Baas.quote:
tan lines zijn geil gekquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef fathank het volgende:
Tijd voor een topless zonnebankje. Niks zo libidoverlagend als 2 van die witte koplampen
whoooaa, die traps, wel balen dat het pas vannacht om 3 uur isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Zimmerman is nog nooit zo afgetraind geweest, de tering hey
Dat dere Capri Sun.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Zimmerman is nog nooit zo afgetraind geweest, de tering hey
Ik vind dat wel geil eigenlijk, witte koplampen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef fathank het volgende:
Tijd voor een topless zonnebankje. Niks zo libidoverlagend als 2 van die witte koplampen
Tanlines misschien, geen 2x 500watt bouwlampen zodra t shirt uitgaat. Dan kun je wel een laskap op je klus zetten om geen permanente schade aan je ogen op te lopen.quote:
Tsssk met je overdreven pietluttige standaarden wat betreft vrouwelijk schoon.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef fathank het volgende:
Alsof je daar ervaring mee hebtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind dat wel geil eigenlijk, witte koplampen.
Dan zie je zeg maar de scheiding tussen wat de rest van het volk ziet en wat niet, speciaal gevoel geeft je dat dan, intimiteit.
Waarom negeer jij mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:40 schreef JackieBrown het volgende:
Huhuh waar heb je t over vms wat is dit wtf
Niks pietluttig, een egaal kleurtje is toch niet teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tsssk met je overdreven pietluttige standaarden wat betreft vrouwelijk schoon.
Say whut negerin?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:38 schreef JackieBrown het volgende:
Fuckin ir helemaal boos worden maar als ik asspics vraag via dm negeert ze me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |