Daarom zei ik er ook tot nu toe bij. Ik ga alleen niet een kwartier wachten voor ik een reactie op de eerste vijf minuten geefquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:09 schreef Moody het volgende:
[..]
De climax komt nog
Maar het is geen popmuziek he. Het broeit vaak, soms echte explosies. Dat is de trip-hop invloed
Probeer het al minstens 2-3 jaar onder de aandacht te brengen zonder succes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:19 schreef Norrage het volgende:
Haha Archive, dat dat hier nog besproken wordtnooit verwacht. Bandje wat nooit de liefde heeft gekregen die het verdient
Raar is dat soms hè. Dat een act als Massive Attack wereldfaam heeft en talloze bands die eigenlijk vrijwel dezelfde potentie hebben helemaal niet. Geldt ook voor een boel andere genres.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:19 schreef Norrage het volgende:
Haha Archive, dat dat hier nog besproken wordtnooit verwacht. Bandje wat nooit de liefde heeft gekregen die het verdient
Nopequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Probeer het al minstens 2-3 jaar onder de aandacht te brengen zonder succes.
Schande idd
Moet ze live nog eens zien. Is jou dat al gelukt??
Zaterdag staan ze in Brussel. Lijkt me een prima weekendtripje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
Moet ze live nog eens zien. Is jou dat al gelukt??
Goed, maar minder dan de restquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nopeheb ze ook lang niet meer geluisterd trouwens, nieuwe album goed dus?
Ja...kunnen zo heel veel voorbeelden noemenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Raar is dat soms hè. Dat een act als Massive Attack wereldfaam heeft en talloze bands die eigenlijk vrijwel dezelfde potentie hebben helemaal niet. Geldt ook voor een boel andere genres.
Ehm. Niet echt, eigenlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet?
Wil je oppassen op mijn zoontje? Mijn vriendin zit in Florence nu
Right time, right place, right manager.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Raar is dat soms hè. Dat een act als Massive Attack wereldfaam heeft en talloze bands die eigenlijk vrijwel dezelfde potentie hebben helemaal niet. Geldt ook voor een boel andere genres.
Tja bij Hip-Hop ook heel erg, kijk maar naar al die praise van Kanye West terwijl veel andere dingen hard ondergesneeuwd worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja...kunnen zo heel veel voorbeelden noemen
Lastig verhaal. Mijn schoonmoeder is vorige week geopereerd en mijn moeder heeft momenteel een hernia.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm. Niet echt, eigenlijk.Heb je geen (schoon)ouders of een oppas waar je hem bij kunt stallen?
+1 voor vaderschapquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Lastig verhaal. Mijn schoonmoeder is vorige week geopereerd en mijn moeder heeft momenteel een hernia.
Ik kan hem wel dumpen ergens, maar dat ga ik niet doen. Had me wel verheugd op wat quality time met mijn zoontjeArchive kan wel wachten.
Ze staan wel in de top-10 van "to-sees". Op nr. 1 een fatsoenlijk concert van Prince. Mijn vorige was na 3 kwartier al weer klaar, omdat hij er geen zin meer in hadquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
+1 voor vaderschap-1 voor nepfan
Nee, grapje natuurlijk. Ik snap je volkomen.Bovendien, een band die al twintig jaar bestaat en al acht albums heeft is ook niet iets wat je nooit meer gaat kunnen zien, schat ik zo in.
Ik kan er eentje in mijn top 10 gaan afkruisen, morgen kaartjes bestellen voor Deltron 3030 namelijk, iemand weten te regelen die meewil.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze staan wel in de top-10 van "to-sees". Op nr. 1 een fatsoenlijk concert van Prince. Mijn vorige was na 3 kwartier al weer klaar, omdat hij er geen zin meer in hadSoms gaat hij 3 uur door....
Hartstikke leuk zo'n persoonlijkheid maar als fan kan het flink kut zijn. Die gast kan verdrinken in zijn eigen ego volgens mij. Of hij heeft gewoon oprecht schijt aan alles.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze staan wel in de top-10 van "to-sees". Op nr. 1 een fatsoenlijk concert van Prince. Mijn vorige was na 3 kwartier al weer klaar, omdat hij er geen zin meer in hadSoms gaat hij 3 uur door....
Dat tweede. 30-40% van zijn optredens zijn 2,5-3 uur en gaat hij helemaal los. Gezien op Youtube, nu nog in het echt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hartstikke leuk zo'n persoonlijkheid maar als fan kan het flink kut zijn. Die gast kan verdrinken in zijn eigen ego volgens mij. Of hij heeft gewoon oprecht schijt aan alles.
17 of zo. Word alsjeblieft niet zo iemand met een krijsende dreumes of kleuter bij zich. Festivals zijn echt geen plek voor kinderenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:31 schreef Moody het volgende:
Vanaf welke leeftijd is het verantwoord om je zoontje mee te nemen naar een festival eigenlijk?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
17 of zo. Word alsjeblieft niet zo iemand met een krijsende dreumes of kleuter bij zich. Festivals zijn echt geen plek voor kinderenZonde van je eigen festival ook maar ook onverantwoordelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |