quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Snap dat je verbaasd was, vond het ook wel wat vreemd maar wel grappig
verschil was dat ik er al even over na haeb kunnen denken omdat ik je al eerder dacht te herkennen.
quote:Belangrijke veiligheidswaarschuwing soft nougat ‘pinda/sinaasappel’
Xenos B.V. heeft een veiligheidsrisico geconstateerd in de hiernaast afgebeelde soft nougat met EAN-code 29072774. De soft nougat ‘pinda/sinaasappel’, werd verkocht vanaf 7 maart 2013.
Deze soft nougat bevat pinda’s. Dit staat ondanks onze strenge controle van het etiket niet vermeld in de ingrediėntendeclaratie van een zeer klein deel van de verkochte producten. De soft nougat is volkomen veilig voor consumptie, maar kan gevaar opleveren voor mensen met een pinda-allergie.
Is dit van De Speld of watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Consumentenalert! Xenos roept een product terug
[..]
Nee!quote:
Ze hebben er echt wel begrip voor, daar moet je niet over in zitten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:40 schreef MaJo het volgende:
ik zit er echt even doorheen
weer een feestje af moeten zeggen wegens vermoeidheid, ben bang dat mijn vriendinnen het niet zullen snappen. Ik wil gewoon weer fit zijn en leuke dingen doen maar het zit er even niet in
Ik hoop het maar. Ze weten ook wel wat er met me aan de hand is maar heb het gevoel dat dat niet erg serieus word genomen. Maar goed, goede vriendinnen zullen het inderdaad wel begrijpenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben er echt wel begrip voor, daar moet je niet over in zitten.
Vaak laten ze het niet merken, maar ze snappen het heus wel. Dat is in elk geval wat ik merkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Ze weten ook wel wat er met me aan de hand is maar heb het gevoel dat dat niet erg serieus word genomen. Maar goed, goede vriendinnen zullen het inderdaad wel begrijpen
Meen je dat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben nog niet echt wakker gok ik. Een eitje bakken gaat veeeeeel sneller als ik de gaspit onder de pan aan zou steken.
Dat is wel fijn om te horenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Vaak laten ze het niet merken, maar ze snappen het heus wel. Dat is in elk geval wat ik merk
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben nog niet echt wakker gok ik. Een eitje bakken gaat veeeeeel sneller als ik de gaspit onder de pan aan zou steken.
Ja.quote:
Hm, geen Soempie-actie maar het scheelt niet veelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kook nooit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, geen Soempie-actie maar het scheelt niet veel
Dat klinkt relaxed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:41 schreef MaJo het volgende:
On the plusside: ik blijf dit weekend in mijn ouders huis om mijn broer te vergezellen die op de honden past. We gaan zo lekker House of Cards kijken op Netflix met chippies erbij
Precies wat ik nodig hebquote:
eh, waar hebben we deze mededeling aan te danken?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Dienstmededeling:
de gebiedende wijs van zijn is wees, niet ben.
Het is dus: wees niet bang, wees op tijd, wees er snel bij.
En dus niet: ben niet bang, ben op tijd, ben er snel bij.
Einde mededeling.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Dienstmededeling:
Einde mededeling.
Het zou me niet verbazen als ik dat verkeerd doequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:22 schreef Soempie het volgende:
Dat doen de mensen hier toch niet verkeerd?
Aan de algemene verloedering van de Nederlandse taal.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
eh, waar hebben we deze mededeling aan te danken?
Het is dus eigenlijk: Wees Nie Neijman en Wees Nie Jolinkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Dienstmededeling:
Einde mededeling.
Ik krijg dan altijd de neiging om dat soort personen een draai om hun oren te geven...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:25 schreef Soempie het volgende:
Misschien is het beter om de dienstmededeling te doen in R&P.
Kwam net twee posts tegen in nog geen minuut:
'Ik ken vrouwen heel goed lezen.'
en een andere user:
'zins vorig jaar.'
Duidelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aan de algemene verloedering van de Nederlandse taal.![]()
![]()
Nee, hier gaat dat goed, maar ik wilde het even kwijt. Ik erger me eraan dat het steeds meer voorkomt, ook in gedrukte tekst. Het klinkt ook afschuwelijk, hoe komen mensen daar toch bij?
Ik nog niet, maar vind het sowieso tof dat je het postquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog mijn proza gelezen of post ik dat hier gewoon voor de kat z'n viool?
Ik zou jouw haakverhaal wel lezen, al was het maar omdat jij het geschreven had.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:00 schreef B.ertha het volgende:
Ik niet, maar dat heeft niets met jou te maken.
Whiskey is zo'n ver van mijn bed showDat is net zoiets als wanneer jij een blog over haken zou lezen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik nog niet, maar vind het sowieso tof dat je het post
Gelezen, interessant.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Het 'grappige' is dat kennelijk (bijna) niemand de moeite wil nemen om het artikel minimaal te openen en er bij voorbaat al vanuit gaat dat het een technisch whisky verhaal betreft...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:06 schreef wyccie het volgende:
De kat z'n viool.![]()
Mij boeit whisky ook niet. Andersom verwacht ik ook niet dat jij leest wat ik te schrijven heb over candida vaginalis bij postmenopauzale vrouwen.
Ik hoop dat je je daar niet hobbymatig mee bezig houdtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:06 schreef wyccie het volgende:
Mij boeit whisky ook niet. Andersom verwacht ik ook niet dat jij leest wat ik te schrijven heb over candida vaginalis bij postmenopauzale vrouwen.
MM ik vind het sowieso mooi met hoeveel passie je bezig bent met whisky, ongeacht of het nou mijn hobby is of niet. Het belangrijkste is dat jij er lol uit haalt! Als ik daar aan kan bijdragen door het artikel te lezen dan zal ik dat zeker doen. Alleen niet nu, want nu ga ik naar de kroegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het 'grappige' is dat kennelijk (bijna) niemand de moeite wil nemen om het artikel minimaal te openen en er bij voorbaat al vanuit gaat dat het een technisch whisky verhaal betreft...
Gelezen, toen ben ik gaan rennen en heb er niet meer bij stilgestaan om er iets over te zeggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar ik heb het artikel al verwijderd van mijn webserver.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM ik vind het sowieso mooi met hoeveel passie je bezig bent met whisky, ongeacht of het nou mijn hobby is of niet. Het belangrijkste is dat jij er lol uit haalt! Als ik daar aan kan bijdragen door het artikel te lezen dan zal ik dat zeker doen. Alleen niet nu, want nu ga ik naar de kroeg
OK, dat kan gebeuren...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelezen, toen ben ik gaan rennen en heb er niet meer bij stilgestaan om er iets over te zeggen
quote:Ik vond het wel grappig dat je reisgezelschap opgelucht was toen je wél ging ontbijten
ben morgen weer thuiscen ga het zeker lezenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het 'grappige' is dat kennelijk (bijna) niemand de moeite wil nemen om het artikel minimaal te openen en er bij voorbaat al vanuit gaat dat het een technisch whisky verhaal betreft...
Maar wat verwacht je dan? Dat wij denken dat jouw stuk over whisky toevallig over de Efteling gaat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Had je dat niet meteen kunnen zeggen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar ik heb het artikel al verwijderd van mijn webserver.
Had het hier geplaatst, zodat mensen uit persoonlijke interesse (er staan ook wat persoonlijk zaken in die ik op die manier eens dacht te delen hier) het eventueel konden lezen, maar daar is kennelijk niet veel behoefte aan...
Dat is nou precies het 'grappige' dat ik in mijn eerdere post hier aanhaal, er staat namelijk niet dat het alleen maar over whisky gaat: 'Voor hen die interesse hebben in wat proza van mijn hand dat afgelopen week gepubliceerd is in het magazine 'Whisky Passion':'...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je dan? Dat wij denken dat jouw stuk over whisky toevallig over de Efteling gaat?
Nee, dat heb ik dus bewust niet gedaan...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had je dat niet meteen kunnen zeggen?
Je mag dat vals vinden, ik heb iedereen de kans gegeven om het artikel te openen/te lezen en op basis daarvan een mening/oordeel/reactie te geven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
Ik lees bijvoorbeeld graag wat je te zeggen hebt over je reizen, of dat je weer eens een zeldzame whisky te pakken hebt. Maar ik vind het wel vals om het expres zo te doen en dan gaan zeggen dat mensen niet in je geļnteresseerd zijn.
Zo lees/ las ik het niet ... maar misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
Niet dan? Hij zegt toch dat hij expres niet had gezegd dat het niet over whisky ging? Zo wilde hij zien wie er dan zouden klikken.
dit. Was bij een vriend van me op bezoek en zat half te pitten. ...quote:
Zo had ik het ook niet begrepen en ik dacht dat hij wel vaker recensies had geschreven. En er stond iets persoonlijks in, daar ging het hem om.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:53 schreef Soempie het volgende:
Maar ik denk dat dat ook niet helemaal duidelijk was: dat het niet iets is wat elke week gebeurt.
Nergens anders dan hier heb ik dat artikel geupload, omdat ik in de veronderstelling was dat 'jullie' dat wel leuk zouden vinden en het voor mij iets nieuws is. Had het artikel al een tijdje aangekondigd hier en gezegd dat er bijv. ook foto's van mij bij zouden staan, iets waar ik normaal niet mee te koop loop.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet wat je nou precies probeert te bereiken.
En wat voor reacties bedoel je? Wil je dat we je proza beoordelen of wil je dat we iets lezen wat jij hebt geschreven? Dat laatste ontken je weer.
Jij vraagt of we het gelezen hebben. B. en ik zeggen nee, we leggen zelfs uit waarom niet. Wat mij toch echt geen absurde reden lijkt, vooral omdat je zelf toegeeft dat je expres niet verteld hebt dat het over jezelf gaat en niet over whisky. Sorry dat we dan verkeerde aannames maken, maar je doet het erom en reageert dan zo. Vind ik ook niets voor jou.
daarom wilde ik de zin niet compleet afmaken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:03 schreef Tinuviel het volgende:
Cobra, bedoel je: ... Zoveel voor terug? In deze context komt zo een opmerking wel vreemd over.
Fascinerend dat jij ook over dat 'niet vertellen' begint.quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:23 schreef iamredleader het volgende:
Anderzijds, wat de dames ook zeggen: je lokt wel een beetje uit door niet van tevoren te zeggen dat het is wat het is
Op zich niet heel vreemd natuurlijk dat mensen die helemaal niets met whisky hebben, geen artikel gaan lezen over whisky... Jij geeft aan zelf alles te lezen van de rest hier, ongeacht het onderwerp, wat absoluut lovenswaardig is, maar je kunt denk ik niet van anderen hetzelfde verwachten, iedereen zit weer anders in elkaar hequote:Op zondag 13 oktober 2013 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fascinerend dat jij ook over dat 'niet vertellen' begint.
Kennelijk moet je hier heel expliciet zijn, anders is bij voorbaat niet de moeite waard. Nou, dan kan ik hier nog wel wat voorbeelden noemen waar men niet zo valt over niet expliciet zijn...
En voor de goede orde, natuurlijk ging het in de basis wel over mijn bezoek aan een whisky distilleerderij, maar dus met een persoonlijk tintje en geen saaie pseudo-wetenschappelijke opsomming van feiten of zo...
Assumption is the mother of all fuckups, blijkt maar weer...quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Op zich niet heel vreemd natuurlijk dat mensen die helemaal niets met whisky hebben, geen artikel gaan lezen over whisky... Jij geeft aan zelf alles te lezen van de rest hier, ongeacht het onderwerp, wat absoluut lovenswaardig is, maar je kunt denk ik niet van anderen hetzelfde verwachten, iedereen zit weer anders in elkaar he.
En nee, niet gelezen, want ik hoor net pas van je artikel. Maar ik zou het wel willen lezen.
Kusje op je knie dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kusje op je knie dan.Ik zal het zo even testen en E. er een kusje op laten gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:42 schreef Puala het volgende:
De partytent voor het feestje van gisteravond is vanmorgen los geraakt van de scheerlijnen. Gelukkig naar de buren ipv de parkeerterreinen links/rechtdoor. Maar tent stuk, buren balen want hun plantjes zijn plat/topjes geknakt. En wij mogen het nu de vrienden waar de tent van is gaan vertellen dat ie stuk is![]()
Zo de verzekering maar bellen. Maar wel een stevige domper na een leuk feest.
En?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal het zo even testen en E. er een kusje op laten geven
Ik heb alles helemaal gemist, heb gewerkt. Ik had het graag willen lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fascinerend dat jij ook over dat 'niet vertellen' begint.
Kennelijk moet je hier heel expliciet zijn, anders is bij voorbaat niet de moeite waard. Nou, dan kan ik hier nog wel wat voorbeelden noemen waar men niet zo valt over niet expliciet zijn...
En voor de goede orde, natuurlijk ging het in de basis wel over mijn bezoek aan een whisky distilleerderij, maar dus met een persoonlijk tintje en geen saaie pseudo-wetenschappelijke opsomming van feiten of zo...
Heeft nog niet veel effect. Blijkbaar moet je daar kind voor zijnquote:
Oh. Da's klote dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heeft nog niet veel effect. Blijkbaar moet je daar kind voor zijn
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb alles helemaal gemist, heb gewerkt. Ik had het graag willen lezen.
Ik vind het stoooohoooomquote:
Hun topjes? De tent heeft hun wietkwekerij geraakt?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:42 schreef Puala het volgende:
De partytent voor het feestje van gisteravond is vanmorgen los geraakt van de scheerlijnen. Gelukkig naar de buren ipv de parkeerterreinen links/rechtdoor. Maar tent stuk, buren balen want hun plantjes zijn plat/topjes geknakt. En wij mogen het nu de vrienden waar de tent van is gaan vertellen dat ie stuk is![]()
Al gekoeld?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het stoooohoooom
* Etcetera stampvoet
Ik denk wat overbelasting ofzo, gisteren veel geslenterd, 's avonds hardlopen. Morgen maar even zien
Is het volgens mij veel te laat voor. En het is ook niet dik, zit geen vocht onder.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:42 schreef Puala het volgende:
Hm, beterschap danquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het stoooohoooom
* Etcetera stampvoet
Ik denk wat overbelasting ofzo, gisteren veel geslenterd, 's avonds hardlopen. Morgen maar even zien
Dat is zeker balen, met dit weer hopelijk gedekt door de verzekeringquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:42 schreef Puala het volgende:
Natuurgeweld valt toch vaak buiten verzekeringen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is zeker balen, met dit weer hopelijk gedekt door de verzekering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |