, maar ze bleven wel constant, dwz tussen p4 en p8. Waar die auto op dat moment ook hoorde te staan. Op 1 race na (Spa, en dat was nog niet eens zijn schuld dat ie eruit gedonderd werd) heeft hij alle races in de punten gereden.
Dus ik durf wel te zeggen dat Button dat jaar zeer sterk heeft geeft gereden nadat BrawnGP hun voordeel weg was. Misschien niet zichzelf of de wagen ontstijgen, maar sterk genoeg om op het einde het WK binnen te halen.
Die had de pech dat de remmen hem niet lagen, op het moment dat hij dat onder de knie had was hij net zo snel alleen was het toen te laatquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoe kan je nou het maximale uit een auto halen als andere coureurs zoals Vettel of Hamilton een paar tienden sneller zijn?
Hij zat toen gewoon op de juiste plek bij Brawn, net als Villeneuve in de Williams van Newey. Het zijn aardige coureurs, maar geen absolute top. Zo uit mijn hoofd was de bejaarde Barrichello toen niet eens veel langzamer dan Button.
Staat me ook iets van bij ja, dat Barrichello de 2e helft van het seizoen zelfs beter was.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had de pech dat de remmen hem niet lagen, op het moment dat hij dat onder de knie had was hij net zo snel alleen was het toen te laat
Vandaag reed hij ook een paar seconden achter Perez totdat Perez in aanraking kwam met Rosberg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Button haalt nu zelfs meer dan het maximale uit de auto. McLaren is a.t.m alleen sneller dan de achterblijvers, Willams en Force India, maar toch lukt het hem om bijna elke keer zich in de top 10 te kwalificeren en ook daar te eindigen.
Vandaag was dat geluk ja. Het was zijn eigen schuld dat hij zo langzaam was,maar normaal is hij sneller dan Perez.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vandaag reed hij ook een paar seconden achter Perez totdat Perez in aanraking kwam met Rosberg.
Omdat zij waarschijnlijk ook het maximale uit hun auto halen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoe kan je nou het maximale uit een auto halen als andere coureurs zoals Vettel of Hamilton een paar tienden sneller zijn?
Heb ook nooit gezegd dat ie absolute top is. Integendeel, ik zei zelfs dat ie niet de rauwe snelheid had welke sommige wel hadden/hebben. Ik zei gewoon dat ie dat jaar gewoon sterk heeft gereden, en het maximale uit die wagen heeft gehaald in het begin, en zoveel mogelijk constant heeft gereden op de momenten dat andere constructeurs BrawnGP hadden bijgehaald qua aerodynamische voordelen.quote:Hij zat toen gewoon op de juiste plek bij Brawn, net als Villeneuve in de Williams van Newey. Het zijn aardige coureurs, maar geen absolute top.
Barri is zelfs sporadisch sneller geweest tegen het einde aanquote:Zo uit mijn hoofd was de bejaarde Barrichello toen niet eens veel langzamer dan Button.
Zit uiteraard ook wat persoonlijke voorkeur aan maar Button vind ik ook niet echt tot de huidige toppers horen, dat zijn toch wel Vettel, Alonso, Hamilton en Kimi ook nog wel misschien, dan krijg je Button, Rosberg Webber, man waar ik veel van verwacht is Hulkenberg, lijkt me een potentiële topper.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat zij waarschijnlijk ook het maximale uit hun auto halen.
[..]
Heb ook nooit gezegd dat ie absolute top is. Integendeel, ik zei zelfs dat ie niet de rauwe snelheid had welke sommige wel hadden/hebben. Ik zei gewoon dat ie dat jaar gewoon sterk heeft gereden, en het maximale uit die wagen heeft gehaald in het begin, en zoveel mogelijk constant heeft gereden op de momenten dat andere constructeurs BrawnGP hadden bijgehaald qua aerodynamische voordelen.
[..]
Barri is zelfs sporadisch sneller geweest tegen het einde aan
Ben ik de enige die 2:15 er heel raar uit vindt zien?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef JohnB52 het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/34956/gp-van-japan-highlights
Zelfs in de samenvatting, die v dam na de race heeft ingesproken, ziet ie het verschil tussen Hulkenberg/Alonso en Guitierrez/Massa niet...
En dan ook niet opnieuw inspreken, nee, gewoon uploaden!
Als Button-fan kan ik me hier wel in vinden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit uiteraard ook wat persoonlijke voorkeur aan maar Button vind ik ook niet echt tot de huidige toppers horen, dat zijn toch wel Vettel, Alonso, Hamilton en Kimi ook nog wel misschien, dan krijg je Button, Rosberg Webber, man waar ik veel van verwacht is Hulkenberg, lijkt me een potentiële topper.
Hakkinen in 99, Raikkonen in 2007.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als Button-fan kan ik me hier wel in vinden.![]()
Wat sommige mensen ook wel eens vergeten is dat je fan van iemand kan zijn al is hij niet de snelste
Wat wereldkampioenschappen betreft. Dat is altijd een combinatie van auto en rijder geweest met de auto als overheersende factor. Schumacher in de Benneton met de Ford V8 is denk ik de laatste keer geweest dat een rijder in een mindere auto kampioen is geworden
Hier ben ik het mee eens. Wat mij ergerde, was dat sommige mensen deden alsof Button Maldonaldo niveau is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit uiteraard ook wat persoonlijke voorkeur aan maar Button vind ik ook niet echt tot de huidige toppers horen, dat zijn toch wel Vettel, Alonso, Hamilton en Kimi ook nog wel misschien, dan krijg je Button, Rosberg Webber, man waar ik veel van verwacht is Hulkenberg, lijkt me een potentiële topper.
Hmm ja, Raikkonen vergeten, dat was er idd ook één.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hakkinen in 99, Raikkonen in 2007.
Niet zo slecht, maar de Ferrari was beter. Mocht Schumacher zijn been niet gebroken hebben ben ik er van overtuigd dat hij met 5 vingers in z'n neus kampioen had gewordenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm ja, Raikkonen vergeten, dat was er idd ook één.
De McLaren van Hakkinen was zo slecht niet volgens mij
En dat je een hekel kunt hebben aan de snelste. Dan gaan ze maar allerlei dingen erbij verzinnen waardoor hun favorietje toch even snel of zelfs sneller is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als Button-fan kan ik me hier wel in vinden.![]()
Wat sommige mensen ook wel eens vergeten is dat je fan van iemand kan zijn al is hij niet de snelste
Neuh, 2005, 2003, 2000 wel, en 2008, 2010 en 2012 zijn ook uiterst dubieus.quote:Wat wereldkampioenschappen betreft. Dat is altijd een combinatie van auto en rijder geweest met de auto als overheersende factor. Schumacher in de Benneton met de Ford V8 is denk ik de laatste keer geweest dat een rijder in een mindere auto kampioen is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |