SPOILER: RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 12-10-2013 12:51:19 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
ja sorry hoor moet je maar niet zo mn type zijn :Squote:
Check de gym muziek in de OP, speciaal voor jouquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:41 schreef Beach het volgende:
[..]
ja sorry hoor moet je maar niet zo mn type zijn :S
en die rijm.....
Ik zag 2 marokkaantjes, dus maar niet op play gedrukt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Check de gym muziek in de OP, speciaal voor jou
hoeren ;squote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:35 schreef Beach het volgende:
kijk je naar een lekker wijf in de gym kijkt ze je boos aan
die had dus blijkbaar ook door op welke uren die creep kwam om haar van een afstandje te begluren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoeren ;s
ik kwam vandaag weer die ene cougar tegenmaar ze kwam net binnen en ik ging net weg
volgende keer uurtje later
ik dacht dat ze normaal altijd 12 uur begon maar zag haar al tijdje niet meer, ze begint dus uurtje later ongeveer
Ik weet van niemand in mijn gym hoe laat ze altijd trainenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoeren ;s
ik kwam vandaag weer die ene cougar tegenmaar ze kwam net binnen en ik ging net weg
volgende keer uurtje later
ik dacht dat ze normaal altijd 12 uur begon maar zag haar al tijdje niet meer, ze begint dus uurtje later ongeveer
hahahahahahaha hulde, deze ga ik inlijstenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef Levolution het volgende:
die leventje begint nu pas
zet je bicepsen maar in de was
me glutes staan strak
strak in me armani pak
je bitch miret me facial estetieken
ik vind haar punani vies rieken
ik hoef die skirre bitch niet
ze heeft geeneens tiet
toch bang ik haar vagijn
want ik doe je graag pijn
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
Crossfit
[ afbeelding ]
Brb weighted pullups met resistance bands..
Resistance band weighted pull-ups watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
Crossfit
[ afbeelding ]
Brb weighted pullups met resistance bands..
Hai scheetje. Ja, lekker geslapen hoor. Wat aardig dat je dat zomaar vraagt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:57 schreef Montelly het volgende:
Goedemiddag kindjes, lekker geslapen allemaal?
Lobi voor mijn boiss, trouwens ik mis wat chicks in deze..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hai scheetje. Ja, lekker geslapen hoor. Wat aardig dat je dat zomaar vraagt.
Ik heb 154cm omtrek. Jij broertje??quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
wie heeft momenteel de grootste guns van deze topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |