quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Snap dat je verbaasd was, vond het ook wel wat vreemd maar wel grappig
verschil was dat ik er al even over na haeb kunnen denken omdat ik je al eerder dacht te herkennen.
quote:Belangrijke veiligheidswaarschuwing soft nougat ‘pinda/sinaasappel’
Xenos B.V. heeft een veiligheidsrisico geconstateerd in de hiernaast afgebeelde soft nougat met EAN-code 29072774. De soft nougat ‘pinda/sinaasappel’, werd verkocht vanaf 7 maart 2013.
Deze soft nougat bevat pinda’s. Dit staat ondanks onze strenge controle van het etiket niet vermeld in de ingrediėntendeclaratie van een zeer klein deel van de verkochte producten. De soft nougat is volkomen veilig voor consumptie, maar kan gevaar opleveren voor mensen met een pinda-allergie.
Is dit van De Speld of watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Consumentenalert! Xenos roept een product terug
[..]
Nee!quote:
Ze hebben er echt wel begrip voor, daar moet je niet over in zitten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:40 schreef MaJo het volgende:
ik zit er echt even doorheen
weer een feestje af moeten zeggen wegens vermoeidheid, ben bang dat mijn vriendinnen het niet zullen snappen. Ik wil gewoon weer fit zijn en leuke dingen doen maar het zit er even niet in
Ik hoop het maar. Ze weten ook wel wat er met me aan de hand is maar heb het gevoel dat dat niet erg serieus word genomen. Maar goed, goede vriendinnen zullen het inderdaad wel begrijpenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben er echt wel begrip voor, daar moet je niet over in zitten.
Vaak laten ze het niet merken, maar ze snappen het heus wel. Dat is in elk geval wat ik merkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Ze weten ook wel wat er met me aan de hand is maar heb het gevoel dat dat niet erg serieus word genomen. Maar goed, goede vriendinnen zullen het inderdaad wel begrijpen
Meen je dat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben nog niet echt wakker gok ik. Een eitje bakken gaat veeeeeel sneller als ik de gaspit onder de pan aan zou steken.
Dat is wel fijn om te horenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Vaak laten ze het niet merken, maar ze snappen het heus wel. Dat is in elk geval wat ik merk
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben nog niet echt wakker gok ik. Een eitje bakken gaat veeeeeel sneller als ik de gaspit onder de pan aan zou steken.
Ja.quote:
Hm, geen Soempie-actie maar het scheelt niet veelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kook nooit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, geen Soempie-actie maar het scheelt niet veel
Dat klinkt relaxed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:41 schreef MaJo het volgende:
On the plusside: ik blijf dit weekend in mijn ouders huis om mijn broer te vergezellen die op de honden past. We gaan zo lekker House of Cards kijken op Netflix met chippies erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |