Uitblinkers hier: Alt-J, Beach House, Acid Pauli, Burial (EP), Four Tet, John Talabot, Flylo, Phon.o, Stealing Sheep, Tame Impala, The xx en een verzamelalbum. Toch nog flink wat maar ik ga er dit jaar al makkelijk overheen, terwijl ik minder muziek in totaal in mijn bibliotheek heb van dit jaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja hier buiten Lonerism en Christian aTunde Adjuah geen echte uitblinkers volgens mij, even opzoeken.
Zitten, om eerlijk te zijn, in het midden van het album wel wat filler songs net als bij de vorige Jonathan, maar man man man wat is het album goed. En veel veelzijdiger dan de vorige, en die was al goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Hohoho.....dat is natuurlijk veel te vroeg
Pas over 10-15 jaar weet je of 2013 een geweldig muziekjaar is. Voor nu zijn 1967, 1991 en 2001 mijn favorieten, maar dan kan over een paar jaar ook weer anders zijn.
Wilson gaat wel erg hoog eindigen hier
Daar is wel een tooltje voor maar daar klopt niets van omdat de jaartallen heel vaak die van re-releases zijn in plaats van het oorspronkelijke jaar. Wel jammer, want dat is best interessantquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
Kun je ook ergens een last.fm grafiekje maken van de meestgeluisterde muziekjaren? Ben er erg benieuwd naar.
Future Vision is een draak. Die had wel 2 minuten ingekort mogen worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zitten, om eerlijk te zijn, in het midden van het album wel wat filler songs net als bij de vorige Jonathan, maar man man man wat is het album goed. En veel veelzijdiger dan de vorige, en die was al goed
Heb je ook een link?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Daar is wel een tooltje voor maar daar klopt niets van omdat de jaartallen heel vaak die van re-releases zijn in plaats van het oorspronkelijke jaar. Wel jammer, want dat is best interessant
Chromatics is ook vet jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:07 schreef Moody het volgende:
2012: Perfume Genius, Chromatics, Asaf Avidan en Ramona Falls
Lol...dit soort statistieken gaat mij net te ver hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:14 schreef Kerftminister het volgende:
2013:
Queens of the Stone Age - ...Like Clockwork - 9.2
tricot - T H E - 9
Deltron 3030 - Event II - 8.6
Thundercat - Apocalypse - 8.5
Portugal. The Man - Evil Friends - 8.4
Bill Callahan - Dream River - 8.4
Prodigy x Alchemist - Albert Einstein - 8.3
Czarface - Czarface - 8.2
Great Minds - Great Minds - 8.2
Janelle Monae - The Electric Lady - 8.2
Peace - In Love - 8.1
Zijn de uitblinkers van 2013 so far, vind er wel nog een paar een beetje laag gerate, moet ik meer luisteren nog.
Met een uitwisseling met school kreeg ik wat met een Griekse, uiteindelijk ging dat over maar we hebben veel muziek uitgewisseldquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Probeer het al minstens 2-3 jaar onder de aandacht te brengen zonder succes.
Schande idd
Moet ze live nog eens zien. Is jou dat al gelukt??
Love To Love vind ik eigenlijk best goed en Moses Pain vind ik nog heel behoorlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Chromatics is ook vet ja![]()
Ja. Future Fusion, love to love en Moses Pain zijn heel wat minder...en die komen achter elkaar
Tja houd die lijst bij, dus gewoon van daaruit kopiëren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lol...dit soort statistieken gaat mij net te ver hoor
Helaas, oorspronkelijke tooltje lijkt offline (zoals wel meer leuke toolsquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je ook een link?Toch interessant om te zien. In mijn iTunes heb ik 99% van de jaartallen correct, als het niet meer is.
edit: Oh wacht, Last.fm haalt dat natuurlijk uit de eigen databaseNou ja, alsnog wil ik wel eens kijken
Was dat het beste wat jullie toen uitgewisseld hadden?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met een uitwisseling met school kreeg ik wat met een Griekse, uiteindelijk ging dat over maar we hebben veel muziek uitgewisseldOnder andere Archive - Again stuurde ze mij..
Jammerquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Helaas, oorspronkelijke tooltje lijkt offline (zoals wel meer leuke tools). Maar er is wel dit als je Opera hebt:
http://userscripts.org/scripts/show/172993
Neuhh..quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Was dat het beste wat jullie toen uitgewisseld hadden?
Maar....goeie smaak had die dameHad je gewoon moeten houden dus.....
Daarvoor rate ik gewoon albums, maar jij hebt hele gemiddeldes en alle nummers apart geratequote:Op zondag 13 oktober 2013 01:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja houd die lijst bij, dus gewoon van daaruit kopiëren.
En die lijst is vooral eigen gemak, luister namelijk zoveel albums dat ik anders de helft zou vergeten.
Ik heb daar maar 7 albums van op m'n PC staanquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:22 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een hoop meuk ertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |