Een van de weinige sporten die mij totaal niet kan boeien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in de jaren '90 ook best veel Formule 1 gekekenBen ook erg benieuwd naar de film.
Nou ja, mijn oma leefde toen nog en zij kwam op zondag altijd bij mijn ouders en dan was ik er ook vaak en stond Formule 1 aan op tv en discussieerden oma en ik over de coureurs.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:20 schreef borisz het volgende:
Een van de weinige sporten die mij totaal niet kan boeien.
Da's mooi!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, mijn oma leefde toen nog en zij kwam op zondag altijd bij mijn ouders en dan was ik er ook vaak en stond Formule 1 aan op tv en discussieerden oma en ik over de coureurs.
quote:
Dat is echt enorm stoer!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik vond het stiekem hilarisch stoer dat mijn oma die altijd boerin was geweest zo verzot was op die racewagens
Jaquote:
meestal maak ik het een halfuurtje later. zowel op werkdagen als op zaterdag ga ik rond 22:30 naar bed.quote:
Ik lig er nooit voor 0.00 in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
meestal maak ik het een halfuurtje later. zowel op werkdagen als op zaterdag ga ik rond 22:30 naar bed.
de zondag is het geregeld nog veel eerder.
Toen ik nog geen melatonine slikte lag ik er misschien wel in, maar slapen voor die tijd; ho maarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toen ik nog studeerde ik ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer moet je dan stappen enzo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
meestal maak ik het een halfuurtje later. zowel op werkdagen als op zaterdag ga ik rond 22:30 naar bed.
de zondag is het geregeld nog veel eerder.
niet. ik zie daar de lol niet van in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer moet je dan stappen enzo?
Ik wel hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef z80 het volgende:
[..]
niet. ik zie daar de lol niet van in.
en wie wil er met mij de avond/nacht door brengen?
het is dat Rotterdam iets te ver weg is om even naartoe te jakkeren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel hoor.Ik kan met iedereen een toffe avond hebben.
Ja.quote:
Zou die er al zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op een kapsalon te wachten. Ik bestelde hem om 22:25, er stond dat de verwachte aflevertijd om 22:30 zou zijn. Dus eigenlijk zijn ze al een beetje te laat.Ik had er ook heen kunnen lopen, want het is hier in de straat, maar nah.
Ik hou ook niet (meer) van stappenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef z80 het volgende:
niet. ik zie daar de lol niet van in.
en wie wil er met mij de avond/nacht door brengen?
En jij moet gewoon terug leren flirtenquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had trouwens sjans in de tapastent. Was wel eind 30 denk maar leuke man om te zien.
Dat was t trouwens, ik denk er nooit over na om terug te kijken/wenken en later op de bank denk ik 'daarom krijg je nou nooit een vriend'![]()
Mwjah. Wat zal ik ervan zeggen? Ik vraag me vaak wel af waarom we nu ook op zondag moeten gaan winkelen. In dit geval vind ik het wel praktisch want dan kan ik gewoon beginnen straks, maar normaal ga ik niet voor mijn lol zondag de stad in of zo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:55 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen P
Wat toch raar dat je gewoon kan winkelen op zondag, dat kan hier nou echt nietOnze babyspullenwinkel heeft uit geloofsovertuiging zelfs de website op zondag gesloten. (geen grap)
Hij was er best snel, wel een van de slechtste kapsalons die ik ooit op heb. Maar na een halve fles likeur 43 (quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zou die er al zijnDie lekkere kapsalon
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge. Het is echt cocoonweer buiten zeg! Gelukkig heb ik een stoofgerecht gepland, met pasta (zelf draaien) en toe custard (ook zelf maken).
Campagnetijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:31 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)-van-communisme.html
Pot, ketel
Zouden ze naief zijn, of gewoon dom?
Nu ik erover nadenk.. Zou best kunnen omdat ik idd alles negeer tijdens dansen..quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En jij moet gewoon terug leren flirtenMaar misschien ben je een beetje immuun geworden omdat zoveel mannen altijd met je proberen te flirten als je voor je werk aan het dansen bent
Oja rennen met dit weer. Dat stond op mijn to-do lijstje van vandaag, maar dan komt de lichte blessure ook wel even goed uit, want ik heb er gek genoeg ook niet zo´n zin in nu.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
Marathon buiten waar vrienden van me aan meedoenregen en windkracht 8
Gelukkig kan ik het vanaf de woonkamer bekijken
Voor mij een wat minder geschikt gerecht, maar ik kan me er ook niet zoveel bij voorstellen zo'n patatje àlles. Het lijkt een beetje op een mitraillette, alleen dan niet op brood. Het is ergens ook wel erg Nederlands om alles maar gewoon op een hoop te gooien en dat naar binnen te schuiven, maar is het niet zonde als je een gerecht hebt met zoveel smaken, dan je daar heel krampachtig een hele grote smaak van creëert?quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat hele kapsalon vind ik een walgelijke combinatie. Begin dit jaar een paar happen geprobeerd en getverderrie wat vies. Dat dat inmiddels een soort nationaal gerecht is is ongelofelijk.
geen idee. in de sportschool misschien? maar die gene waar ik wel een avondje mee uit wil zijn reeds bezet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou ook niet (meer) van stappenmaar hoe vind je nou een leuke vriendin, zet!
Waar wacht je op?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Bezorgjongen, schiet op! Ik stik van de honger!
Indisch eten van de toko, en het hielp. Tis erquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar wacht je op?
En ik denk ook niet dat je happy wordt van stappen, zetIk in ieder geval niet.
Een enkele keer ben ik nog tot laat en in beweging op zo'n plek te vinden (maar dan wel waar de sfeer en muziek meer richting mijn smaak komen). Verder is dat ook niet zo voor mij. Ik heb liever een kroeg zonder luide muziek met goed bier. Ik ga zo maar eens richting zo'n kroeg, pubquiz vanavondquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:25 schreef borisz het volgende:
Doe mij maar een kroeg/terrasje waar je elkaar kan verstaan.
Heb disco's/clubs ook nooit leuk gevonden.
doe mij maar een tafel vol eten met uitzicht over de rest van de tent.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:25 schreef borisz het volgende:
Hear, hear!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:25 schreef borisz het volgende:
Dit vind ik ook leuk. Doe liever 's avonds wat tot een uur of 0u dan tot 4.30u ergens moeten blijven.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:44 schreef z80 het volgende:
[..]
doe mij maar een tafel vol eten met uitzicht over de rest van de tent.
lekker eten en genieten van de zinloze discussies aan de andere tafels.
Geen regen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
4 mijl in Groningen gelopen (6,4 km). Geen regen, wel wat fris. 44 minuten en 44 seconde over gedaan.
Nu heel moe in de auto
Whut? Hier hoost het al de gansche dag!quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de hele dag nog geen regen gezien, FFT
van ochtend tot ongeveer 13:00 uur hier verschillende buien. toen een droge middag en nu weer buien. wel fris. een bodywarmer was maar net voldoende op de fiets.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen regen?
Hier is het sinds gisteren 19.30u niet meer droog geweest
Goed gelopen zeg!
Internetdaten geprobeerd?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:49 schreef z80 het volgende:
[..]
geen idee. in de sportschool misschien? maar die gene waar ik wel een avondje mee uit wil zijn reeds bezet.
maar stappen als nerd met autistische trekjes, die graag uit de spotlights en zich niet op zijn gemak voelt in drukte, lijkt me ook niets. denk niet dat ik er dan happy/aantrekkelijk uit zie.
Al de hele dag hierquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Goed gedaan, Annie
Ik heb de hele dag nog geen regen gezien, FFT
Geprobeerd en weinig succesquote:
30 kilo afvallen en nog eens proberen?quote:
Op de site al weinig succes of ging het pas fout tijdens de date?quote:
De focus is toch wat je ervan maakt? Als men jou wel aantrekkelijk vindt, maar geen relatiemateriaal, kun je er prat op gaan een ander voorstel aangeboden te krijgen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de site al weinig succes of ging het pas fout tijdens de date?
Ik vond datingsites altijd verschrikkelijk, omdat de focus al direct zo op dates, relaties, seks en alles ligt. Een soort grote vleeskeuring. Daten daarentegen vind ik echt heerlijk.
30 kilo afvallen gaat bij mij een "probleem" worden. volgens een geavanceerde weegschaal heb ik nog geen 9 Kg vet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
30 kilo afvallen en nog eens proberen?Eerste indruk is (helaas) alles op internetdaten, en een fysiek wat je in staat stelt in ieder geval door een eerste indruk heen te komen zodat men nieuwsgierig blijft en wil kijken wie Pee nou echt is, kan net dat verschil maken.
Makkelijker gezegd dan gedaan overigens
Overigens gaat dat nog leuk worden als ik m'n echte lengte in mijn internet dating profiel ga noemen.![]()
![]()
Op een datingsite zit je toch altijd met een doel, iemand ontmoeten. Om één of andere redenen word ik daar nerveus van.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De focus is toch wat je ervan maakt? Als men jou wel aantrekkelijk vindt, maar geen relatiemateriaal, kun je er prat op gaan een ander voorstel aangeboden te krijgen.
Mijn manager / collega vertelde dus dat ze het bijna opgegeven had, het nog 1 kans gaf, en patsboem, dat was de 'ware'.
Ik vind het wel lekker om gefocust te werken, naast andere activiteiten uiteraard.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op een datingsite zit je toch altijd met een doel, iemand ontmoeten. Om één of andere redenen word ik daar nerveus van.
Ik vrees dat 30 kg afvallen jou bijzonder creepy maakt voor vrouwenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:51 schreef z80 het volgende:
30 kilo afvallen gaat bij mij een "probleem" worden. volgens een geavanceerde weegschaal heb ik nog geen 9 Kg vet.
Had je nog naar mijn linkje van een TED talk over datingsites gekeken?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het wel lekker om gefocust te werken, naast andere activiteiten uiteraard.
Tenminste, ik denk dat ik het lekkah vind, dus dat zal ik binnenkort eens uitvinden
en nu ben ik niet creepy?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat 30 kg afvallen jou bijzonder creepy maakt voor vrouwen
Ja, ik vond het vrouwtje niet zo interessant en de talk een beetje overdreven, eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je nog naar mijn linkje van een TED talk over datingsites gekeken?
Nee, niet echt. Maar dat vind ik en ik kijk niet naar mannen als relatiemateriaal, want ik ben al voorzien.quote:
Oh je bent nog nieuw in de online datewereld?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om gefocust te werken, naast andere activiteiten uiteraard.
Tenminste, ik denk dat ik het lekkah vind, dus dat zal ik binnenkort eens uitvinden
quote:Laatst ingelogd: 13 oktober 2013 Deze member is nu beschikbaar
Ha, leuk dat je m'n profiel bekijkt! Blijft toch vreemd om zo jezelf 'te koop' te zetten en allerlei eisen te stellen.. Ga het toch doen: Mijn 'ideale' man is lief, mooi, open en eerlijk, kan er fijne gesprekken mee voeren, lekker knuffelen, leuke dingen ondernemen en nog veel meer. Samen leven, maar ook een eigen leven. Ik denk toch dat je elkaar moet zien/spreken, voordat je weet of het 'klikt'. Dingen die ik zowel belangrijk vind, als bij mezelf terug zie. Mocht dit je aanspreken of je nieuwsgierigheid gewekt zijn, stuur me een berichtje
quote:Wie zoek ik? Het allerleukste vriendje ever natuurlijk! Graag IQ en EQ, humor(!), verzorgd en een vrolijke, open uitstraling. Je hoeft geen 100 hobby's te hebben. Ik heb liever iemand met wie de sufste maandagavond al een feestje kan zijn. Echtheid en diepgang is een must. Oppervlakkigheid is geen beste combi met mij.
Wie ben ik? Vrolijk, positief, humor, IQ en EQ, gevat, zeer verzorgd, lief, beetje stoer, tikkie ondeugend en direct. Daarbij nog een rits minpunten maar persoonlijke ontwikkeling staat nooit stil;). O ja, nog een recent ontdekt pluspunt: ik zie er in t echt jonger uit dan op de foto's)).
Ik wil van elke dag genieten en beleef intens. Moeilijkheden ga ik niet uit de weg. Heb een hekel aan mensen die zichzelf nog steeds niet kennen en vluchtgedrag vertonen. Alles is ok
Hm... ik weet niet of ik hier wel ready voor benquote:Oké, Ik ben overtuigd door mijn vriendinnen... Maar daardoor niet minder nieuwsgierig.
Ik heb een druk leven en genoeg leuke dingen te doen, maar maak graag tijd om hier misschien iets extra's aan toe te voegen.
Ik moest er wel om gniffelen dat ze het zo statistisch en zakelijk had aangepaktquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik vond het vrouwtje niet zo interessant en de talk een beetje overdreven, eerlijk gezegd
Ook als je niet voorzien bent, kun je prima een oordeel vellen denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar dat vind ik en ik kijk niet naar mannen als relatiemateriaal, want ik ben al voorzien.
Vooral die hele eisenlijsten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hm... ik weet niet of ik hier wel ready voor ben_!
Nieuw? Ik moet me nog inschrijven! Op relatieplanet kun je ff spieken in de profielen, wat ik boven heb gequote, en ik vind het tot nu toe niet heel inspirerendquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh je bent nog nieuw in de online datewereld?Meisje op het oog?
Beste datesite is nog altijd FOK!![]()
Ik heb 1 avond ingeschreven gestaan en toen gillend weg gerend van het online datinggebeurenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Hm... ik weet niet of ik hier wel ready voor ben_!
mag ik dat linkje ook?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je nog naar mijn linkje van een TED talk over datingsites gekeken?
Als je vooral van de foto's bent, moet je Tinder eens proberen. App op je telefoon waarbij je gewoon foto's beoordeeld. Als jij ze positief beoordeeld en zij jou ook, dan kun je met elkaar gaan praten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nieuw? Ik moet me nog inschrijven! Op relatieplanet kun je ff spieken in de profielen, wat ik boven heb gequote, en ik vind het tot nu toe niet heel inspirerend
Laten we zeggen dat ik vooral naar de foto's keek![]()
Geen idee meerquote:
Ik sta ook al in de startblokkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 1 avond ingeschreven gestaan en toen gillend weg gerend van het online datinggebeuren
Wow, concrete tip! Thanks, ga het eens downloaden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je vooral van de foto's bent, moet je Tinder eens proberen. App op je telefoon waarbij je gewoon foto's beoordeeld. Als jij ze positief beoordeeld en zij jou ook, dan kun je met elkaar gaan praten.
steer !!quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee meerSteer is daar goed in
Ik heb even in je fotoboek gespiekt, en ik gooi je op de stapel voor de volgende ronde.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt gek op daten en nu ik het zelf niet meer doe, lees ik graag alles over dates van andere.
quote:
Vertaald:quote:Ik zoek een lieve, enthousiaste, hardwerkende man met een prachtige lach en een twinkel in zijn ogen. Ik hou van lezen, reizen, strandwandelingen (samen <3 ) maken en knus samen met een glaasje wijn op de bank een leuke film kijken. Ik ben spontaan, open, vrolijk en hou er van om af en toe lekker gekke dingen te doen. Ben je op zoek naar iemand die weet wat ze wil? Stuur me dan een berichtje en vertel wat leuks over jezelf
quote:Mijn ex was een lul en nergens voor in en zat werkloos thuis, deed overigens ook niets in het huishouden, Keek vooral nors voor zich uit naar voetbal op tv. Hij hield ook niet van boeken. Ik hou vooral van verre reizen die jij gaat betalen en strandwandelingen lijken me wel romantisch, maar eigenlijk haat ik zand in mijn haar en schoenen. De bioscoop vind ik te duur en eigenlijk drink ik bier, maar dat is niet echt iets om in je profiel te zetten. Ik ben vooral spontaan en open met vriendinnen, die dan ook heel veel over de vloer gaan komen en waar ik dan steeds mee zit te lachen terwijl je er geen snars van begrijpt. Ik wil vooral een vent die precies in mijn ideaalplaatje past en als je dat niet doet dan wijs ik je profiel helemaal af zonder reden of tegen berichtje.
Ja, dat dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:
Het zijn vaak ook van die standaard dingen over hobby's of passies, wat dan van die standaard dingen zijn die iedereen wel leuk vind.
Daarom: gewoon kijken naar de foto en indien aantrekkelijk genoeg / wederzijds goedvinden, ff wat verder praten en evt. ontmoeten. Gaat wel veel tijd in zitten denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg de kriebels van datingprofielenIedereen die zichzelf probeert te verkopen in termen die zo gangbaar (en vaag!!) als wat zijn (spontaan, lief, zorgzaam) en eigenlijk niets zeggen over hoe iemand echt is. En iedereen houdt van reizen, lezen, strandwandelingen en is sportief en houdt van dieren/kinderen.
Ik denk dat zo snel mogelijk ontmoeten wel een goed idee is jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Daarom: gewoon kijken naar de foto en indien aantrekkelijk genoeg / wederzijds goedvinden, ff wat verder praten en evt. ontmoeten. Gaat wel veel tijd in zitten denk ik
Bij elke foto moet je je bedenken: dit is de móóiste foto die ze heeft.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Alhoewel, de meeste mensen zetten net die ene goede foto van de 3 jaar geregeld foto's nemen op de site
Ik chat me suf hier in de CUL SC en de mensen hier zijn me enorm meegevallen tijdens de meetsquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:09 schreef Myraela het volgende:
Oh en proberen niet te lang te chatten. Want dat blijkt meestal tijd verspilling te zijn, verwacht je er teveel van omdat het op de chat goed klikte en valt het enorm tegen.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij elke foto moet je je bedenken: dit is de móóiste foto die ze heeft.
En als ze een gekke bek trekt op de foto dan heeft ze een minderwaardigheidscomplex.
Maar met ons wilde je niet datenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik chat me suf hier in de CUL SC en de mensen hier zijn me enorm meegevallen tijdens de meets![]()
![]()
'k zou niet weten met wie?quote:
Dat is anders.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik chat me suf hier in de CUL SC en de mensen hier zijn me enorm meegevallen tijdens de meets![]()
![]()
Je vond me oudquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
'k zou niet weten met wie?
Jij bent zowat de enige die ik fysiek aantrekkelijk genoeg zou vinden om mee te daten
Behalve hoe goed het praten gaat, vind ik het ook tof om te zien hoe de stiltes zijn; mijn ex en ik hadden een 'date' van 10 dagen (lang verhaal) en we praatten tijdens die dagen honderduit maar ook de momenten dat we gewoon ergens zaten stil te zijn waren ook fijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is anders.Ik heb wel eens echt supertof lopen chatten en toen was die tijdens de date gewoon enorm stil. Dat is best ongemakkelijk.
![]()
Al zijn meets de eerste keer ook wel super eng. Maar gelukkig drink ik in het eerste half uur gewoon 3 wijntjes en dan voel ik me prima.
Wanneer kom je hier daten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is anders.Ik heb wel eens echt supertof lopen chatten en toen was die tijdens de date gewoon enorm stil. Dat is best ongemakkelijk.
![]()
Al zijn meets de eerste keer ook wel super eng. Maar gelukkig drink ik in het eerste half uur gewoon 3 wijntjes en dan voel ik me prima.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
En ondanks dat fysiek aantrekkelijkwow
En een mooie stem he
Heel goed, die blijven langer vers.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als wraak om die opmerking heb ik gewoon een man uitgezocht die nog jonger dan jij was
Dat is wel waar, goede stiltes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Behalve hoe goed het praten gaat, vind ik het ook tof om te zien hoe de stiltes zijn; mijn ex en ik hadden een 'date' van 10 dagen (lang verhaal) en we praatten tijdens die dagen honderduit maar ook de momenten dat we gewoon ergens zaten stil te zijn waren ook fijn.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als wraak om die opmerking heb ik gewoon een man uitgezocht die nog jonger dan jij was
Hoe oud is hij?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
goed terug lezen. ze heeft het pas nog onthuld.quote:
Verwekt toen jij een overhoring geschiedenis aan het leren wasquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Hij is 13 jaar jonger, Myraela. Toen ik naar de brugklas ging bestond hij nog niet eens
Gosh! Ik kan me dus echt niet voorstellen om een vriend te hebben die jonger is. Volgens mij ben ik sinds mijn 16de nooit onder de 24 gegaan. Altijd een stuk ouder.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga overigens douchen en mijn spannende boek verder lezen in bed![]()
Succes met de datingsitesIk ben net als Sun blij dat ik nooit 'echt' heb gedate met als doel een partner te vinden. Lijkt me echt vreselijk.
Hij is 13 jaar jonger, Myraela. Toen ik naar de brugklas ging bestond hij nog niet eens
Zoiets jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Verwekt toen jij een overhoring geschiedenis aan het leren was
30 kg afvallen zal idd schelen. Maar goed.....ik heb op dit moment gewoon weinig zin om mezelf elke keer weer te moeten verkopen als ik ga reageren op dames.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
30 kilo afvallen en nog eens proberen?Eerste indruk is (helaas) alles op internetdaten, en een fysiek wat je in staat stelt in ieder geval door een eerste indruk heen te komen zodat men nieuwsgierig blijft en wil kijken wie Pee nou echt is, kan net dat verschil maken.
Makkelijker gezegd dan gedaan overigens
Overigens gaat dat nog leuk worden als ik m'n echte lengte in mijn internet dating profiel ga noemen.![]()
![]()
Dat is een beetje het nadeel als man op datingsites, vrouwen wachten vaker af en worden toch al overladen met berichtjes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
30 kg afvallen zal idd schelen. Maar goed.....ik heb op dit moment gewoon weinig zin om mezelf elke keer weer te moeten verkopen als ik ga reageren op dames.
Gewoon aangeven dat je 7 getallen inkomen per jaar hebt (43.000,00), dan maakt dat overgewicht plots niets meer uitquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
30 kg afvallen zal idd schelen. Maar goed.....ik heb op dit moment gewoon weinig zin om mezelf elke keer weer te moeten verkopen als ik ga reageren op dames.
In 1 avond was ik dusdanig overspoeld met berichtjes dat ik bedacht dat zoiets een dagtaak zou worden, of je moest 95% volkomen negeren (waar dan weer op FOK! over wordt geklaagd, dat vrouwen op datingsites arrogant zijn).quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Myraela het volgende:
Dat is een beetje het nadeel als man op datingsites, vrouwen wachten vaker af en worden toch al overladen met berichtjes.
Maar het is wederzijds: zij verkopen zichzelf ook aan jou.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat je 7 getallen inkomen per jaar hebt (43.000,00), dan maakt dat overgewicht plots niets meer uit
Ik selecteerde al op het onderwerp van het bericht. Als ze door selectie kwamen beoordeelde ik de schrijfstijl. Het hoeft geen perfect Nederlands te zijn, maar iemand die typt als een 12-jarige kan ik echt niet uitstaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In 1 avond was ik dusdanig overspoeld met berichtjes dat ik bedacht dat zoiets een dagtaak zou worden, of je moest 95% volkomen negeren (waar dan weer op FOK! over wordt geklaagd, dat vrouwen op datingsites arrogant zijn).
lkkr dten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik selecteerde al op het onderwerp van het bericht. Als ze door selectie kwamen beoordeelde ik de schrijfstijl. Het hoeft geen perfect Nederlands te zijn, maar iemand die typt als een 12-jarige kan ik echt niet uitstaan.
De 1.000.000 (wat vrouwen zien als 7 getallen) of de 43.000,00?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
O-
Hoewel, hoop ik over een jaar toch aan te tikken
see what I did there?
mij zul je er ook niet vinden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef TAV74 het volgende:
Datingsites, en dan ook nog daten. Personal hell als je het mij vraagt
Nou, schrijf dat op je profiel, dan kunnen alle vrouwen die daar ook een hekel aan hebben op reageren, en zo ontmoet je Sunniesquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef TAV74 het volgende:
Collega van mij is dat dus echt gaan doen en na een date of 10 had ze een leuke man. En ze vond alle dates dus leukquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef TAV74 het volgende:
Of je collega filterde beterquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Collega van mij is dat dus echt gaan doen en na een date of 10 had ze een leuke man. En ze vond alle dates dus leukTerwijl een verpleegkundige die ik ook regelmatig sprak een tijd heeft gedate via zulke sites alleen vervelende kerels trof en er mee is opgehouden. Dus tsja, je moet maar net geluk hebben?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, schrijf dat op je profiel, dan kunnen alle vrouwen die daar ook een hekel aan hebben op reageren, en zo ontmoet je Sunnies
Het zijn twee totaaaal verschillende types en trekken denk ik ook absoluut andere types mannen aan. Ik kan me zo voorstellen dat de succesvolle collega inderdaad veel leukere en volwassener mannen aantrokquote:
Nee joh, te makkelijk. Sunnies ontmoet je alleen op onmogelijke momenten en manierenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, schrijf dat op je profiel, dan kunnen alle vrouwen die daar ook een hekel aan hebben op reageren, en zo ontmoet je Sunnies
Was dat ene feessie toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee joh, te makkelijk. Sunnies ontmoet je alleen op onmogelijke momenten en manieren
Is aan je battle.net account gekoppeld denk ik?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:30 schreef Myraela het volgende:
Isa, ik zag dat je dat HS wilde spelen. Ik heb zo'n beta-key, vind er niets aan. Maar nu kan ik hem zeker niet meer doorgeven ofzo?
Ja, zoietsquote:
Ligt ook wel aan jezelf denk ik. Sommige mensen smalltalken sowieso rustig een avond vol en vinden het dan gezellig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Collega van mij is dat dus echt gaan doen en na een date of 10 had ze een leuke man. En ze vond alle dates dus leukTerwijl een verpleegkundige die ik ook regelmatig sprak een tijd heeft gedate via zulke sites alleen vervelende kerels trof en er mee is opgehouden. Dus tsja, je moet maar net geluk hebben?
Maar met de ene man klets ik uren en heb ik dan nog steeds wat te vertellen en bij de ander weet ik gewoon niets te zeggen. Dus in hoeverre dat per se aan mij ligt weet ik niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:31 schreef TAV74 het volgende:
Ligt ook wel aan jezelf denk ik. Sommige mensen smalltalken sowieso rustig een avond vol en vinden het dan gezellig.
Ja wat ik er van snap wel. bummerquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is aan je battle.net account gekoppeld denk ik?
Dat noemen ze nou 'chemie' Isaquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met de ene man klets ik uren en heb ik dan nog steeds wat te vertellen en bij de ander weet ik gewoon niets te zeggen. Dus in hoeverre dat per se aan mij ligt weet ik niet.
Of je moet me je account gevenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ja wat ik er van snap wel. bummer
nu voel ik mezelf schuldig dat ik het eens even wilde zien, ik dacht dat iedereen wel zonder moeite zo'n key zou krijgen.
Ik wacht nog even tot morgen (sta nog bij wat weggeef acties op de lijst), want ga nu toch naar bed. Maar alvast bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:34 schreef Myraela het volgende:
Er staan geen actieve spellen op, ik zou dat niet eens erg vinden.
Wut?quote:Jouw persoonlijkheid
Dat houd ik voor mezelf Sociaal
Spontaan Verlegen
Avontuurlijk Vrolijk
Gevoelig Humorvol
Rustig Koppig
Trots Meegaand
Attent Achterdochtig
Bezitterig Eenzelvig
Extravert Introvert
Nerveus Veeleisend
Vrijgevig Vrijmoedig
Anders Bekijk meer
Bad boys get all the girlz!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Wut?_!
Nou, ik denk dat ik veeleisend, bezitterig, eenzelvig en achterdochtig maar aan ga kruisen
Toen ik voor het eerst met Sun op een terras zat (voor we samen waren) waren we na uren geklets nog lang niet door de onderwerpen heen, Maar dat is schaars.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met de ene man klets ik uren en heb ik dan nog steeds wat te vertellen en bij de ander weet ik gewoon niets te zeggen. Dus in hoeverre dat per se aan mij ligt weet ik niet.
Het is niet of, of, Sunniequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
leuk lijstje..
Dat houd ik voor mezelf Sociaal
Spontaan Verlegen -> beetje van beide (hangt van de situatie af)
Avontuurlijk Vrolijk -> beiden niet echt..
Gevoelig Humorvol -> allebei natuurlijk![]()
Rustig Koppig -> ook allebei
Trots Meegaand
Attent Achterdochtig
Bezitterig Eenzelvig
Extravert Introvert
Nerveus Veeleisend
Vrijgevig Vrijmoedig
Misschien is het maar goed dat ik mezelf niet meer hoef te verkopen![]()
Neurotisch en autistisch niet vergeten hèquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wut?_!
Nou, ik denk dat ik veeleisend, bezitterig, eenzelvig en achterdochtig maar aan ga kruisen
Nee dat 2e was me wel duidelijk hoor. Maar daarmee is het juist leuker om te moeten kiezen dus ik vond het wel slim eigenlijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is niet of, of, SunnieHet kopieren had de opmaak een beetje verprutst
't is ook niet dat de zaken in de linkerkolom het tegenovergestelde zijn van de rechterkolom.
Sorry, maar je zult het toch van je EQ moeten hebben, vrees ik
Mee eens. Maar ik maak ook geen leuke praatjes met leuke personen ergensquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar het is wederzijds: zij verkopen zichzelf ook aan jou.En met datingsites is dat nu eenmaal bewuster dan wanneer je 'onbewust' een leuk persoon ergens tegenkomt en een leuk praatje maakt.
Hoeveel kamelenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:53 schreef golfer het volgende:
Gelukkig heb ik al een vrouw gekocht en hoef ik niet meer te daten.
Goed gedaan!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:53 schreef golfer het volgende:
Zou mij niet afschrikkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Ik ben vooral saai, neurotisch en lui. En hobby's zijn vooral urenlang doelloos rondsurfen online, gamen en kletsen op een forum. Zou je dat in een profiel kunnen zetten?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Zou mij niet afschrikken
Mits je een mooie foto van jezelf erop hebt staan uiteraard![]()
Dat kan ook in een profielquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het tijd om een simpel bananenijsje te maken.
06.20 hieroquote:
FOK! heeft een leuk datingsite topic, lees je daar al mee?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ook vroeg naar bed.
Zie net dat het ca. 10 EUR per maand gaat kosten, zo'n membership_! Ben ook benieuwd welke datingsite welk volk aantrekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hobby's kunnen ook ontmoetingen opleveren dmv sportverenigingen, clubjes, fora waar je interesses deelt..quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik maak ook geen leuke praatjes met leuke personen ergensBehalve dan op kantoor en daar is iedereen getrouwd met kids of op een andere manier bezet
Goed punt, zal ik eens gaan lurkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
FOK! heeft een leuk datingsite topic, lees je daar al mee?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Even één foto'tje van de shoot vanmiddag (met een mobieltje gemaakt, de echte picca's komen nog):Rrrwr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren je schoenen niet te groot?
En goeie pose; beter dan die aardappelzak naast je.
Confidence through competence
Jawelquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed punt, zal ik eens gaan lurken
[..]
Rrrwr.
Waren je schoenen niet te groot?
Net als een sollicitatiebrief...quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg de kriebels van datingprofielenIedereen die zichzelf probeert te verkopen in termen die zo gangbaar (en vaag!!) als wat zijn (spontaan, lief, zorgzaam) en eigenlijk niets zeggen over hoe iemand echt is. En iedereen houdt van reizen, lezen, strandwandelingen en is sportief en houdt van dieren/kinderen.
Als je het goed doet niet natuurlijk, maar ik vermoed dat veel sollicitatiebrieven niet veel beter zullen zijn neequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Net als een sollicitatiebrief...
Dat is zo ja. Een goede vriendin van me valt op 'foute' jongens, is spannender..quote:
Heb je een link?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
FOK! heeft een leuk datingsite topic, lees je daar al mee?
Thanks!quote:
Zoveel singles zitten hier niet vrees ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:28 schreef Resistor het volgende:
Ik ben niet zo'n SC volger, maar volgens mij heeft een singles-kookclub wel toekomst hier
Foute jongens hebben een robuuster karakter, behandelen je niet als porselein en weten doorgaans goed wat ze willen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is zo ja. Een goede vriendin van me valt op 'foute' jongens, is spannender..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dacht dat het Fokkers waren die elkaar datenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
R&P / Dating(site)-ervaringen #405 Klikt het of niet?
Ging jij niet naar bed?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Foute jongens hebben een robuuster karakter, behandelen je niet als porselein en weten doorgaans goed wat ze willen.
Sowieso beter dan nietszeggende hobby's zoals: Reizen, lekker eten, films kijkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Ik ben vooral saai, neurotisch en lui. En hobby's zijn vooral urenlang doelloos rondsurfen online, gamen en kletsen op een forum. Zou je dat in een profiel kunnen zetten?
Om nou meteen op een datingsite te zeggen dat je gemuilkorfde vrouwen graag met een zweep slaat en met touwen aan katrollen aan het plafond ophangt is ook misschien weer iets te afschrikwekkend?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:10 schreef rijsttafel het volgende:
Sowieso beter dan nietszeggende hobby's zoals: Reizen, lekker eten, films kijken
Dat deelt zo'n beetje 99% van de wereld wel.
Hmm vandaar dat het niet werktequote:Op maandag 14 oktober 2013 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Om nou meteen op een datingsite te zeggen dat je gemuilkorfde vrouwen graag met een zweep slaat en met touwen aan katrollen aan het plafond ophangt is ook misschien weer iets te afschrikwekkend?
Alsof een vrouw slechts een eenmalige aanschaf is. Daar blijft een hoop geld naartoe gaan. Gelukkig is dat ook maar gewoon geld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:53 schreef golfer het volgende:
Dat is natuurlijk de allerergste! "Ik hou van lekker eten" Duhquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:10 schreef rijsttafel het volgende:
Sowieso beter dan nietszeggende hobby's zoals: Reizen, lekker eten, films kijken
Reizen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik hou van lekker etenquote:Op maandag 14 oktober 2013 06:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de allerergste! "Ik hou van lekker eten" DuhWant de rest van de mensen eet het liefst smerig eten.
Goedemorgen. Met mijn lekkere bordje muesli. Want ik hou van lekker eten
Doet het toch altijd heel goed. Een paar van die arme negertjes naast je op Facebook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Reizen.Dat is tegenwoordig zo'n fucking hype. Hoe verder hoe beter en het liefst een land met erg veel magere arme kindjes, want dan kun je aan de rest van de wereld laten zien wat voor een goed persoon jij wel niet moet zijn.
Ooh dat is het ook zeker. Alleen dan mag je er nog wel langer dan 1 minuut over nadenken. Nu schat ik jou wel hoger in Myraelaquote:Op maandag 14 oktober 2013 07:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zo'n tekst zelf schrijven ook wel lastig vond hoor.
Maar door die foto's, gemaakt met een dslr, is ze nu wel amateur fotograaf natuurlijk. Dat is namelijk ook zoiets, iedereen is fotograaf zolang je maar een dure camera hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:26 schreef Molleman het volgende:
[..]
Doet het toch altijd heel goed. Een paar van die arme negertjes naast je op Facebook.
[ afbeelding ]
Pas ook weer op Facebook. Een grietje wat nog te dom is om het woord Afrika te schrijven. Gaat 2 weken naar Kenia, ligt anderhalve week langs het zwembad, gaat 1 keer een safari doen en maakt een partij slechte foto's. En weer naar huis. Toch weer een paar honderd likes
ja!! Ook al zo vreselijk, en 9 van de 10 hebben ' het' echt niet en maken nog steeds gewoon kiekjes.quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar door die foto's, gemaakt met een dslr, is ze nu wel amateur fotograaf natuurlijk. Dat is namelijk ook zoiets, iedereen is fotograaf zolang je maar een dure camera hebt.
"WOW, we hebben zoveel overeenkomsten! "quote:Op maandag 14 oktober 2013 06:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de allerergste! "Ik hou van lekker eten" DuhWant de rest van de mensen eet het liefst smerig eten.
Goedemorgen. Met mijn lekkere bordje muesli. Want ik hou van lekker eten
En dan zelf wel in een hotel slapen en op safari gaan om weer te laten zien hoeveel geld je hebt. Uiteraard alles op facebook zetten!quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Reizen.Dat is tegenwoordig zo'n fucking hype. Hoe verder hoe beter en het liefst een land met erg veel magere arme kindjes, want dan kun je aan de rest van de wereld laten zien wat voor een goed persoon jij wel niet moet zijn.
(toont overigens wel aan dat het een veel voorkomend fenomeen isquote:Op maandag 14 oktober 2013 07:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
edit: molleman had hetzelfde idee
Lezen rijsttafel![]()
Favoriete eten: Ja, ook ik hou van lekker eten. Vooral Chinees. Nouja, daarmee bedoel ik eigenlijk de kroepoek vooral. Niet levende octopus ofzo. Wat denk je wel?quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zo'n tekst zelf schrijven ook wel lastig vond hoor.
Ooh dit is geen foto van haarquote:Op maandag 14 oktober 2013 07:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar door die foto's, gemaakt met een dslr, is ze nu wel amateur fotograaf natuurlijk. Dat is namelijk ook zoiets, iedereen is fotograaf zolang je maar een dure camera hebt.
Dat is toevallig, ik hou ook van koeien. Het liefst in de vorm van een biefstuk op mijn bord. (valt eigenlijk onder 'favoriete eten')quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Favoriete eten: Ja, ook ik hou van lekker eten. Vooral Chinees. Nouja, daarmee bedoel ik eigenlijk de kroepoek vooral. Niet levende octopus ofzo. Wat denk je wel?
Vakantie: Ik hou van nieuwe dingen ontdekken, maar ik verdwaal nog in m'n eigen stad.
Muziek: Heel veel dingen die je vast nog nooit gehoord hebt (zo lijk ik interessant) en heel veel dingen die je vast al veel te vaak gehoord hebt. (zo lijk ik toch ook weer "lekker gewoon gebleven")
Hobbies: Avontuur, pindakaas (valt eigenlijk onder 'favoriete eten'), en elke denkbare combinatie van avontuur en pindakaas.
Lievelingsdier: Koeien. Ik zoek het liefst iemand die ook van koeien houdt, maar is geen vereiste.
Ter inspiratie.
Wow, daten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:44 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik hou ook van koeien. Het liefst in de vorm van een biefstuk op mijn bord. (valt eigenlijk onder 'favoriete eten')
En we mogen weer. Weer op kantoor en de eerste kop koffie zit er al weer in.
That's what she said.quote:
Best wel tof hoor. Als je je van tevoren instelt op een film met een dun plot en overbodige hollywoodtroep.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:19 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en dames en heren....de film Pacific Rim is geen, ik herhaal .... GEEN, aanrader
Slap aftreksel van Indepence Day
Ik had mijn twijfels al, maar achteraf was het zonde van de 2 uurquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Best wel tof hoor. Als je je van tevoren instelt op een film met een dun plot en overbodige hollywoodtroep.
Yupquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:33 schreef Molleman het volgende:
Van het weekend Silence of the Lambs en Hannibal zitten kijken. Blijven lekkere films.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:36 schreef Molleman het volgende:
A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice chianti.
Inderdaad geniaal. Geweldige rol die Anthony Hopkins heeft neergezet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:57 schreef Sunnythesun het volgende:
I ate his liver with some fava beans and a nice chianti.
Dit snap ik nog wel. Er zijn mensen die gek zijn op lekker eten (wij sowieso allemaal) maar er zijn genoeg mensen die eten omdat het moet en verder kan het ze niks schelen. Wat ik overigens niet kan begrijpen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 06:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja maar niemand houdt van 'vies' eten toch? Dus 'lekker' is echt een rare toevoeging. Je zou wel kunnen zeggen dat eten een grote interesse is van je. Of dat koken of uit eten gaan hobby's zijn. Klinkt een stuk logischerquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit snap ik nog wel. Er zijn mensen die gek zijn op lekker eten (wij sowieso allemaal) maar er zijn genoeg mensen die eten omdat het moet en verder kan het ze niks schelen. Wat ik overigens niet kan begrijpen...
Ik ben ervan overtuigd dat er mensen zijn die niet van eten houden. Die eten om in leven te blijven maar het kan ze niets schelen of ze een bruine boterham met kaas krijgen, of een schaaltje van Vork's tomaat-limoen risotto.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar niemand houdt van 'vies' eten toch? Dus 'lekker' is echt een rare toevoeging. Je zou wel kunnen zeggen dat eten een grote interesse is van je. Of dat koken of uit eten gaan hobby's zijn. Klinkt een stuk logischer
Ja dat denk ik ook wel, maar als je iets vies vind eet je het niet toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat er mensen zijn die niet van eten houden. Die eten om in leven te blijven maar het kan ze niets schelen of ze een bruine boterham met kaas krijgen, of een schaaltje van Vork's tomaat-limoen risotto.
Maar niet iedereen vindt dingen vies. Sommige mensen hebben geen mening over eten, en die eten sowieso alles welquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja dat denk ik ook wel, maar als je iets vies vind eet je het niet toch?
Blijf er bij dat van 'lekker' eten houden een nogal sullige opmerking isquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar niet iedereen vindt dingen vies. Sommige mensen hebben geen mening over eten, en die eten sowieso alles wel
Dat sobersoquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Blijf er bij dat van 'lekker' eten houden een nogal sullige opmerking is
quote:
Bizarre dromen zijn vervelend, funest voor het 'lekker geslapen' gevoel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Anyway, ben nog steeds aan het bijkomen van de bizarre dromen die ik vannacht weer had. Ik word er gewoon moeier van wakker dan voor ik ging slapen![]()
Ja, wordt al 4 weken moe wakker er van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bizarre dromen zijn vervelend, funest voor het 'lekker geslapen' gevoel.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Blijf er bij dat van 'lekker' eten houden een nogal sullige opmerking is
Is net zo iets jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]doet me denken aan iemand zijn verlanglijstje voor kerst.
"Een leuk boek"
"Een mooie cd"
quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]doet me denken aan iemand zijn verlanglijstje voor kerst.
"Een leuk boek"
"Een mooie cd"
Mwa, valt mee: de flat waarin we nu wonen is ook niet klein. Scheelt ongeveer 25 vierkante meter aan woonoppervlak. We woonden oorspronkelijk ook al in een (heel lief, scheef, oud) rijtjeshuisje van ongeveer de grootte van ons nieuwe huis. Maar dat werd gesloopt. De flat waarin we toen zijn gaan wonen was eigenlijk bedoeld voor tijdelijk, maar uit luiheid zijn we er ruim zeven jaar blijven zitten.quote:
25 vierkante meter is toch mooi meegenomen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Mwa, valt mee: de flat waarin we nu wonen is ook niet klein. Scheelt ongeveer 25 vierkante meter aan woonoppervlak. We woonden oorspronkelijk ook al in een (heel lief, scheef, oud) rijtjeshuisje van ongeveer de grootte van ons nieuwe huis. Maar dat werd gesloopt. De flat waarin we toen zijn gaan wonen was eigenlijk bedoeld voor tijdelijk, maar uit luiheid zijn we er ruim zeven jaar blijven zitten.En nu dus voor het eerst iets gekocht.
O, en inmiddels in totaal 21 volle vuilnszakken weggedaan. Adieu, spullen!
Ben jij van de Apocalyptica?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:51 schreef minilot het volgende:
Al mijn cd's doneer ik vandaag aan de kringloopwinkel (van Apocalyptica tot Zwan) - weg ermee!
Niet meer nodig sinds Spotify.
Metal op cello's, wie is daar nou niet van?quote:
Wow dat is veel zegquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Mwa, valt mee: de flat waarin we nu wonen is ook niet klein. Scheelt ongeveer 25 vierkante meter aan woonoppervlak. We woonden oorspronkelijk ook al in een (heel lief, scheef, oud) rijtjeshuisje van ongeveer de grootte van ons nieuwe huis. Maar dat werd gesloopt. De flat waarin we toen zijn gaan wonen was eigenlijk bedoeld voor tijdelijk, maar uit luiheid zijn we er ruim zeven jaar blijven zitten.En nu dus voor het eerst iets gekocht.
O, en inmiddels in totaal 21 volle vuilnszakken weggedaan. Adieu, spullen!
Ik neem aan dat daar ook nog wel wat kleding bij mag?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:41 schreef minilot het volgende:
Ik wil ook graag op het punt komen dat mijn hele inboedel alleen nog uit kookgerei en boeken bestast. Vandaar. De rest gaat de deur uit.
Oh ja, dat ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar ook nog wel wat kleding bij mag?Anders wordt het erg lastig werken
In het huis waar ik ga wonen zit al een inbouwoven, maar ik neem ook mijn (grotere) losse oven mee, en die gaat in de bijkeukenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:00 schreef Myraela het volgende:
Ik kneed ook alles nog steeds met de hand, eigenlijk vind ik hem vooral fijn om eitjes op te kloppen. Broodbakmachine was van mijn moeder, die heeft hem gewoon laten staan. Twee oven? Inbouw of niet?
Die zes zijn hopelijk nog niet 'opgehangen'quote:HAARLEM - Een 20-jarige vrouw uit IJmuiden die zei mishandeld te zijn door zes mannen in Haarlem, blijkt dat verhaal te hebben verzonnen. Dat meldt de politie.
Ze deed aangifte van de mishandeling die vrijdagavond 4 oktober zou zijn gebeurd. Het verhaal was dat ze werd achtervolgd na een busritje. Na een discussie met twee mannen zou ze later op straat in elkaar zijn geschopt door deze twee en vier anderen, die kennelijk bij het duo hoorden.
Het politieonderzoek, camerabeelden en diverse getuigenverklaringen bleken haar verhaal niet te ondersteunen, zo meldde de politie maandag. Ze bekende desgevraagd dat het verhaal is verzonnen.
Hoe langer je wacht hoe groter de kans is dat jouw dip dye eruit geknipt wordtquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ga nog niet naar de kapper hoor, ik stel het nog even uit.
Ach wat balen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:41 schreef golfer het volgende:
Had ik mij toch een week geleden een beetje kwaad lopen maken om een incident en dan blijkt het verzonnen te zijn.
Ja, je helemaal voor niets opwinden! Het was beter geweest als ze het niet had verzonnen.quote:
Dus ze heeft die kinderen maar gewoon alleen gelaten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, je helemaal voor niets opwinden! Het was beter geweest als ze het niet had verzonnen.
Heb me met Pacific Rim ook uitstekend vermaakt. We zaten in de bioscoop en er zat een moeder/oma (geen jonge vrouw) met 2 kinderen van 6-7 jaar oud naast ons. Prima film voor die leeftijd. Ze begrepen er dan ook weinig van en mama/oma mocht steeds uitleggen. Na de pauze kwam de volwassene dan ook niet meer terug en zaten wij bij een actie/scifi/geweldsfilm (PG 13) met twee kleine kinderen naast ons
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:18 schreef Myraela het volgende:
Dus ze heeft die kinderen maar gewoon alleen gelaten?
Oh fijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, je helemaal voor niets opwinden! Het was beter geweest als ze het niet had verzonnen.
Heb me met Pacific Rim ook uitstekend vermaakt. We zaten in de bioscoop en er zat een moeder/oma (geen jonge vrouw) met 2 kinderen van 6-7 jaar oud naast ons. Prima film voor die leeftijd. Ze begrepen er dan ook weinig van en mama/oma mocht steeds uitleggen. Na de pauze kwam de volwassene dan ook niet meer terug en zaten wij bij een actie/scifi/geweldsfilm (PG 13) met twee kleine kinderen naast ons
bronquote:Het gezaghebbende British Medical Journal heeft een onderzoek laten uitvoeren naar 2500 van de meest voorgeschreven reguliere medische behandelingen en medicijnen. De uitkomsten zijn gepubliceerd in Clinical Evidance Handbook. En deze uitkomsten, gedaan door de reguliere medische wereld zelf, zijn zeer verontrustend. De geneeskunde blijkt al jarenlang gebruik te maken van medicatie waarvan slechts 12% een positief effect zou kunnen hebben. De rest is kwakzalverij of zelfs levensgevaarlijk.
bronquote:Zwangere vrouwen kunnen eten uit blik en maaltijden die zijn opgewarmd in plastic beter vermijden om te voorkomen dat ze een miskraam krijgen.
Dat constateren Amerikaanse wetenschappers van de universiteit van Stanford.
Chemicaliën zouden zo in het systeem van de vrouwen terechtkomen en de kans op een miskraam met 80 procent vergroten.
Wordt lastig he, als een nieuwssite dat soort dingen op de voorpagina dumptquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef Myraela het volgende:
Als ik zwanger zou zijn, zou ik gewoon gezond en gevarieerd eten, niet drinken of roken, maar voor de rest dat soort berichten gewoon niet lezen.
Volgens mij is dat een kerntaak van de media: mensen bang maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
Wordt lastig he, als een nieuwssite dat soort dingen op de voorpagina dumpt
Yup. Ook met al die fantastische berichten over de crisisquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een kerntaak van de media: mensen bang maken.
Ah, het is weer de boodschapper die 'de dader' is en niet degene die het nieuws maakt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is dat een kerntaak van de media: mensen bang maken.
Je weet net zo goed dat de media een verhaal normaal kunnen brengen of sensationeel en dat laatste levert meer lezers op en dus is het lucratiever.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:56 schreef golfer het volgende:
Ah, het is weer de boodschapper die 'de dader' is en niet degene die het nieuws maakt?
En daarmee zijn de media de bedenkers van het nieuwsfeit?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Je weet net zo goed dat de media een verhaal normaal kunnen brengen of sensationeel en dat laatste levert meer lezers op en dus is het lucratiever.
De journalistiek is allang geen "boodschapper" meer. Het gaat allemaal om kijkcijfers en oplages dus hoe sensationeler de koppen, hoe beter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, het is weer de boodschapper die 'de dader' is en niet degene die het nieuws maakt?
Nee. Maar ze zijn wel degenen die er aandacht aan besteden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarmee zijn de media de bedenkers van het nieuwsfeit?
Er zijn miljoenen nieuwsfeiten per jaar en daarin fungeren de media als filter. Dus ja, het ligt ook, maar zeker niet exclusief, aan de media.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarmee zijn de media de bedenkers van het nieuwsfeit?
Zoals het 8 uur journaal openen met Badr Hariquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
De journalistiek is allang geen "boodschapper" meer. Het gaat allemaal om kijkcijfers en oplages dus hoe sensationeler de koppen, hoe beter.
Dat schrijft die media die jij zo graag verdedigt. Dit schrijven experts: http://www.thisislincolns(...)y.html#axzz2hhmGdH9Zquote:Not to be outdone, a headline in the Daily Star trumpets, "False widow spider on rampage in Britain." The article adds the unlikely news that the arachnid "can kill humans with a single bite."
quote:He said: False widows have been in the UK for over 140 years and they are here in Lincolnshire.
"They have not suddenly just arrived.
But with more and more houses being built their habitats shrink and our houses become their habitats.
"There's always a risk of being bitten by a spider be it a wild domestic spider or a foreign one.
"Someone with a reduced immune system or allergy related to bites or stings could have a problem.
"But there's a lot of panic being caused at the moment about false widows which I think is being blown out of all proportion."
Als je alleen SBS6 kijkt en De Telegraaf leest als nieuwsbron heb je daarin zeker gelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
De journalistiek is allang geen "boodschapper" meer. Het gaat allemaal om kijkcijfers en oplages dus hoe sensationeler de koppen, hoe beter.
De Britse media als voorbeeld nemen is nu net niet zo sterk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoals het 8 uur journaal openen met Badr Hari![]()
![]()
golfer, op dit moment zijn er zwarte weduwe spinnen in de UK die voor grote schreeuwende krantenkoppen zorgen (om mensen bang te maken?). Bijv:
[..]
Dat schrijft die media die jij zo graag verdedigt. Dit schrijven experts: http://www.thisislincolns(...)y.html#axzz2hhmGdH9Z
[..]
Ben ik het wel met je eens, het trieste is vooral de de Telegraaf de grootste krant is....quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je alleen SBS6 kijkt en De Telegraaf leest als nieuwsbron heb je daarin zeker gelijk.
Gelukkig is het overgrote deel van de Nederlandse pers niet alleen uit op kijkcijfers en oplages en wordt er over het algemeen het nieuws gewoon gebracht en geduid zoals het behoord.
's Morgens komen de kranten aan in het ziekenhuis voor de verkoop: een hele grote stapel Telegraaf en het regionaal dagblad en dan 2x Volkskrant en 2x NRCquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:08 schreef TAV74 het volgende:
Ben ik het wel met je eens, het trieste is vooral de de Telegraaf de grootste krant is....
Positief inzien: ruim 500.000 mensen lezen nog elke dag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens, het trieste is vooral de de Telegraaf de grootste krant is....
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
Positief inzien: ruim 500.000 mensen lezen nog elke dag.
[..]
%-gezien daalt de Televaag wel het meest van de landelijke bladenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn manager en ik zijn dikke buddies (wel gewoon zakelijk), gewoon je grenzen aangeven, dat wordt gerespecteerdquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ging jij niet naar bed?![]()
Ik wil niet naar werk morgen. Vraag me af of dit normaal is op zondag of niet.
/hebnogsteedsmanagerhaat
wow, dat is niet slecht zeg, 20 euro voor een tweedehands tv-meubel! Doe je goed. Ik doe dat soort dingen vaak direct naar de kringloopwinkel (nadat ik om me heen heb gevraagd of iemand het kan gebruiken).quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, mijn oude studentenkamer TV-meubel voor 20 EUR verkocht
Wat een gek ervoor geeft
Valse aangifte en daardoor de reputatie van iemand (permanent) beschadigen mag van mij ook keihard gestraft worden, of het nou door een man of vrouw wordt gedaan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:41 schreef golfer het volgende:
Had ik mij toch een week geleden een beetje kwaad lopen maken om een incident en dan blijkt het verzonnen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |