quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij was jij ook al zo lyrisch over de art van Good Kid, M.A.A.D. City.
[ afbeelding ]
Ook zo'n afschuwelijke hoes. Prachtig dat je polaroid-kinderfoto's hebt waar de triestheid vanaf druipt maar doe mij maar een mooie hoes.Tja alles aan dat album is overrated.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde als met Kanye West, alles wat Kendrick vanaf dat album deed werd zo door mensen geïnterpreteerd dat het wel geniaal MOEST zijn etc etc etc.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Haha, waarschijnlijk op dezelfde manier als hoe ik 'm vondquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had 'm net met mijn recherchekunsten gevonden
Ik heb het kleine albumhoesje uitgesneden en dat met omgekeerde image search teruggezocht. Toen ik het aan het posten was bedacht ik me dat je ook gewoon in zijn last.fm kunt kijken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha, waarschijnlijk op dezelfde manier als hoe ik 'm vond.
Haha, ja dat laatste dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het kleine albumhoesje uitgesneden en dat met omgekeerde image search teruggezocht. Toen ik het aan het posten was bedacht ik me dat je ook gewoon in zijn last.fm kunt kijken.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja alles aan dat album is overrated.
Zelfde als met Kanye West, alles wat Kendrick vanaf dat album deed werd zo door mensen geïnterpreteerd dat het wel geniaal MOEST zijn etc etc etc.
Tja het is wel goed hoor. Maar mensen die zeggen dat die albums van Kendrick of Kanye in de top 10 beste Hip-Hop albums ooit moeten mogen lekker zich in een isolement opsluiten en alle Hip-Hop classics gaan luisteren. Van Organized Konfusion tot NWA, van O.C. tot UGK etc. etc.quote:
Nou bij sommige nummers op Yeezus vind ik dat ook hoor. Die beat van On Sight krijg ik spontaan hoofdpijn van en Hold My Liquor zou ik ook echt niet voor mijn plezier luisteren. Verder zijn de raps van Kanye erg ondermaats met een heleboel cheesy lines. Bound 2 is overigens wel gewoon een goed nummer. GKMC is gewoon een van goede albums die er in een jaar zoveel uitkomen, maar in 2012 was dat totaal niet het geval, dus denk dat die daarom zo gehyped is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:17 schreef DO2 het volgende:
Ja, daar kan ik best inkomen... Maar jij doet het altijd voorkomen alsof het absolute bagger is.
Alsof ze een paar losgeslagen kleuters aan de knoppen hebben laten draaien, ofzo.
Ik ken ook genoeg hip-hop albums die minstens zo goed of beter zijn dan - bijvoorbeeld - Yeezus.
Maar het is wel een fantastische plaat. En ik heb die plaat al tientallen keren aandachtig beluisterd.
Dus ik heb tenminste recht van spreken.
Mooiste is dat het nog grotendeels waar is ook, maar 2012 was dan een erg ondergemiddeld jaar. Vooral in Hip-Hop muziek waar er buiten Big K.R.I.T., Killer Mike en Big Boi weinig boeiends gereleased is (moet ik overigens nog allemaal horen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:23 schreef DO2 het volgende:
Ik vind GKMC nog steeds een van de beste platen van 2012. Dus ik vind die hype wel enigszins terecht.
Door die ignorant fool van een Chief Keef, wat heb ik een hekel aan die man.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:27 schreef DO2 het volgende:
En hoe kan je dit nu niet met plezier luisteren:
Pure extacy,.
Ok dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef ranja het volgende:
Enige goede rapnummer ooit
even die eerste 8 seconden door, maar dan...
Beetje kinderachtig om een heel genre (dat niet Black/Death-Metal, Hardcore of Crunk is) af te doen als slecht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef ranja het volgende:
Enige goede rapnummer ooit
even die eerste 8 seconden door, maar dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |