abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 oktober 2013 @ 11:55:53 #151
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_132119074
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:53 schreef Nober het volgende:

[..]

Dan zijn er dus geen grote coureurs in het huidige F1 veld.
er zijn heel veel zeer goede coureurs, maar bij meerdere teams kampioen worden plaatst je net even dat beetje hoger
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_132119193
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

er zijn heel veel zeer goede coureurs, maar bij meerdere teams kampioen worden plaatst je net even dat beetje hoger
Alsof Alonso er wat aan kan doen dat Ferrari geen Adrian Newey in huis heeft.
Alsof Hamilton er wat aan kan doen dat Mercedes geen winnende auto bouwt.
Alsof Räikkönen er wat aan kan doen dat de motor van de McLaren telkens plofte.
Alsof Button er wat aan kan doen dat McLaren geen rol van betekenis speelt dit jaar.

Als ik Vettel was, en de geschiedenis ken, dan zou ik tot Newey's vertrek bij Red Bull blijven.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:00:40 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132119200
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:02:29 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132119235
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:00 schreef Nober het volgende:

[..]

Alsof Button er wat aan kan doen dat McLaren geen rol van betekenis speelt dit jaar.

Als ik Vettel was, en de geschiedenis ken, dan zou ik tot Newey's vertrek bij Red Bull blijven.
Button?
pi_132119265
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Button?
Die werd, in 2009, wereldkampioen bij Brawn GP. ;)
pi_132119368
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:03 schreef Nober het volgende:

[..]

Sinds Villeneuve in 97 de zwakste wereldkampioen denk ik.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:08:00 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132119376
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:03 schreef Nober het volgende:

[..]

:) Weet ik en leuk voor hem maar meer dan goed is op hem niet van toepassing
pi_132119385
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:07 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Nee Vettel de afgelopen jaren.
pi_132119419
quote:

[..]

Schumacher won ook wereldtitels in niet door Newey gebouwde auto's.

Volgend jaar liggen de kaarten met de nieuwe turbomotor en het definitief afschaffen van de geblazen diffuser volledig anders. Ideale gelegenheid om ergens anders te gaan kijken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:09:58 #160
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_132119420
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:07 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Verklaar...

Omdat ie een dominante wagen had in het begin van het '09 seizoen? En Schumacher heeft dat niet diverse jaren gehad, of Vettel nu?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 13-10-2013 12:17:03 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_132119483
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Schumacher won ook wereldtitels in niet door Newey gebouwde auto's.

Volgend jaar liggen de kaarten met de nieuwe turbomotor en het definitief afschaffen van de geblazen diffuser volledig anders. Ideale gelegenheid om ergens anders te gaan kijken.
Ik kijk er naar uit, als Red Bull maar niet blijft winnen.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 oktober 2013 @ 12:15:00 #162
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_132119544
quote:

[..]

het gaat erom dat het hele pakket van coureur en auto goed genoeg is om de titel te winnen. Als je dat bij meerdere teams voor elkaar krijgt geeft je net even dat extra's om je te verheffen boven de rest.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:16:18 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132119569
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:12 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik kijk er naar uit, als Red Bull maar niet blijft winnen.
Ik verwacht volgend jaar meer van Mercedes dan Ferrari eerlijk gezegd
pi_132119661
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:09 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Verklaar...

Omdat ie een dominante wagen had in het begin van het '09 seizoen? En Schumacher heeft dat niet diverse jaren gehad, of Vettel nu?
Button heeft een enorm gebrek aan pure snelheid, dan kun je alleen WK worden in een auto die minimaal een halve sec sneller is dan de rest en een teamgenoot die ook niet tot de top behoort.

Schumacher heeft ook dominante auto's gehad, maar bijv eind jaren 90 kon hij met een inferieure Ferrari de auto's van Newey nog erg lastig maken.
pi_132119710
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik verwacht volgend jaar meer van Mercedes dan Ferrari eerlijk gezegd
En Renault?
pi_132119776
Al dat gezeur op Vettel weer, snap niet wat mensen van hem verwachten om sympathie te winnen. Denk dat sommige stiekem gewoon een beetje jaloers zijn.
En ik snap de tactiek van RB wel. Met Webber inhalen via een undercut en met Vettel op de andere manier. Kan Webber wel huilen dat ze een andere tactiek gebruiken maar alsof Vettel hem dan niet had ingehaald, die is Webber keer op keer de baas.
En ik vind Grojean wel een positieve noot, hoop dat Lotus volgend jaar ook weer competatief kan zijn.
Had het hem wel gegund eerste of tweede te worden maar hij leek alsnog content met de uitslag.
O en Massa is wel weer beetje dramatisch hoor...
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:26:40 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132119797
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:22 schreef Nober het volgende:

[..]

En Renault?
Red Bull is dat jaar wel erg geholpen met de banden, toch wel jammer, maar ze zullen volgend jaar ook wel weer met een aardig pakket aan de start komen.
pi_132119867
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Red Bull is dat jaar wel erg geholpen met de banden, toch wel jammer, maar ze zullen volgend jaar ook wel weer met een aardig pakket aan de start komen.
Denk dat die engine freeze van de afgelopen jaren ook wel in hun voordeel was. De Renault v8 is veel gunstiger voor het chassis dan de Ferrar v8, dat heeft Ferrari ieder jaar parten gespeeld op aerodynamisch vlak.
pi_132119873
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:25 schreef opreis het volgende:
Al dat gezeur op Vettel weer, snap niet wat mensen van hem verwachten om sympathie te winnen. Denk dat sommige stiekem gewoon een beetje jaloers zijn.
En ik snap de tactiek van RB wel. Met Webber inhalen via een undercut en met Vettel op de andere manier. Kan Webber wel huilen dat ze een andere tactiek gebruiken maar alsof Vettel hem dan niet had ingehaald, die is Webber keer op keer de baas.
En ik vind Grojean wel een positieve noot, hoop dat Lotus volgend jaar ook weer competatief kan zijn.
Had het hem wel gegund eerste of tweede te worden maar hij leek alsnog content met de uitslag.
O en Massa is wel weer beetje dramatisch hoor...
Het is saai als telkens dezelfde wint, niet dat Vettel er wat aan kan doen dat hij de beste auto heeft.

Wordt dus ook wel tijd voor echte regelwijzigingen na 3-4 jaar Red Bull.
pi_132119950
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:29 schreef Nober het volgende:

[..]

Het is saai als telkens dezelfde wint, niet dat Vettel er wat aan kan doen dat hij de beste auto heeft.

Die regelwijzigingen die voor 2014 gepland stonden (afgezien van de motor) zijn door de teams tegengehouden. Oorspronkelijk zouden ze gaan rijden met kleinere vleugels en grond-effect, maar de teams wilden liever verder borduren op de huidige aerodynamische regels om zo kosten te besparen.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_132119973
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:29 schreef Nober het volgende:

[..]

Webber kon hem paar jaar terug nog tegenstand geven om het kampioenschap. 2010 en 2012 waren de verschillen ook niet zo heel groot tussen RB en de andere teams.
En ze moeten nog steeds allemaal dezelfde regels naleven.
pi_132120068
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef opreis het volgende:

[..]

Webber kon hem paar jaar terug nog tegenstand geven om het kampioenschap. 2010 en 2012 waren de verschillen ook niet zo heel groot tussen RB en de andere teams.
En ze moeten nog steeds allemaal dezelfde regels naleven.
Alleen omdat Vettel pech had in de races, waardoor Webber in de buurt kon blijven (vooral in 2010). Webber had af en toe goede races waarin hij ongenaakbaar was, maar is niet zo constant als Vettel.
pi_132120147
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:36 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen omdat Vettel pech had in de races, waardoor Webber in de buurt kon blijven (vooral in 2010). Webber had af en toe goede races waarin hij ongenaakbaar was, maar is niet zo constant als Vettel.
Webber heeft zijn kampioenschap vergooit door achterop iemand te rijden wat hem een spectaculaire salto opleverde :P
pi_132120223
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:36 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Heeft meer te maken met de karakteristieken van de auto. Bij een auto die wat minder grip aan de achterzijde heeft en dus zorgt voor overstuur zie je dat Webber het vooral in de kwalificatie nog wel aardig bij kan houden, zodra de auto meer naar onderstuur neigt is Vettel veel sneller. Vorig jaar met het afschaffen van de OBD was RBR constant bezig met het vinden van de juiste uitlatenconfiguratie en was Webber vooral in het begin van het seizoen de snellere in de kwalificatie. Toen dat eenmaal op orde was wist Vettel het weer naar zijn hand te zetten.
pi_132120246
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:39 schreef opreis het volgende:

[..]

Webber heeft zijn kampioenschap vergooit door achterop iemand te rijden wat hem een spectaculaire salto opleverde :P
Misschien wel, maar dan nog kwam het doordat Vettel een aantal races uitviel of pech had met de motor of remmen waardoor hij niet zo veel punten scoorde. Ik heb de resultaten een keer naast elkaar gelegd en in de races waarin ze beiden geen pech hebben gehad was de uitslag (ik meen) 7-1 in het voordeel van Vettel.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:48:13 #176
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_132120396
f1fanatic_co_uk twitterde op zondag 13-10-2013 om 12:44:03 Stewards take no action over the collision between @Jules_Bianchi and @GvanderGarde on lap one which put both out of the race. #F1 reageer retweet
Is dat ook alweer opgelost. En kunnen we nu dan aub stoppen met die onnodige onderzoeken en straffen }:|
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_132120582
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:20 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Button heeft een enorm gebrek aan pure snelheid, dan kun je alleen WK worden in een auto die minimaal een halve sec sneller is dan de rest en een teamgenoot die ook niet tot de top behoort.

Schumacher heeft ook dominante auto's gehad, maar bijv eind jaren 90 kon hij met een inferieure Ferrari de auto's van Newey nog erg lastig maken.
Je onderschat Button heel erg, net zoals meerdere hier.
Vorig seizoen in de 2de seizoenshelft elke race in de top 5. Hij had een dipje, want anders was die hoger geeindigt in de ranglijst.
De jaar daarvoor was die de enige die Vettel het moeilijk kon maken sommige races.
Button was in de 1ste 5 races in de top 10 geeindigt, terwijl McLaren toen net zo snel was als Catarham. Dat meen ik. Bianchi was in Spanje bijvoorbeeld sneller paar ronders.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:56:52 #178
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_132120673
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:48 schreef Sinister-D- het volgende:
f1fanatic_co_uk twitterde op zondag 13-10-2013 om 12:44:03 Stewards take no action over the collision between @Jules_Bianchi and @GvanderGarde on lap one which put both out of the race. #F1 reageer retweet
Is dat ook alweer opgelost. En kunnen we nu dan aub stoppen met die onnodige onderzoeken en straffen }:|
Misschien moeten we maar het voetbal-systeem gaan toepassen. De stewards langs de baan zetten met een radio en verbieden om de beelden terug te kijken.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_132120689
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Je onderschat Button heel erg, net zoals meerdere hier.
Vorig seizoen in de 2de seizoenshelft elke race in de top 5. Hij had een dipje, want anders was die hoger geeindigt in de ranglijst.
De jaar daarvoor was die de enige die Vettel het moeilijk kon maken sommige races.
Button was in de 1ste 5 races in de top 10 geeindigt, terwijl McLaren toen net zo snel was als Catarham. Dat meen ik. Bianchi was in Spanje bijvoorbeeld sneller paar ronders.
Hij is 3 jaar lang zwaar outqualified door Hamilton, gewoon een gebrek aan pure snelheid dus.
En de Red Bull is net zo goed als de Marussia ;)
pi_132120813
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hij is 3 jaar lang zwaar outqualified door Hamilton, gewoon een gebrek aan pure snelheid dus.
En de Red Bull is net zo goed als de Marussia ;)
Grosjean outgualified Kimi de laatste races ook vaak net zoals Massa Alonso. Hun hebben toch ook geen gebrek aan pure snelheid? Daarbij heeft Hamilton de meeste snelheid in zich. Button was ook meestel 2 tienden langzamer dan hem in de kwali.
pi_132120953
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Grosjean outgualified Kimi de laatste races ook vaak net zoals Massa Alonso. Hun hebben toch ook geen gebrek aan pure snelheid? Daarbij heeft Hamilton de meeste snelheid in zich. Button was ook meestel 2 tienden langzamer dan hem in de kwali.
Massa is 3 jaar outqualified door Alonso, en dat Kimi wat mist over 1 ronde was wel duidelijk toen hij naast Massa reed.
Button mist een paar tienden ja, daarom is het ook niet meer dan subtop.
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:05:55 #182
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_132120958
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:20 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

whoops, post helemaal gemist totdat Buttonleverdinges 'm quote :@

Wat betreft puree snelheid geef ik je wel gelijk. Maar snelheid is niet het enige wat telt bij WK worden of F1 rijder te zijn. Je moet ook constant zijn, en zoveel mogelijk uit het materiaal halen wat je tot je beschikking hebt. En dat doet Button wel als een van de beste, dat die wagen dan niet goed genoeg is om overwinning te pakken wilt niet zeggen dat Button een zwakke rijder is.
Nadat in '09 RBR (en anderen) ook de DD-diffuser aan het werken had kelderde idd de resultaten van Button, maar ze bleven wel constant, dwz tussen p4 en p8. Waar die auto op dat moment ook hoorde te staan. Op 1 race na (Spa, en dat was nog niet eens zijn schuld dat ie eruit gedonderd werd) heeft hij alle races in de punten gereden.
Dus ik durf wel te zeggen dat Button dat jaar zeer sterk heeftgereden nadat BrawnGP hun voordeel weg was. Misschien niet zichzelf of de wagen ontstijgen (zoals Schumacher dat wél kon), maar sterk genoeg om op het einde het WK binnen te halen.
pi_132121060
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

whoops, post helemaal gemist totdat Buttonleverdinges 'm quote :@

Wat betreft puree snelheid geef ik je wel gelijk. Maar snelheid is niet het enige wat telt bij WK worden of F1 rijder te zijn. Je moet ook constant zijn, en zoveel mogelijk uit het materiaal halen wat je tot je beschikking hebt. En dat doet Button wel als een van de beste, dat die wagen dan niet goed genoeg is om overwinning wilt niet zeggen dat Button een zwakke rijder is.
Nadat in '09 RBR ook de DD-diffuser aan het werken had kelderde idd de resultaten van Button, maar ze bleven wel constant, dwz tussen p4 en p8. Waar die auto op dat moment ook hoorde te staan. Op 1 race na (Spa, en dat was nog niet eens zijn schuld dat ie eruit gedonderd werd) heeft hij alle races in de punten gereden.
Dus ik durf wel te zeggen dat Button dat jaar zeer sterk heeft geeft gereden nadat BrawnGP hun voordeel weg was. Misschien niet zichzelf of de wagen ontstijgen, maar sterk genoeg om op het einde het WK binnen te halen.
Hoe kan je nou het maximale uit een auto halen als andere coureurs zoals Vettel of Hamilton een paar tienden sneller zijn?
Hij zat toen gewoon op de juiste plek bij Brawn, net als Villeneuve in de Williams van Newey. Het zijn aardige coureurs, maar geen absolute top. Zo uit mijn hoofd was de bejaarde Barrichello toen niet eens veel langzamer dan Button.
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:10:57 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132121099
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:09 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hoe kan je nou het maximale uit een auto halen als andere coureurs zoals Vettel of Hamilton een paar tienden sneller zijn?
Hij zat toen gewoon op de juiste plek bij Brawn, net als Villeneuve in de Williams van Newey. Het zijn aardige coureurs, maar geen absolute top. Zo uit mijn hoofd was de bejaarde Barrichello toen niet eens veel langzamer dan Button.
Die had de pech dat de remmen hem niet lagen, op het moment dat hij dat onder de knie had was hij net zo snel alleen was het toen te laat
pi_132121116
Button haalt nu zelfs meer dan het maximale uit de auto. McLaren is a.t.m alleen sneller dan de achterblijvers, Willams en Force India, maar toch lukt het hem om bijna elke keer zich in de top 10 te kwalificeren en ook daar te eindigen.
pi_132121117
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die had de pech dat de remmen hem niet lagen, op het moment dat hij dat onder de knie had was hij net zo snel alleen was het toen te laat
Staat me ook iets van bij ja, dat Barrichello de 2e helft van het seizoen zelfs beter was.
pi_132121142
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Button haalt nu zelfs meer dan het maximale uit de auto. McLaren is a.t.m alleen sneller dan de achterblijvers, Willams en Force India, maar toch lukt het hem om bijna elke keer zich in de top 10 te kwalificeren en ook daar te eindigen.
Vandaag reed hij ook een paar seconden achter Perez totdat Perez in aanraking kwam met Rosberg.
pi_132121239
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Vandaag reed hij ook een paar seconden achter Perez totdat Perez in aanraking kwam met Rosberg.
Vandaag was dat geluk ja. Het was zijn eigen schuld dat hij zo langzaam was,maar normaal is hij sneller dan Perez.
"Ik had enorm veel onderstuur in de eerste twee stints", zei Button. "Maar dat was mijn eigen schuld. Op weg naar de grid voelde ik te veel grip aan de voorkant en liet ik de voorvleugel ietsje aanpassen. Dat was de verkeerde beslissing en resulteerde in onderstuur. Ik bleef maar blokkeren en de banden gingen er compleet aan.
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:15:53 #189
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_132121252
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:09 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Omdat zij waarschijnlijk ook het maximale uit hun auto halen.
quote:
Hij zat toen gewoon op de juiste plek bij Brawn, net als Villeneuve in de Williams van Newey. Het zijn aardige coureurs, maar geen absolute top.
Heb ook nooit gezegd dat ie absolute top is. Integendeel, ik zei zelfs dat ie niet de rauwe snelheid had welke sommige wel hadden/hebben. Ik zei gewoon dat ie dat jaar gewoon sterk heeft gereden, en het maximale uit die wagen heeft gehaald in het begin, en zoveel mogelijk constant heeft gereden op de momenten dat andere constructeurs BrawnGP hadden bijgehaald qua aerodynamische voordelen.
quote:
Zo uit mijn hoofd was de bejaarde Barrichello toen niet eens veel langzamer dan Button.
Barri is zelfs sporadisch sneller geweest tegen het einde aan ;)
pi_132121856
http://video.sport1.nl/main/clips/34956/gp-van-japan-highlights

Zelfs in de samenvatting, die v dam na de race heeft ingesproken, ziet ie het verschil tussen Hulkenberg/Alonso en Guitierrez/Massa niet...
En dan ook niet opnieuw inspreken, nee, gewoon uploaden!
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:42:29 #191
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_132121904
omg :D Brundle gaat ooit nog eens een pak slaag krijgen van Kai Ebel :')
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:45:13 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132121986
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Omdat zij waarschijnlijk ook het maximale uit hun auto halen.

[..]

Heb ook nooit gezegd dat ie absolute top is. Integendeel, ik zei zelfs dat ie niet de rauwe snelheid had welke sommige wel hadden/hebben. Ik zei gewoon dat ie dat jaar gewoon sterk heeft gereden, en het maximale uit die wagen heeft gehaald in het begin, en zoveel mogelijk constant heeft gereden op de momenten dat andere constructeurs BrawnGP hadden bijgehaald qua aerodynamische voordelen.

[..]

Barri is zelfs sporadisch sneller geweest tegen het einde aan ;)
Zit uiteraard ook wat persoonlijke voorkeur aan maar Button vind ik ook niet echt tot de huidige toppers horen, dat zijn toch wel Vettel, Alonso, Hamilton en Kimi ook nog wel misschien, dan krijg je Button, Rosberg Webber, man waar ik veel van verwacht is Hulkenberg, lijkt me een potentiële topper.
pi_132122050
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef JohnB52 het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/34956/gp-van-japan-highlights

Zelfs in de samenvatting, die v dam na de race heeft ingesproken, ziet ie het verschil tussen Hulkenberg/Alonso en Guitierrez/Massa niet...
En dan ook niet opnieuw inspreken, nee, gewoon uploaden!
Ben ik de enige die 2:15 er heel raar uit vindt zien?
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:50:09 #194
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_132122129
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zit uiteraard ook wat persoonlijke voorkeur aan maar Button vind ik ook niet echt tot de huidige toppers horen, dat zijn toch wel Vettel, Alonso, Hamilton en Kimi ook nog wel misschien, dan krijg je Button, Rosberg Webber, man waar ik veel van verwacht is Hulkenberg, lijkt me een potentiële topper.
Als Button-fan kan ik me hier wel in vinden. ^O^
Wat sommige mensen ook wel eens vergeten is dat je fan van iemand kan zijn al is hij niet de snelste ;)

Wat wereldkampioenschappen betreft. Dat is altijd een combinatie van auto en rijder geweest met de auto als overheersende factor. Schumacher in de Benneton met de Ford V8 is denk ik de laatste keer geweest dat een rijder in een mindere auto kampioen is geworden
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:51:07 #195
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132122154
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Wat sommige mensen ook wel eens vergeten is dat je fan van iemand kan zijn al is hij niet de snelste ;)

Wat wereldkampioenschappen betreft. Dat is altijd een combinatie van auto en rijder geweest met de auto als overheersende factor. Schumacher in de Benneton met de Ford V8 is denk ik de laatste keer geweest dat een rijder in een mindere auto kampioen is geworden
Hakkinen in 99, Raikkonen in 2007.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132122357
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens. Wat mij ergerde, was dat sommige mensen deden alsof Button Maldonaldo niveau is.
  zondag 13 oktober 2013 @ 14:58:04 #197
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_132124081
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hakkinen in 99, Raikkonen in 2007.
Hmm ja, Raikkonen vergeten, dat was er idd ook één.
De McLaren van Hakkinen was zo slecht niet volgens mij
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:46:15 #198
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132125367
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:58 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Hmm ja, Raikkonen vergeten, dat was er idd ook één.
De McLaren van Hakkinen was zo slecht niet volgens mij
Niet zo slecht, maar de Ferrari was beter. Mocht Schumacher zijn been niet gebroken hebben ben ik er van overtuigd dat hij met 5 vingers in z'n neus kampioen had geworden :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132125995
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

En dat je een hekel kunt hebben aan de snelste. Dan gaan ze maar allerlei dingen erbij verzinnen waardoor hun favorietje toch even snel of zelfs sneller is.

quote:
Neuh, 2005, 2003, 2000 wel, en 2008, 2010 en 2012 zijn ook uiterst dubieus.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:05:56 #200
34586 kepler
No bounce, no play
pi_132126200
Ik heb vanochtend de marathon van Maranello gelopen :D Ik heb nog een stuk van de race kunnen kijken in het Ferrari museum, maar niet af kunnen zien. Gek genoeg werd de uitslag snel verklapt bij de finish :P Is het nog de moeite om hem helemaal te kijken of was het redelijk saai? (Ik heb ongeveer tot ronde 24 gezien, Vettel zat Grosjean toen achterna)
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')