quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Snap dat je verbaasd was, vond het ook wel wat vreemd maar wel grappig
verschil was dat ik er al even over na haeb kunnen denken omdat ik je al eerder dacht te herkennen.
quote:Belangrijke veiligheidswaarschuwing soft nougat ‘pinda/sinaasappel’
Xenos B.V. heeft een veiligheidsrisico geconstateerd in de hiernaast afgebeelde soft nougat met EAN-code 29072774. De soft nougat ‘pinda/sinaasappel’, werd verkocht vanaf 7 maart 2013.
Deze soft nougat bevat pinda’s. Dit staat ondanks onze strenge controle van het etiket niet vermeld in de ingrediëntendeclaratie van een zeer klein deel van de verkochte producten. De soft nougat is volkomen veilig voor consumptie, maar kan gevaar opleveren voor mensen met een pinda-allergie.
Is dit van De Speld of watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Consumentenalert! Xenos roept een product terug
[..]
Nee!quote:
Ze hebben er echt wel begrip voor, daar moet je niet over in zitten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:40 schreef MaJo het volgende:
ik zit er echt even doorheen
weer een feestje af moeten zeggen wegens vermoeidheid, ben bang dat mijn vriendinnen het niet zullen snappen. Ik wil gewoon weer fit zijn en leuke dingen doen maar het zit er even niet in
Ik hoop het maar. Ze weten ook wel wat er met me aan de hand is maar heb het gevoel dat dat niet erg serieus word genomen. Maar goed, goede vriendinnen zullen het inderdaad wel begrijpenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben er echt wel begrip voor, daar moet je niet over in zitten.
Vaak laten ze het niet merken, maar ze snappen het heus wel. Dat is in elk geval wat ik merkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Ze weten ook wel wat er met me aan de hand is maar heb het gevoel dat dat niet erg serieus word genomen. Maar goed, goede vriendinnen zullen het inderdaad wel begrijpen
Meen je dat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben nog niet echt wakker gok ik. Een eitje bakken gaat veeeeeel sneller als ik de gaspit onder de pan aan zou steken.
Dat is wel fijn om te horenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Vaak laten ze het niet merken, maar ze snappen het heus wel. Dat is in elk geval wat ik merk
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben nog niet echt wakker gok ik. Een eitje bakken gaat veeeeeel sneller als ik de gaspit onder de pan aan zou steken.
Ja.quote:
Hm, geen Soempie-actie maar het scheelt niet veelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kook nooit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, geen Soempie-actie maar het scheelt niet veel
Dat klinkt relaxed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:41 schreef MaJo het volgende:
On the plusside: ik blijf dit weekend in mijn ouders huis om mijn broer te vergezellen die op de honden past. We gaan zo lekker House of Cards kijken op Netflix met chippies erbij
Precies wat ik nodig hebquote:
eh, waar hebben we deze mededeling aan te danken?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Dienstmededeling:
de gebiedende wijs van zijn is wees, niet ben.
Het is dus: wees niet bang, wees op tijd, wees er snel bij.
En dus niet: ben niet bang, ben op tijd, ben er snel bij.
Einde mededeling.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Dienstmededeling:
Einde mededeling.
Het zou me niet verbazen als ik dat verkeerd doequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:22 schreef Soempie het volgende:
Dat doen de mensen hier toch niet verkeerd?
Aan de algemene verloedering van de Nederlandse taal.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
eh, waar hebben we deze mededeling aan te danken?
Het is dus eigenlijk: Wees Nie Neijman en Wees Nie Jolinkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Dienstmededeling:
Einde mededeling.
Ik krijg dan altijd de neiging om dat soort personen een draai om hun oren te geven...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:25 schreef Soempie het volgende:
Misschien is het beter om de dienstmededeling te doen in R&P.
Kwam net twee posts tegen in nog geen minuut:
'Ik ken vrouwen heel goed lezen.'
en een andere user:
'zins vorig jaar.'
Duidelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aan de algemene verloedering van de Nederlandse taal.![]()
![]()
Nee, hier gaat dat goed, maar ik wilde het even kwijt. Ik erger me eraan dat het steeds meer voorkomt, ook in gedrukte tekst. Het klinkt ook afschuwelijk, hoe komen mensen daar toch bij?
Ik nog niet, maar vind het sowieso tof dat je het postquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog mijn proza gelezen of post ik dat hier gewoon voor de kat z'n viool?
Ik zou jouw haakverhaal wel lezen, al was het maar omdat jij het geschreven had.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:00 schreef B.ertha het volgende:
Ik niet, maar dat heeft niets met jou te maken.
Whiskey is zo'n ver van mijn bed showDat is net zoiets als wanneer jij een blog over haken zou lezen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik nog niet, maar vind het sowieso tof dat je het post
Gelezen, interessant.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Het 'grappige' is dat kennelijk (bijna) niemand de moeite wil nemen om het artikel minimaal te openen en er bij voorbaat al vanuit gaat dat het een technisch whisky verhaal betreft...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:06 schreef wyccie het volgende:
De kat z'n viool.![]()
Mij boeit whisky ook niet. Andersom verwacht ik ook niet dat jij leest wat ik te schrijven heb over candida vaginalis bij postmenopauzale vrouwen.
Ik hoop dat je je daar niet hobbymatig mee bezig houdtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:06 schreef wyccie het volgende:
Mij boeit whisky ook niet. Andersom verwacht ik ook niet dat jij leest wat ik te schrijven heb over candida vaginalis bij postmenopauzale vrouwen.
MM ik vind het sowieso mooi met hoeveel passie je bezig bent met whisky, ongeacht of het nou mijn hobby is of niet. Het belangrijkste is dat jij er lol uit haalt! Als ik daar aan kan bijdragen door het artikel te lezen dan zal ik dat zeker doen. Alleen niet nu, want nu ga ik naar de kroegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het 'grappige' is dat kennelijk (bijna) niemand de moeite wil nemen om het artikel minimaal te openen en er bij voorbaat al vanuit gaat dat het een technisch whisky verhaal betreft...
Gelezen, toen ben ik gaan rennen en heb er niet meer bij stilgestaan om er iets over te zeggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar ik heb het artikel al verwijderd van mijn webserver.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM ik vind het sowieso mooi met hoeveel passie je bezig bent met whisky, ongeacht of het nou mijn hobby is of niet. Het belangrijkste is dat jij er lol uit haalt! Als ik daar aan kan bijdragen door het artikel te lezen dan zal ik dat zeker doen. Alleen niet nu, want nu ga ik naar de kroeg
OK, dat kan gebeuren...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelezen, toen ben ik gaan rennen en heb er niet meer bij stilgestaan om er iets over te zeggen
quote:Ik vond het wel grappig dat je reisgezelschap opgelucht was toen je wél ging ontbijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |