Een van de weinige sporten die mij totaal niet kan boeien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in de jaren '90 ook best veel Formule 1 gekekenBen ook erg benieuwd naar de film.
Nou ja, mijn oma leefde toen nog en zij kwam op zondag altijd bij mijn ouders en dan was ik er ook vaak en stond Formule 1 aan op tv en discussieerden oma en ik over de coureurs.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:20 schreef borisz het volgende:
Een van de weinige sporten die mij totaal niet kan boeien.
Da's mooi!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, mijn oma leefde toen nog en zij kwam op zondag altijd bij mijn ouders en dan was ik er ook vaak en stond Formule 1 aan op tv en discussieerden oma en ik over de coureurs.
quote:
Dat is echt enorm stoer!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik vond het stiekem hilarisch stoer dat mijn oma die altijd boerin was geweest zo verzot was op die racewagens
Jaquote:
meestal maak ik het een halfuurtje later. zowel op werkdagen als op zaterdag ga ik rond 22:30 naar bed.quote:
Ik lig er nooit voor 0.00 in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
meestal maak ik het een halfuurtje later. zowel op werkdagen als op zaterdag ga ik rond 22:30 naar bed.
de zondag is het geregeld nog veel eerder.
Toen ik nog geen melatonine slikte lag ik er misschien wel in, maar slapen voor die tijd; ho maarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toen ik nog studeerde ik ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer moet je dan stappen enzo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
meestal maak ik het een halfuurtje later. zowel op werkdagen als op zaterdag ga ik rond 22:30 naar bed.
de zondag is het geregeld nog veel eerder.
niet. ik zie daar de lol niet van in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer moet je dan stappen enzo?
Ik wel hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef z80 het volgende:
[..]
niet. ik zie daar de lol niet van in.
en wie wil er met mij de avond/nacht door brengen?
het is dat Rotterdam iets te ver weg is om even naartoe te jakkeren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel hoor.Ik kan met iedereen een toffe avond hebben.
Ja.quote:
Zou die er al zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op een kapsalon te wachten. Ik bestelde hem om 22:25, er stond dat de verwachte aflevertijd om 22:30 zou zijn. Dus eigenlijk zijn ze al een beetje te laat.Ik had er ook heen kunnen lopen, want het is hier in de straat, maar nah.
Ik hou ook niet (meer) van stappenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef z80 het volgende:
niet. ik zie daar de lol niet van in.
en wie wil er met mij de avond/nacht door brengen?
En jij moet gewoon terug leren flirtenquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had trouwens sjans in de tapastent. Was wel eind 30 denk maar leuke man om te zien.
Dat was t trouwens, ik denk er nooit over na om terug te kijken/wenken en later op de bank denk ik 'daarom krijg je nou nooit een vriend'![]()
Mwjah. Wat zal ik ervan zeggen? Ik vraag me vaak wel af waarom we nu ook op zondag moeten gaan winkelen. In dit geval vind ik het wel praktisch want dan kan ik gewoon beginnen straks, maar normaal ga ik niet voor mijn lol zondag de stad in of zo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:55 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen P
Wat toch raar dat je gewoon kan winkelen op zondag, dat kan hier nou echt nietOnze babyspullenwinkel heeft uit geloofsovertuiging zelfs de website op zondag gesloten. (geen grap)
Hij was er best snel, wel een van de slechtste kapsalons die ik ooit op heb. Maar na een halve fles likeur 43 (quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zou die er al zijnDie lekkere kapsalon
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge. Het is echt cocoonweer buiten zeg! Gelukkig heb ik een stoofgerecht gepland, met pasta (zelf draaien) en toe custard (ook zelf maken).
Campagnetijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:31 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)-van-communisme.html
Pot, ketel
Zouden ze naief zijn, of gewoon dom?
Nu ik erover nadenk.. Zou best kunnen omdat ik idd alles negeer tijdens dansen..quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En jij moet gewoon terug leren flirtenMaar misschien ben je een beetje immuun geworden omdat zoveel mannen altijd met je proberen te flirten als je voor je werk aan het dansen bent
Oja rennen met dit weer. Dat stond op mijn to-do lijstje van vandaag, maar dan komt de lichte blessure ook wel even goed uit, want ik heb er gek genoeg ook niet zo´n zin in nu.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
Marathon buiten waar vrienden van me aan meedoenregen en windkracht 8
Gelukkig kan ik het vanaf de woonkamer bekijken
Voor mij een wat minder geschikt gerecht, maar ik kan me er ook niet zoveel bij voorstellen zo'n patatje àlles. Het lijkt een beetje op een mitraillette, alleen dan niet op brood. Het is ergens ook wel erg Nederlands om alles maar gewoon op een hoop te gooien en dat naar binnen te schuiven, maar is het niet zonde als je een gerecht hebt met zoveel smaken, dan je daar heel krampachtig een hele grote smaak van creëert?quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat hele kapsalon vind ik een walgelijke combinatie. Begin dit jaar een paar happen geprobeerd en getverderrie wat vies. Dat dat inmiddels een soort nationaal gerecht is is ongelofelijk.
geen idee. in de sportschool misschien? maar die gene waar ik wel een avondje mee uit wil zijn reeds bezet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou ook niet (meer) van stappenmaar hoe vind je nou een leuke vriendin, zet!
Waar wacht je op?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Bezorgjongen, schiet op! Ik stik van de honger!
Indisch eten van de toko, en het hielp. Tis erquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar wacht je op?
En ik denk ook niet dat je happy wordt van stappen, zetIk in ieder geval niet.
Een enkele keer ben ik nog tot laat en in beweging op zo'n plek te vinden (maar dan wel waar de sfeer en muziek meer richting mijn smaak komen). Verder is dat ook niet zo voor mij. Ik heb liever een kroeg zonder luide muziek met goed bier. Ik ga zo maar eens richting zo'n kroeg, pubquiz vanavondquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:25 schreef borisz het volgende:
Doe mij maar een kroeg/terrasje waar je elkaar kan verstaan.
Heb disco's/clubs ook nooit leuk gevonden.
doe mij maar een tafel vol eten met uitzicht over de rest van de tent.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:25 schreef borisz het volgende:
Hear, hear!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:25 schreef borisz het volgende:
Dit vind ik ook leuk. Doe liever 's avonds wat tot een uur of 0u dan tot 4.30u ergens moeten blijven.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:44 schreef z80 het volgende:
[..]
doe mij maar een tafel vol eten met uitzicht over de rest van de tent.
lekker eten en genieten van de zinloze discussies aan de andere tafels.
Geen regen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
4 mijl in Groningen gelopen (6,4 km). Geen regen, wel wat fris. 44 minuten en 44 seconde over gedaan.
Nu heel moe in de auto
Whut? Hier hoost het al de gansche dag!quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de hele dag nog geen regen gezien, FFT
van ochtend tot ongeveer 13:00 uur hier verschillende buien. toen een droge middag en nu weer buien. wel fris. een bodywarmer was maar net voldoende op de fiets.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen regen?
Hier is het sinds gisteren 19.30u niet meer droog geweest
Goed gelopen zeg!
Internetdaten geprobeerd?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:49 schreef z80 het volgende:
[..]
geen idee. in de sportschool misschien? maar die gene waar ik wel een avondje mee uit wil zijn reeds bezet.
maar stappen als nerd met autistische trekjes, die graag uit de spotlights en zich niet op zijn gemak voelt in drukte, lijkt me ook niets. denk niet dat ik er dan happy/aantrekkelijk uit zie.
Al de hele dag hierquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Goed gedaan, Annie
Ik heb de hele dag nog geen regen gezien, FFT
Geprobeerd en weinig succesquote:
30 kilo afvallen en nog eens proberen?quote:
Op de site al weinig succes of ging het pas fout tijdens de date?quote:
De focus is toch wat je ervan maakt? Als men jou wel aantrekkelijk vindt, maar geen relatiemateriaal, kun je er prat op gaan een ander voorstel aangeboden te krijgen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de site al weinig succes of ging het pas fout tijdens de date?
Ik vond datingsites altijd verschrikkelijk, omdat de focus al direct zo op dates, relaties, seks en alles ligt. Een soort grote vleeskeuring. Daten daarentegen vind ik echt heerlijk.
30 kilo afvallen gaat bij mij een "probleem" worden. volgens een geavanceerde weegschaal heb ik nog geen 9 Kg vet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
30 kilo afvallen en nog eens proberen?Eerste indruk is (helaas) alles op internetdaten, en een fysiek wat je in staat stelt in ieder geval door een eerste indruk heen te komen zodat men nieuwsgierig blijft en wil kijken wie Pee nou echt is, kan net dat verschil maken.
Makkelijker gezegd dan gedaan overigens
Overigens gaat dat nog leuk worden als ik m'n echte lengte in mijn internet dating profiel ga noemen.![]()
![]()
Op een datingsite zit je toch altijd met een doel, iemand ontmoeten. Om één of andere redenen word ik daar nerveus van.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De focus is toch wat je ervan maakt? Als men jou wel aantrekkelijk vindt, maar geen relatiemateriaal, kun je er prat op gaan een ander voorstel aangeboden te krijgen.
Mijn manager / collega vertelde dus dat ze het bijna opgegeven had, het nog 1 kans gaf, en patsboem, dat was de 'ware'.
Ik vind het wel lekker om gefocust te werken, naast andere activiteiten uiteraard.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op een datingsite zit je toch altijd met een doel, iemand ontmoeten. Om één of andere redenen word ik daar nerveus van.
Ik vrees dat 30 kg afvallen jou bijzonder creepy maakt voor vrouwenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:51 schreef z80 het volgende:
30 kilo afvallen gaat bij mij een "probleem" worden. volgens een geavanceerde weegschaal heb ik nog geen 9 Kg vet.
Had je nog naar mijn linkje van een TED talk over datingsites gekeken?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het wel lekker om gefocust te werken, naast andere activiteiten uiteraard.
Tenminste, ik denk dat ik het lekkah vind, dus dat zal ik binnenkort eens uitvinden
en nu ben ik niet creepy?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat 30 kg afvallen jou bijzonder creepy maakt voor vrouwen
Ja, ik vond het vrouwtje niet zo interessant en de talk een beetje overdreven, eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je nog naar mijn linkje van een TED talk over datingsites gekeken?
Nee, niet echt. Maar dat vind ik en ik kijk niet naar mannen als relatiemateriaal, want ik ben al voorzien.quote:
Oh je bent nog nieuw in de online datewereld?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om gefocust te werken, naast andere activiteiten uiteraard.
Tenminste, ik denk dat ik het lekkah vind, dus dat zal ik binnenkort eens uitvinden
quote:Laatst ingelogd: 13 oktober 2013 Deze member is nu beschikbaar
Ha, leuk dat je m'n profiel bekijkt! Blijft toch vreemd om zo jezelf 'te koop' te zetten en allerlei eisen te stellen.. Ga het toch doen: Mijn 'ideale' man is lief, mooi, open en eerlijk, kan er fijne gesprekken mee voeren, lekker knuffelen, leuke dingen ondernemen en nog veel meer. Samen leven, maar ook een eigen leven. Ik denk toch dat je elkaar moet zien/spreken, voordat je weet of het 'klikt'. Dingen die ik zowel belangrijk vind, als bij mezelf terug zie. Mocht dit je aanspreken of je nieuwsgierigheid gewekt zijn, stuur me een berichtje
quote:Wie zoek ik? Het allerleukste vriendje ever natuurlijk! Graag IQ en EQ, humor(!), verzorgd en een vrolijke, open uitstraling. Je hoeft geen 100 hobby's te hebben. Ik heb liever iemand met wie de sufste maandagavond al een feestje kan zijn. Echtheid en diepgang is een must. Oppervlakkigheid is geen beste combi met mij.
Wie ben ik? Vrolijk, positief, humor, IQ en EQ, gevat, zeer verzorgd, lief, beetje stoer, tikkie ondeugend en direct. Daarbij nog een rits minpunten maar persoonlijke ontwikkeling staat nooit stil;). O ja, nog een recent ontdekt pluspunt: ik zie er in t echt jonger uit dan op de foto's)).
Ik wil van elke dag genieten en beleef intens. Moeilijkheden ga ik niet uit de weg. Heb een hekel aan mensen die zichzelf nog steeds niet kennen en vluchtgedrag vertonen. Alles is ok
Hm... ik weet niet of ik hier wel ready voor benquote:Oké, Ik ben overtuigd door mijn vriendinnen... Maar daardoor niet minder nieuwsgierig.
Ik heb een druk leven en genoeg leuke dingen te doen, maar maak graag tijd om hier misschien iets extra's aan toe te voegen.
Ik moest er wel om gniffelen dat ze het zo statistisch en zakelijk had aangepaktquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik vond het vrouwtje niet zo interessant en de talk een beetje overdreven, eerlijk gezegd
Ook als je niet voorzien bent, kun je prima een oordeel vellen denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar dat vind ik en ik kijk niet naar mannen als relatiemateriaal, want ik ben al voorzien.
Vooral die hele eisenlijsten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hm... ik weet niet of ik hier wel ready voor ben_!
Nieuw? Ik moet me nog inschrijven! Op relatieplanet kun je ff spieken in de profielen, wat ik boven heb gequote, en ik vind het tot nu toe niet heel inspirerendquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh je bent nog nieuw in de online datewereld?Meisje op het oog?
Beste datesite is nog altijd FOK!![]()
Ik heb 1 avond ingeschreven gestaan en toen gillend weg gerend van het online datinggebeurenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Hm... ik weet niet of ik hier wel ready voor ben_!
mag ik dat linkje ook?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je nog naar mijn linkje van een TED talk over datingsites gekeken?
Als je vooral van de foto's bent, moet je Tinder eens proberen. App op je telefoon waarbij je gewoon foto's beoordeeld. Als jij ze positief beoordeeld en zij jou ook, dan kun je met elkaar gaan praten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nieuw? Ik moet me nog inschrijven! Op relatieplanet kun je ff spieken in de profielen, wat ik boven heb gequote, en ik vind het tot nu toe niet heel inspirerend
Laten we zeggen dat ik vooral naar de foto's keek![]()
Geen idee meerquote:
Ik sta ook al in de startblokkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 1 avond ingeschreven gestaan en toen gillend weg gerend van het online datinggebeuren
Wow, concrete tip! Thanks, ga het eens downloaden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je vooral van de foto's bent, moet je Tinder eens proberen. App op je telefoon waarbij je gewoon foto's beoordeeld. Als jij ze positief beoordeeld en zij jou ook, dan kun je met elkaar gaan praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |